کلیدواژه‌ها = %D8%A7%D8%AE%D8%AA%D9%84%D8%A7%D9%84 %D8%A8%DB%8C%D8%B4 %D9%81%D8%B9%D8%A7%D9%84%DB%8C%2F %D9%86%D8%A7%D8%B1%D8%B3%D8%A7%DB%8C%DB%8C %D8%AA%D9%88%D8%AC%D9%87
اثربخشی برنامه گروهی والدگری مثبت بر رابطه مادر- کودک در کودکان با اختلال بیش فعالی/ نارسایی توجه

دوره 4، شماره 3، مهر 1391، صفحه 63-73

10.22075/jcp.2017.2098

ثریا عابدی‌شاپورآبادی؛ معصومه پورمحمدرضای‌تجریشی؛ پروانه محمدخانی؛ مرجان فرضی