آموزش تلقیح استرساثربخشی آموزش تلقیح استرس بر پرخاشگری، در پسران نوجوان [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 63-74]
آموزش شکوفاییاثربخشی آموزش شکوفایی بر کاهش پریشانی روان شناختی دانش آموزان دبیرستانی [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 39-50]
آموزش مبتنی بر شفقت به خود مادراناثربخشی آموزش مبتنی برشفقت به خود مادران بر کیفیت خواب کودکان پیش دبستانی با نشانههای ناتوانی یادگیری [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 71-82]
ا
اجتناب شناختیاثر بخشی درمان شناختی مبتنی بر مدل داگاس بر عدم تحمل بلاتکلیفی، اجتناب شناختی و باورهای مثبت نگرانی در بیماران مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 15-28]
اختلال استرس پس از ضربهاثربخشی درمانگری مبتنی بر مواجهه روایی در بهبود اختلال استرس پس از ضربه و حافظه سرگذشتی [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 1-14]
اختلال اضطراب اجتماعیاثربخشی درمان شناختی –رفتاری مبتنی بر مدل هافمن بر کاهش ترس از ارزیابی منفی و توجه متمرکز بر خود در اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 101-110]
اختلال سازگاریویژگی های روانسنجی مقیاس الگوی جدید اختلال سازگاری: فرم بیست سؤالی [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 45-54]
اختلال شخصیت ضداجتماعیمقایسه توجه انتخابی در افراد با نشانه های اختلال شخصیت ضداجتماعی و اختلال شخصیت وسواسی -جبری و افراد بهنجار [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 67-74]
اختلال شخصیت وسواسی-جبریمقایسه توجه انتخابی در افراد با نشانه های اختلال شخصیت ضداجتماعی و اختلال شخصیت وسواسی -جبری و افراد بهنجار [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 67-74]
اختلال نافرمانی مقابلهایاثربخشی برنامه قدرت مقابله بر اختلال نافرمانی مقابلهای، مشکلات توجه و مهارتهای ارتباطی [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 37-46]
اختلال نقص توجه/ بیش فعالیمقایسه ناگویی خلقی در افراد با و بدون اختلال نقص توجه/ بیش فعالی [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 73-82]
اختلال هویت جنسیمقایسه خودآسیب رسانی و مکانیسم های دفاعی در افراد با اختلال هویت جنسی قبل و بعد از عمل جراحی تغییر جنسیت [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 23-32]
اختلال وسواسی–اجبارینقش تشخیصی راهبردهای تنظیم شناختی هیجان، همجوشی شناختی و راهبردهای کنترل فکر در اختلال وسواسی–اجباری [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 1-12]
ارزیابی علائمویژگی های روانسنجی مقیاس الگوی جدید اختلال سازگاری: فرم بیست سؤالی [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 45-54]
استرسمقایسه اثربخشی کیفیت زندگی درمانی و درمان مبتنی بر معنویت اسلامی برتحمل پریشانی، استرس، اضطراب و افسردگی زنان مبتلا به سردرد تنشی [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 21-38]
استرساثربخشی آموزش شکوفایی بر کاهش پریشانی روان شناختی دانش آموزان دبیرستانی [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 39-50]
استرساثربخشی مداخله روان شناختی جامع نگر بر سلامت روان شناختی زنان نابارور تحت درمان لقاح خارج رحمی [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 47-54]
اضطرابمقایسه اثربخشی کیفیت زندگی درمانی و درمان مبتنی بر معنویت اسلامی برتحمل پریشانی، استرس، اضطراب و افسردگی زنان مبتلا به سردرد تنشی [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 21-38]
اضطراباثربخشی آموزش شکوفایی بر کاهش پریشانی روان شناختی دانش آموزان دبیرستانی [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 39-50]
اضطراباثربخشی مداخله روان شناختی جامع نگر بر سلامت روان شناختی زنان نابارور تحت درمان لقاح خارج رحمی [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 47-54]
اضطراب جنسیتأثیر هیپنودرمانی شناختی-رفتاری بر بهبود اضطراب و عملکرد جنسی بیماران مبتلا به واژینیسموس [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 55-69]
اضطراب کودکاناثربخشی مداخله والد محور بر نشانههای اضطراب و مشکلات برون سازی کودکان 6 تا 9 سال [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 51-62]
اعتبارویژگی های روانسنجی مقیاس الگوی جدید اختلال سازگاری: فرم بیست سؤالی [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 45-54]
اعتباراعتباریابی و پایاییسنجی نسخه فارسی پرسشنامه کنترل اضطراب [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 33-43]
اعتباریابیاعتباریابی و پایایی سنجی پرسشنامه باورهای وسواسی: نسخه کودک و نوجوان [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 95-105]
افسردگیمقایسه اثربخشی کیفیت زندگی درمانی و درمان مبتنی بر معنویت اسلامی برتحمل پریشانی، استرس، اضطراب و افسردگی زنان مبتلا به سردرد تنشی [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 21-38]
افسردگیاثربخشی آموزش شکوفایی بر کاهش پریشانی روان شناختی دانش آموزان دبیرستانی [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 39-50]
افسردگیاثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر نشانههای پُرخوری، افسردگی و تَنانگاره در مبتلایان به پُرخوری عصبی [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 13-22]
افسردگیاثربخشی مداخله روان شناختی جامع نگر بر سلامت روان شناختی زنان نابارور تحت درمان لقاح خارج رحمی [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 47-54]
الگوی هافمناثربخشی درمان شناختی –رفتاری مبتنی بر مدل هافمن بر کاهش ترس از ارزیابی منفی و توجه متمرکز بر خود در اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 101-110]
امواج آلفای بالاتأثیر نوروفیدبک با امواج آلفای بالا بر کارکردهای اجرایی دانشجویان دختر دانشگاه کردستان با نشانگان فرسودگی تحصیلی و علایم افسردگی [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 55-66]
انعطافپذیری شناختیاثربخشی آموزش خودشفقتی شناختی در ولع مصرف، شدت وابستگی و انعطافپذیری شناختی افراد وابسته به مواد [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 93-103]
ب
باورهای مثبت در مورد نگرانیاثر بخشی درمان شناختی مبتنی بر مدل داگاس بر عدم تحمل بلاتکلیفی، اجتناب شناختی و باورهای مثبت نگرانی در بیماران مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 15-28]
باورهای ناکارآمد در مورد ظاهرطراحی و آزمون الگویی از پیشایندهای علائم بدریخت انگاری بدنی در دانشجویان [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 85-100]
برنامه قدرت مقابلهاثربخشی برنامه قدرت مقابله بر اختلال نافرمانی مقابلهای، مشکلات توجه و مهارتهای ارتباطی [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 37-46]
بیماران مبتلا به درد مزمنمقایسه اثربخشی درمان شناختی مبتنی بر مدل فرانظری و فراشناخت درمانی بر کنترل فکر و کاهش درد در بیماران مبتلا به درد مزمن [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 83-96]
بیماریهای پوستیاثربخشی آموزش راهبردهای نظم جویی فرآیندی هیجان در ناگویی هیجانی افراد مبتلا به پسوریازیس [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 97-111]
پ
پایاییاعتباریابی و پایایی سنجی نسخه 10 سؤالی پرسشنامه افکار تکرارشونده در نمونه غیربالینی: یک ابزار فراتشخیصی [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 59-72]
پایاییاعتباریابی و پایایی سنجی فهرست اجبارها، وسواس ها و تکانه های آسیب پذیری [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 23-34]
پایاییاعتباریابی و پایایی سنجی مقیاس توهم لانای – اسلد در نمونه ایرانی [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 35-46]
پایاییسنجیاعتباریابی و پایایی سنجی پرسشنامه باورهای وسواسی: نسخه کودک و نوجوان [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 95-105]
پرخاشگریاثربخشی آموزش تلقیح استرس بر پرخاشگری، در پسران نوجوان [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 63-74]
پُرخوری عصبیاثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر نشانههای پُرخوری، افسردگی و تَنانگاره در مبتلایان به پُرخوری عصبی [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 13-22]
پرسشنامه کنترل اضطراباعتباریابی و پایاییسنجی نسخه فارسی پرسشنامه کنترل اضطراب [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 33-43]
پریشانی روان شناختیاثربخشی آموزش شکوفایی بر کاهش پریشانی روان شناختی دانش آموزان دبیرستانی [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 39-50]
پسوریازیساثربخشی آموزش راهبردهای نظم جویی فرآیندی هیجان در ناگویی هیجانی افراد مبتلا به پسوریازیس [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 97-111]
ت
تحلیل رفتار متقابلاثربخشی سایکودراما با محتوای تحلیل رفتار متقابل بر تنظیم هیجانی و عملکرد اجتماعی انطباقی دختران نوجوان بدسرپرست [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 83-94]
تحلیل عاملیاعتباریابی و پایایی سنجی مقیاس توهم لانای – اسلد در نمونه ایرانی [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 35-46]
تحلیل عاملیتحلیل عاملی مرتبه پایینتر از عوامل اساسی شخصیت بر اساس مطالعه فرهنگ واژگانی زبان فارسی [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 75-92]
تحلیل عاملیاعتباریابی و پایاییسنجی نسخه فارسی پرسشنامه کنترل اضطراب [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 33-43]
تحلیل عاملیاعتباریابی و پایایی سنجی پرسشنامه باورهای وسواسی: نسخه کودک و نوجوان [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 95-105]
تحلیل عاملی مرتبه دومتحلیل عاملی مرتبه پایینتر از عوامل اساسی شخصیت بر اساس مطالعه فرهنگ واژگانی زبان فارسی [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 75-92]
تحمل پریشانیمقایسه اثربخشی کیفیت زندگی درمانی و درمان مبتنی بر معنویت اسلامی برتحمل پریشانی، استرس، اضطراب و افسردگی زنان مبتلا به سردرد تنشی [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 21-38]
ترس از ارزیابی منفیاثربخشی درمان شناختی –رفتاری مبتنی بر مدل هافمن بر کاهش ترس از ارزیابی منفی و توجه متمرکز بر خود در اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 101-110]
تعریف خوداثربخشی درمانگری مبتنی بر مواجهه روایی در بهبود اختلال استرس پس از ضربه و حافظه سرگذشتی [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 1-14]
تَنانگارهاثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر نشانههای پُرخوری، افسردگی و تَنانگاره در مبتلایان به پُرخوری عصبی [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 13-22]
توجه انتخابیمقایسه توجه انتخابی در افراد با نشانه های اختلال شخصیت ضداجتماعی و اختلال شخصیت وسواسی -جبری و افراد بهنجار [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 67-74]
توجه متمرکز بر خوداثربخشی درمان شناختی –رفتاری مبتنی بر مدل هافمن بر کاهش ترس از ارزیابی منفی و توجه متمرکز بر خود در اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 101-110]
ح
حافظه سرگذشتیاثربخشی درمانگری مبتنی بر مواجهه روایی در بهبود اختلال استرس پس از ضربه و حافظه سرگذشتی [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 1-14]
حافظهی فعالتأثیر آموزش حافظه ی فعال بر عملکرد خواندن و ظرفیت حافظه در دانش آموزان دارای ناتوانی خواندن [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 47-58]
خ
خیانت همسراثربخشی درمانگری مبتنی بر مواجهه روایی در بهبود اختلال استرس پس از ضربه و حافظه سرگذشتی [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 1-14]
خشماثربخشی آموزش تلقیح استرس بر پرخاشگری، در پسران نوجوان [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 63-74]
خصومتاثربخشی آموزش تلقیح استرس بر پرخاشگری، در پسران نوجوان [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 63-74]
خودآسیب رسانیمقایسه خودآسیب رسانی و مکانیسم های دفاعی در افراد با اختلال هویت جنسی قبل و بعد از عمل جراحی تغییر جنسیت [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 23-32]
خودسوزیمقایسه ی ویژگی های شخصیتی و نگرش به خودکشی در دو گروه اقدام کنندگان به خودکشی با روش خودسوزی و مصرف دارو [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 11-20]
خودشفقتی شناختیاثربخشی آموزش خودشفقتی شناختی در ولع مصرف، شدت وابستگی و انعطافپذیری شناختی افراد وابسته به مواد [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 93-103]
خودکشیمقایسه ی ویژگی های شخصیتی و نگرش به خودکشی در دو گروه اقدام کنندگان به خودکشی با روش خودسوزی و مصرف دارو [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 11-20]
د
دردمقایسه اثربخشی درمان شناختی مبتنی بر مدل فرانظری و فراشناخت درمانی بر کنترل فکر و کاهش درد در بیماران مبتلا به درد مزمن [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 83-96]
درمان شناختی – رفتاریاثربخشی درمان شناختی –رفتاری مبتنی بر مدل هافمن بر کاهش ترس از ارزیابی منفی و توجه متمرکز بر خود در اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 101-110]
درمان شناختی داگاساثر بخشی درمان شناختی مبتنی بر مدل داگاس بر عدم تحمل بلاتکلیفی، اجتناب شناختی و باورهای مثبت نگرانی در بیماران مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 15-28]
درمان شناختی مبتنی بر مدل فرانظریمقایسه اثربخشی درمان شناختی مبتنی بر مدل فرانظری و فراشناخت درمانی بر کنترل فکر و کاهش درد در بیماران مبتلا به درد مزمن [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 83-96]
درمان مبتنی بر پذیرش و تعهداثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد به شیوه گروهی بر رضایت از زندگی مادران کودکان مبتلا به سرطان [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 29-36]
درمان مبتنی بر پذیرش و تعهداثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر نشانههای پُرخوری، افسردگی و تَنانگاره در مبتلایان به پُرخوری عصبی [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 13-22]
درمان مبتنی بر معنویت اسلامیمقایسه اثربخشی کیفیت زندگی درمانی و درمان مبتنی بر معنویت اسلامی برتحمل پریشانی، استرس، اضطراب و افسردگی زنان مبتلا به سردرد تنشی [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 21-38]
درمان مواجهه رواییاثربخشی درمانگری مبتنی بر مواجهه روایی در بهبود اختلال استرس پس از ضربه و حافظه سرگذشتی [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 1-14]
ر
راهبردهای تنظیم شناختی هیجاننقش تشخیصی راهبردهای تنظیم شناختی هیجان، همجوشی شناختی و راهبردهای کنترل فکر در اختلال وسواسی–اجباری [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 1-12]
راهبردهای تنظیم هیجانیاثربخشی سایکودراما با محتوای تحلیل رفتار متقابل بر تنظیم هیجانی و عملکرد اجتماعی انطباقی دختران نوجوان بدسرپرست [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 83-94]
راهبردهای کنترل فکرنقش تشخیصی راهبردهای تنظیم شناختی هیجان، همجوشی شناختی و راهبردهای کنترل فکر در اختلال وسواسی–اجباری [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 1-12]
راهبردهای نظمجویی فرآیندی هیجاناثربخشی آموزش راهبردهای نظم جویی فرآیندی هیجان در ناگویی هیجانی افراد مبتلا به پسوریازیس [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 97-111]
رسانهطراحی و آزمون الگویی از پیشایندهای علائم بدریخت انگاری بدنی در دانشجویان [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 85-100]
رضایت از زندگیاثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد به شیوه گروهی بر رضایت از زندگی مادران کودکان مبتلا به سرطان [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 29-36]
سایکودرامااثربخشی سایکودراما با محتوای تحلیل رفتار متقابل بر تنظیم هیجانی و عملکرد اجتماعی انطباقی دختران نوجوان بدسرپرست [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 83-94]
سردرد تنشیمقایسه اثربخشی کیفیت زندگی درمانی و درمان مبتنی بر معنویت اسلامی برتحمل پریشانی، استرس، اضطراب و افسردگی زنان مبتلا به سردرد تنشی [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 21-38]
سندرم روده تحریک پذیرمقایسه ویژگیهای شخصیتی و کیفیت زندگی در افراد مبتلا به سندرم روده تحریک پذیر و افراد عادی [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 1-10]
ش
شخصیتتحلیل عاملی مرتبه پایینتر از عوامل اساسی شخصیت بر اساس مطالعه فرهنگ واژگانی زبان فارسی [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 75-92]
شدت وابستگیاثربخشی آموزش خودشفقتی شناختی در ولع مصرف، شدت وابستگی و انعطافپذیری شناختی افراد وابسته به مواد [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 93-103]
ظ
ظرفیت حافظهتأثیر آموزش حافظه ی فعال بر عملکرد خواندن و ظرفیت حافظه در دانش آموزان دارای ناتوانی خواندن [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 47-58]
ع
عدم تحمل بلاتکلیفیاثر بخشی درمان شناختی مبتنی بر مدل داگاس بر عدم تحمل بلاتکلیفی، اجتناب شناختی و باورهای مثبت نگرانی در بیماران مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 15-28]
علایم افسردگیتأثیر نوروفیدبک با امواج آلفای بالا بر کارکردهای اجرایی دانشجویان دختر دانشگاه کردستان با نشانگان فرسودگی تحصیلی و علایم افسردگی [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 55-66]
علائم بدریختانگاری بدنیطراحی و آزمون الگویی از پیشایندهای علائم بدریخت انگاری بدنی در دانشجویان [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 85-100]
عمل تغییر جنسیتمقایسه خودآسیب رسانی و مکانیسم های دفاعی در افراد با اختلال هویت جنسی قبل و بعد از عمل جراحی تغییر جنسیت [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 23-32]
عملکرد جنسیتأثیر هیپنودرمانی شناختی-رفتاری بر بهبود اضطراب و عملکرد جنسی بیماران مبتلا به واژینیسموس [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 55-69]
عملکرد خواندنتأثیر آموزش حافظه ی فعال بر عملکرد خواندن و ظرفیت حافظه در دانش آموزان دارای ناتوانی خواندن [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 47-58]
ف
فراتشخیصیاعتباریابی و پایایی سنجی نسخه 10 سؤالی پرسشنامه افکار تکرارشونده در نمونه غیربالینی: یک ابزار فراتشخیصی [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 59-72]
فراشناخت درمانیمقایسه اثربخشی درمان شناختی مبتنی بر مدل فرانظری و فراشناخت درمانی بر کنترل فکر و کاهش درد در بیماران مبتلا به درد مزمن [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 83-96]
کارکردهای اجراییتأثیر نوروفیدبک با امواج آلفای بالا بر کارکردهای اجرایی دانشجویان دختر دانشگاه کردستان با نشانگان فرسودگی تحصیلی و علایم افسردگی [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 55-66]
کیفیت خواباثربخشی آموزش مبتنی برشفقت به خود مادران بر کیفیت خواب کودکان پیش دبستانی با نشانههای ناتوانی یادگیری [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 71-82]
کیفیت زندگیمقایسه ویژگیهای شخصیتی و کیفیت زندگی در افراد مبتلا به سندرم روده تحریک پذیر و افراد عادی [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 1-10]
کیفیت زندگی درمانیمقایسه اثربخشی کیفیت زندگی درمانی و درمان مبتنی بر معنویت اسلامی برتحمل پریشانی، استرس، اضطراب و افسردگی زنان مبتلا به سردرد تنشی [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 21-38]
کنترل فکرمقایسه اثربخشی درمان شناختی مبتنی بر مدل فرانظری و فراشناخت درمانی بر کنترل فکر و کاهش درد در بیماران مبتلا به درد مزمن [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 83-96]
کودکان سرطانیاثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد به شیوه گروهی بر رضایت از زندگی مادران کودکان مبتلا به سرطان [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 29-36]
ل
لقاح خارج رحمیاثربخشی مداخله روان شناختی جامع نگر بر سلامت روان شناختی زنان نابارور تحت درمان لقاح خارج رحمی [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 47-54]
م
مداخله روان شناختی جامع نگراثربخشی مداخله روان شناختی جامع نگر بر سلامت روان شناختی زنان نابارور تحت درمان لقاح خارج رحمی [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 47-54]
مداخله والد محوراثربخشی مداخله والد محور بر نشانههای اضطراب و مشکلات برون سازی کودکان 6 تا 9 سال [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 51-62]
مشکلات برون سازیاثربخشی مداخله والد محور بر نشانههای اضطراب و مشکلات برون سازی کودکان 6 تا 9 سال [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 51-62]
مطالعه فرهنگ واژگانیتحلیل عاملی مرتبه پایینتر از عوامل اساسی شخصیت بر اساس مطالعه فرهنگ واژگانی زبان فارسی [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 75-92]
مقیاس توهم لانای – اسلداعتباریابی و پایایی سنجی مقیاس توهم لانای – اسلد در نمونه ایرانی [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 35-46]
مکانیسم های دفاعیمقایسه خودآسیب رسانی و مکانیسم های دفاعی در افراد با اختلال هویت جنسی قبل و بعد از عمل جراحی تغییر جنسیت [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 23-32]
مهارتهای ارتباطی با همسالاناثربخشی برنامه قدرت مقابله بر اختلال نافرمانی مقابلهای، مشکلات توجه و مهارتهای ارتباطی [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 37-46]
ن
ناباروریاثربخشی مداخله روان شناختی جامع نگر بر سلامت روان شناختی زنان نابارور تحت درمان لقاح خارج رحمی [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 47-54]
ناتوانی خواندنتأثیر آموزش حافظه ی فعال بر عملکرد خواندن و ظرفیت حافظه در دانش آموزان دارای ناتوانی خواندن [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 47-58]
نارسائی توجهاثربخشی برنامه قدرت مقابله بر اختلال نافرمانی مقابلهای، مشکلات توجه و مهارتهای ارتباطی [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 37-46]
ناگویی خلقیمقایسه ناگویی خلقی در افراد با و بدون اختلال نقص توجه/ بیش فعالی [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 73-82]
ناگویی هیجانیاثربخشی آموزش راهبردهای نظم جویی فرآیندی هیجان در ناگویی هیجانی افراد مبتلا به پسوریازیس [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 97-111]
نسخه 10 سؤالی پرسشنامه افکار تکرارشوندهاعتباریابی و پایایی سنجی نسخه 10 سؤالی پرسشنامه افکار تکرارشونده در نمونه غیربالینی: یک ابزار فراتشخیصی [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 59-72]
نشانگان فرسودگی تحصیلیتأثیر نوروفیدبک با امواج آلفای بالا بر کارکردهای اجرایی دانشجویان دختر دانشگاه کردستان با نشانگان فرسودگی تحصیلی و علایم افسردگی [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 55-66]
نشانههای ناتوانی یادگیریاثربخشی آموزش مبتنی برشفقت به خود مادران بر کیفیت خواب کودکان پیش دبستانی با نشانههای ناتوانی یادگیری [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 71-82]
نگرانی از بدشکلی بدنیطراحی و آزمون الگویی از پیشایندهای علائم بدریخت انگاری بدنی در دانشجویان [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 85-100]
نگرش به خودکشیمقایسه ی ویژگی های شخصیتی و نگرش به خودکشی در دو گروه اقدام کنندگان به خودکشی با روش خودسوزی و مصرف دارو [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 11-20]
نوجواناثربخشی آموزش تلقیح استرس بر پرخاشگری، در پسران نوجوان [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 63-74]
نوجوانان بدسرپرستاثربخشی سایکودراما با محتوای تحلیل رفتار متقابل بر تنظیم هیجانی و عملکرد اجتماعی انطباقی دختران نوجوان بدسرپرست [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 83-94]
نوروفیدبکتأثیر نوروفیدبک با امواج آلفای بالا بر کارکردهای اجرایی دانشجویان دختر دانشگاه کردستان با نشانگان فرسودگی تحصیلی و علایم افسردگی [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 55-66]
و
وابستگی به مواداثربخشی آموزش خودشفقتی شناختی در ولع مصرف، شدت وابستگی و انعطافپذیری شناختی افراد وابسته به مواد [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 93-103]
واژینیسموستأثیر هیپنودرمانی شناختی-رفتاری بر بهبود اضطراب و عملکرد جنسی بیماران مبتلا به واژینیسموس [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 55-69]
ویژگیهای روانسنجیاعتباریابی و پایاییسنجی نسخه فارسی پرسشنامه کنترل اضطراب [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 33-43]
ویژگی های شخصیتیمقایسه ویژگیهای شخصیتی و کیفیت زندگی در افراد مبتلا به سندرم روده تحریک پذیر و افراد عادی [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 1-10]
ویژگیهای شخصیتیمقایسه ی ویژگی های شخصیتی و نگرش به خودکشی در دو گروه اقدام کنندگان به خودکشی با روش خودسوزی و مصرف دارو [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 11-20]
وسواس ها و تکانه های آسیب پذیریاعتباریابی و پایایی سنجی فهرست اجبارها، وسواس ها و تکانه های آسیب پذیری [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 23-34]
ولع مصرفاثربخشی آموزش خودشفقتی شناختی در ولع مصرف، شدت وابستگی و انعطافپذیری شناختی افراد وابسته به مواد [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 93-103]
ه
هیپنودرمانی شناختی- رفتاریتأثیر هیپنودرمانی شناختی-رفتاری بر بهبود اضطراب و عملکرد جنسی بیماران مبتلا به واژینیسموس [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 55-69]
همجوشی شناختینقش تشخیصی راهبردهای تنظیم شناختی هیجان، همجوشی شناختی و راهبردهای کنترل فکر در اختلال وسواسی–اجباری [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 1-12]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد