آسیب های هیجانیوضعیت تاب آوری و آسیبهای هیجانی در مادران دارای کودک مبتلا به سرطان [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 15-26]
ا
ابعاد دلبستگیبررسی آثار اصلی و تعاملی ابعاد دلبستگی و شخصیت در نشانگان مربوط به اسکیزوتایپی [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 85-94]
ابعاد شخصیتبررسی آثار اصلی و تعاملی ابعاد دلبستگی و شخصیت در نشانگان مربوط به اسکیزوتایپی [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 85-94]
اتیسم باعملکرد بالابررسی شرایط قضاوت عاطفی بر شناخت اجتماعی نوجوانان اتیسم با عملکرد بالا در هر دو جنس [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 61-74]
اختلالات هیجانیروابط ساختاری مؤلفه های سرشت و منش شخصیت با اختلالات هیجانی [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 61-76]
اختلال استرس پسآسیبیاثربخشی درمان گروهی پذیرش و تعهد (ACT) بر اختلال استرس پس آسیبی (PTSD)، سبک مقابلهای و خودکارآمدی در دختران مبتلا به سوگ نابهنجار [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 81-92]
اختلال اسکیزوفرنیمقایسه حافظهی آیندهنگر و گذشتهنگر در بیماران مبتلا به اختلال اسکیزوفرنی، اختلال وسواسی_جبری و افراد بهنجار [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 95-103]
اختلال اضطراب اجتماعیاثربخشی شناخت درمانی گروهی مبتنی بر ذهن آگاهی بر کاهش حساسیت اضطرابی و فرانگرانی دانشجویان مبتلابه نشانگان بالینی اضطراب اجتماعی [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 39-48]
اختلال افسردگیمقایسه اثربخشی شناخت درمانی رفتاری و تحریک مکرر مغناطیسی فراقشری در کاهش نشانه های افسردگی [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 29-38]
اختلال پرخوریمقایسه اثربخشی رژیم درمانی، مداخله مبتنی بر دلبستگی و درمان همزمان (مداخله مبتنی بر دلبستگی و رژیم درمانی) در پرخوری و چاقی دختران [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 73-83]
اختلال نارسایی توجه/فزون کنشاثربخشی درمان نوروفیدبک بر علائم کودکان مبتلا به اختلال نارسایی توجه /فزون کنش [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 1-10]
اختلال نقص توجه/ بیش فعالی بزرگسالیاثربخشی نوروفیدبک همراه با تکالیف شناختی بر علائم اختلال نقص توجه/بیش فعالی (ADHD) دوره بزرگسالی [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 59-70]
اختلال هویت جنسیمقایسه طرحواره های ناسازگار اولیه و ریشه های والدینی در بیماران مبتلا به اختلال هویت جنسی با گروه عادی [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 49-60]
اختلال وسواسی - جبریمقایسه کارکردهای اجرایی و حافظه کاری افراد مبتلا به اختلال وسواسی - جبری و افراد بهنجار [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 15-28]
اختلال وسواسی_جبریمقایسه حافظهی آیندهنگر و گذشتهنگر در بیماران مبتلا به اختلال اسکیزوفرنی، اختلال وسواسی_جبری و افراد بهنجار [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 95-103]
اختلال وسواس فکری- عملیمقایسه ی عدم تحمل ابهام و کمالگرایی در بین بیماران مبتلا به اختلال وسواسی_جبری و افراد عادی [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 41-50]
استعداد آسیب احساسیپیش بینی استعداد آسیب احساسی(HFP) بیماران مبتلا به ام اس بر اساس صفات شخصیت [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 97-107]
اضطرابفراشناخت، کنشهای اجرایی و اضطراب: به سوی یک دیدگاه یکپارچهنگر برای تکمیل مدل ولز از اضطراب [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 1-14]
اضطرابمقایسه اثربخشی درمان فراشناخت و نوروفیدبک بر کاهش علائم اضطراب در دانشجویان دختر دارای اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 21-36]
اضطرابپیش بینی کننده های شناختی و فراشناختی اضطراب در نوجوانان [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 13-26]
اضطراب اجتماعیمقایسه اثربخشی درمان فراشناخت و نوروفیدبک بر کاهش علائم اضطراب در دانشجویان دختر دارای اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 21-36]
اعتیادمقایسه ی عملکرد تصمیم گیری در سوء مصرفکنندگان هروئین و افراد بهنجار [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 75-84]
اعتبارساختار عاملی، اعتبار و روایی نسخه فارسی مقیاس نارسایی ها در کنش وری اجرایی بارکلی – نسخه بزرگسال [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 51-62]
افسردگیاثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی بر نشخوارفکری، افسردگی و کارکردهای اجرایی در بیماران مبتلا به افسردگی [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 37-48]
افسردگی اساسیاثربخشی طرحواره درمانی هیجانی (EST) بر اندیشناکی و شدت افسردگی بیماران مبتلا به افسردگی اساسی [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 45-58]
اندیشناکیاثربخشی طرحواره درمانی هیجانی (EST) بر اندیشناکی و شدت افسردگی بیماران مبتلا به افسردگی اساسی [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 45-58]
ب
بازداری پاسخمقایسه کارکردهای اجرایی و حافظه کاری افراد مبتلا به اختلال وسواسی - جبری و افراد بهنجار [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 15-28]
باورهای فراشناختیپیش بینی کننده های شناختی و فراشناختی اضطراب در نوجوانان [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 13-26]
برنامه ریزیمقایسه کارکردهای اجرایی و حافظه کاری افراد مبتلا به اختلال وسواسی - جبری و افراد بهنجار [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 15-28]
برون گراییبررسی رابطه ی ساده و چندگانه ی برون گرایی و سرسختی روان شناختی با شادکامی در بین دانشجویان با توجه به جنسیت [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 63-72]
بزرگسالساختار عاملی، اعتبار و روایی نسخه فارسی مقیاس نارسایی ها در کنش وری اجرایی بارکلی – نسخه بزرگسال [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 51-62]
بیش فعالیاثربخشی مداخلات یکپارچگی حسی مبتنی بر گروه، بر توجه، بیش فعالی و تکانشگری دانش آموزان مقطع ابتدایی با اختلال نقص توجه-بیش فعالی [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 11-20]
بیماری اسکلروز چندگانهپیش بینی استعداد آسیب احساسی(HFP) بیماران مبتلا به ام اس بر اساس صفات شخصیت [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 97-107]
بهزیستی روانشناختی و درماندگی روانشناختیاثربخشی الگوی زوج درمانگری تلفیقی خود تنظیم گری-دلبستگی بر رضایت زناشویی و سلامت روانی زوجین [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 27-39]
ت
تاب آوریوضعیت تاب آوری و آسیبهای هیجانی در مادران دارای کودک مبتلا به سرطان [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 15-26]
تحریک مکرر مغناطیسی فراقشریمقایسه اثربخشی شناخت درمانی رفتاری و تحریک مکرر مغناطیسی فراقشری در کاهش نشانه های افسردگی [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 29-38]
تصمیم گیریمقایسه ی عملکرد تصمیم گیری در سوء مصرفکنندگان هروئین و افراد بهنجار [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 75-84]
تصمیم گیری پرخطرمقایسه ی عملکرد تصمیم گیری در سوء مصرفکنندگان هروئین و افراد بهنجار [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 75-84]
تکالیف شناختی رایانه ایاثربخشی نوروفیدبک همراه با تکالیف شناختی بر علائم اختلال نقص توجه/بیش فعالی (ADHD) دوره بزرگسالی [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 59-70]
تکانشگریاثربخشی مداخلات یکپارچگی حسی مبتنی بر گروه، بر توجه، بیش فعالی و تکانشگری دانش آموزان مقطع ابتدایی با اختلال نقص توجه-بیش فعالی [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 11-20]
ج
جابجایی زمینهمقایسه کارکردهای اجرایی و حافظه کاری افراد مبتلا به اختلال وسواسی - جبری و افراد بهنجار [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 15-28]
چ
چاقیمقایسه اثربخشی رژیم درمانی، مداخله مبتنی بر دلبستگی و درمان همزمان (مداخله مبتنی بر دلبستگی و رژیم درمانی) در پرخوری و چاقی دختران [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 73-83]
ح
حافظهی آیندهنگرمقایسه حافظهی آیندهنگر و گذشتهنگر در بیماران مبتلا به اختلال اسکیزوفرنی، اختلال وسواسی_جبری و افراد بهنجار [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 95-103]
حافظه کاریمقایسه کارکردهای اجرایی و حافظه کاری افراد مبتلا به اختلال وسواسی - جبری و افراد بهنجار [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 15-28]
حافظهی گذشتهنگرمقایسه حافظهی آیندهنگر و گذشتهنگر در بیماران مبتلا به اختلال اسکیزوفرنی، اختلال وسواسی_جبری و افراد بهنجار [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 95-103]
حساسیت اضطرابیاثربخشی شناخت درمانی گروهی مبتنی بر ذهن آگاهی بر کاهش حساسیت اضطرابی و فرانگرانی دانشجویان مبتلابه نشانگان بالینی اضطراب اجتماعی [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 39-48]
خ
خودکارآمدیویژگیهای روانسنجی نسخۀ فارسی مقیاس خودکارآمدی تکالیف برای فعّالیتهای روزمرۀ سالمندان [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 87-100]
خودکارآمدیاثربخشی درمان گروهی پذیرش و تعهد (ACT) بر اختلال استرس پس آسیبی (PTSD)، سبک مقابلهای و خودکارآمدی در دختران مبتلا به سوگ نابهنجار [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 81-92]
د
دختراناثربخشی درمان گروهی پذیرش و تعهد (ACT) بر اختلال استرس پس آسیبی (PTSD)، سبک مقابلهای و خودکارآمدی در دختران مبتلا به سوگ نابهنجار [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 81-92]
درک خطر ترافیکیعوامل موثر بر درک خطر ترافیکی کودک پیش دبستانی: ویژگی های نظارتی و شخصیت هیجان طلبی والدین [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 85-96]
درمان پذیرش و تعهداثربخشی درمان گروهی پذیرش و تعهد (ACT) بر اختلال استرس پس آسیبی (PTSD)، سبک مقابلهای و خودکارآمدی در دختران مبتلا به سوگ نابهنجار [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 81-92]
درمان مبتنی بر پذیرش و تعهداثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد در کیفیت زندگی بیماران مبتلا به نشانگان کارکردی گوارش [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 93-105]
درمان هیجان- مدارمقایسهی اثر بخشی زوج درمانی گروهی مبتنی بر رویکرد هیجان- مدار و واقعیت درمانی بر رضایتمندی زناشویی زوجین [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 37-44]
ر
راهبردهای تنظیم هیجانمقایسه سبک های دل بستگی و راهبردهای تنظیم هیجان در افراد مصرف کننده مواد و افراد غیر مصرف کننده [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 71-80]
راهبردهای کنترل فکرپیش بینی کننده های شناختی و فراشناختی اضطراب در نوجوانان [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 13-26]
رژیم درمانیمقایسه اثربخشی رژیم درمانی، مداخله مبتنی بر دلبستگی و درمان همزمان (مداخله مبتنی بر دلبستگی و رژیم درمانی) در پرخوری و چاقی دختران [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 73-83]
ریشه های والدینیمقایسه طرحواره های ناسازگار اولیه و ریشه های والدینی در بیماران مبتلا به اختلال هویت جنسی با گروه عادی [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 49-60]
رضایت زناشوییاثربخشی الگوی زوج درمانگری تلفیقی خود تنظیم گری-دلبستگی بر رضایت زناشویی و سلامت روانی زوجین [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 27-39]
رضایتمندی زناشوییمقایسهی اثر بخشی زوج درمانی گروهی مبتنی بر رویکرد هیجان- مدار و واقعیت درمانی بر رضایتمندی زناشویی زوجین [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 37-44]
رواییساختار عاملی، اعتبار و روایی نسخه فارسی مقیاس نارسایی ها در کنش وری اجرایی بارکلی – نسخه بزرگسال [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 51-62]
روابط ساختاریروابط ساختاری مؤلفه های سرشت و منش شخصیت با اختلالات هیجانی [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 61-76]
روابط مادر – دختراثر بخشی آموزش مهارتهای ارتباطی به والدین با الگوی یادگیری جانشینی بر بهبود روابط مادر – دختر در دانش آموزان دختر پایه سوم مقطع راهنمایی شهریار [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 27-36]
روانسنجیویژگیهای روانسنجی نسخۀ فارسی مقیاس خودکارآمدی تکالیف برای فعّالیتهای روزمرۀ سالمندان [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 87-100]
ز
زنانبررسی نقش طرحواره های ناسازگار اولیه در پیشبینی طلاق عاطفی [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 101-108]
زوجدرمانیمقایسهی اثر بخشی زوج درمانی گروهی مبتنی بر رویکرد هیجان- مدار و واقعیت درمانی بر رضایتمندی زناشویی زوجین [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 37-44]
زوج درمانگری تلفیقی خود تنظیمگری-دلبستگیاثربخشی الگوی زوج درمانگری تلفیقی خود تنظیم گری-دلبستگی بر رضایت زناشویی و سلامت روانی زوجین [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 27-39]
زوج درمانی گروهیمقایسهی اثر بخشی زوج درمانی گروهی مبتنی بر رویکرد هیجان- مدار و واقعیت درمانی بر رضایتمندی زناشویی زوجین [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 37-44]
س
سالمندانویژگیهای روانسنجی نسخۀ فارسی مقیاس خودکارآمدی تکالیف برای فعّالیتهای روزمرۀ سالمندان [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 87-100]
سبک مقابلهایاثربخشی درمان گروهی پذیرش و تعهد (ACT) بر اختلال استرس پس آسیبی (PTSD)، سبک مقابلهای و خودکارآمدی در دختران مبتلا به سوگ نابهنجار [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 81-92]
سبک های دل بستگیمقایسه سبک های دل بستگی و راهبردهای تنظیم هیجان در افراد مصرف کننده مواد و افراد غیر مصرف کننده [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 71-80]
سرسختی روان شناختیبررسی رابطه ی ساده و چندگانه ی برون گرایی و سرسختی روان شناختی با شادکامی در بین دانشجویان با توجه به جنسیت [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 63-72]
سوگ نابهنجاراثربخشی درمان گروهی پذیرش و تعهد (ACT) بر اختلال استرس پس آسیبی (PTSD)، سبک مقابلهای و خودکارآمدی در دختران مبتلا به سوگ نابهنجار [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 81-92]
ش
شادکامیبررسی رابطه ی ساده و چندگانه ی برون گرایی و سرسختی روان شناختی با شادکامی در بین دانشجویان با توجه به جنسیت [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 63-72]
شرایط قضاوت عاطفیبررسی شرایط قضاوت عاطفی بر شناخت اجتماعی نوجوانان اتیسم با عملکرد بالا در هر دو جنس [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 61-74]
شناخت اجتماعیبررسی شرایط قضاوت عاطفی بر شناخت اجتماعی نوجوانان اتیسم با عملکرد بالا در هر دو جنس [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 61-74]
شناخت درمانی رفتاریمقایسه اثربخشی شناخت درمانی رفتاری و تحریک مکرر مغناطیسی فراقشری در کاهش نشانه های افسردگی [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 29-38]
شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهیاثربخشی شناخت درمانی گروهی مبتنی بر ذهن آگاهی بر کاهش حساسیت اضطرابی و فرانگرانی دانشجویان مبتلابه نشانگان بالینی اضطراب اجتماعی [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 39-48]
ص
صفات شخصیتیپیش بینی استعداد آسیب احساسی(HFP) بیماران مبتلا به ام اس بر اساس صفات شخصیت [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 97-107]
ط
طرحواره درمانی هیجانیاثربخشی طرحواره درمانی هیجانی (EST) بر اندیشناکی و شدت افسردگی بیماران مبتلا به افسردگی اساسی [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 45-58]
طرحواره های ناسازگار اولیهمقایسه طرحواره های ناسازگار اولیه و ریشه های والدینی در بیماران مبتلا به اختلال هویت جنسی با گروه عادی [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 49-60]
طرحوارههای ناسازگار اولیهبررسی نقش طرحواره های ناسازگار اولیه در پیشبینی طلاق عاطفی [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 101-108]
طلاق عاطفیبررسی نقش طرحواره های ناسازگار اولیه در پیشبینی طلاق عاطفی [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 101-108]
ع
عدم تحمل ابهاممقایسه ی عدم تحمل ابهام و کمالگرایی در بین بیماران مبتلا به اختلال وسواسی_جبری و افراد عادی [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 41-50]
عملکرد اجراییمقایسه کارکردهای اجرایی و حافظه کاری افراد مبتلا به اختلال وسواسی - جبری و افراد بهنجار [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 15-28]
عملکرد خانوادهتدوین و ارائه مدل مداخله ی توکل (مذهب محور) و مقایسه اثربخشی آن با مدل فراشناخت بر بهبود عملکرد خانواده کارکنان [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 1-14]
فراشناختتدوین و ارائه مدل مداخله ی توکل (مذهب محور) و مقایسه اثربخشی آن با مدل فراشناخت بر بهبود عملکرد خانواده کارکنان [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 1-14]
فراشناختفراشناخت، کنشهای اجرایی و اضطراب: به سوی یک دیدگاه یکپارچهنگر برای تکمیل مدل ولز از اضطراب [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 1-14]
فراشناخت درمانیمقایسه اثربخشی درمان فراشناخت و نوروفیدبک بر کاهش علائم اضطراب در دانشجویان دختر دارای اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 21-36]
فرانگرانیاثربخشی شناخت درمانی گروهی مبتنی بر ذهن آگاهی بر کاهش حساسیت اضطرابی و فرانگرانی دانشجویان مبتلابه نشانگان بالینی اضطراب اجتماعی [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 39-48]
فرا نگرانیپیش بینی کننده های شناختی و فراشناختی اضطراب در نوجوانان [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 13-26]
ک
کارکردهای اجراییاثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی بر نشخوارفکری، افسردگی و کارکردهای اجرایی در بیماران مبتلا به افسردگی [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 37-48]
کارکنان سپاهتدوین و ارائه مدل مداخله ی توکل (مذهب محور) و مقایسه اثربخشی آن با مدل فراشناخت بر بهبود عملکرد خانواده کارکنان [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 1-14]
کمالگراییمقایسه ی عدم تحمل ابهام و کمالگرایی در بین بیماران مبتلا به اختلال وسواسی_جبری و افراد عادی [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 41-50]
کنشهای اجراییفراشناخت، کنشهای اجرایی و اضطراب: به سوی یک دیدگاه یکپارچهنگر برای تکمیل مدل ولز از اضطراب [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 1-14]
کنشوری اجراییساختار عاملی، اعتبار و روایی نسخه فارسی مقیاس نارسایی ها در کنش وری اجرایی بارکلی – نسخه بزرگسال [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 51-62]
کودک پیش دبستانیعوامل موثر بر درک خطر ترافیکی کودک پیش دبستانی: ویژگی های نظارتی و شخصیت هیجان طلبی والدین [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 85-96]
گ
گروهدرمانیاثربخشی شناخت درمانی گروهی مبتنی بر ذهن آگاهی بر کاهش حساسیت اضطرابی و فرانگرانی دانشجویان مبتلابه نشانگان بالینی اضطراب اجتماعی [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 39-48]
م
مادران دارای کودک مبتلا به سرطانوضعیت تاب آوری و آسیبهای هیجانی در مادران دارای کودک مبتلا به سرطان [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 15-26]
مداخلات گروهی یکپارچگی حسیاثربخشی مداخلات یکپارچگی حسی مبتنی بر گروه، بر توجه، بیش فعالی و تکانشگری دانش آموزان مقطع ابتدایی با اختلال نقص توجه-بیش فعالی [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 11-20]
مداخله توکل (مذهب محور)تدوین و ارائه مدل مداخله ی توکل (مذهب محور) و مقایسه اثربخشی آن با مدل فراشناخت بر بهبود عملکرد خانواده کارکنان [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 1-14]
مداخله مبتنی بر دلبستگیمقایسه اثربخشی رژیم درمانی، مداخله مبتنی بر دلبستگی و درمان همزمان (مداخله مبتنی بر دلبستگی و رژیم درمانی) در پرخوری و چاقی دختران [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 73-83]
مردانبررسی نقش طرحواره های ناسازگار اولیه در پیشبینی طلاق عاطفی [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 101-108]
مشکلات بینفردیرابطه راهبردهای نظمجویی شناختی هیجان و همجوشی فکر با مشکلات بینفردی [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 49-60]
مشکلات زناشوییاثربخشی الگوی زوج درمانگری تلفیقی خود تنظیم گری-دلبستگی بر رضایت زناشویی و سلامت روانی زوجین [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 27-39]
مشهدبررسی نقش طرحواره های ناسازگار اولیه در پیشبینی طلاق عاطفی [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 101-108]
مصرف موادمقایسه سبک های دل بستگی و راهبردهای تنظیم هیجان در افراد مصرف کننده مواد و افراد غیر مصرف کننده [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 71-80]
مقابله شناختیرابطه راهبردهای نظمجویی شناختی هیجان و همجوشی فکر با مشکلات بینفردی [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 49-60]
مهارت های ارتباطیاثر بخشی آموزش مهارتهای ارتباطی به والدین با الگوی یادگیری جانشینی بر بهبود روابط مادر – دختر در دانش آموزان دختر پایه سوم مقطع راهنمایی شهریار [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 27-36]
مولفه های سرشت و منش شخصیتروابط ساختاری مؤلفه های سرشت و منش شخصیت با اختلالات هیجانی [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 61-76]
ن
نشانگان اسکیزوتایپیبررسی آثار اصلی و تعاملی ابعاد دلبستگی و شخصیت در نشانگان مربوط به اسکیزوتایپی [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 85-94]
نشانگان کارکردی گوارش. کیفیت زندگیاثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد در کیفیت زندگی بیماران مبتلا به نشانگان کارکردی گوارش [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 93-105]
نشخوار فکریاثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی بر نشخوارفکری، افسردگی و کارکردهای اجرایی در بیماران مبتلا به افسردگی [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 37-48]
نظمجویی هیجانرابطه راهبردهای نظمجویی شناختی هیجان و همجوشی فکر با مشکلات بینفردی [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 49-60]
نقص توجهاثربخشی مداخلات یکپارچگی حسی مبتنی بر گروه، بر توجه، بیش فعالی و تکانشگری دانش آموزان مقطع ابتدایی با اختلال نقص توجه-بیش فعالی [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 11-20]
نگهداری توجهمقایسه کارکردهای اجرایی و حافظه کاری افراد مبتلا به اختلال وسواسی - جبری و افراد بهنجار [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 15-28]
نوجوانانپیش بینی کننده های شناختی و فراشناختی اضطراب در نوجوانان [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 13-26]
نوروفیدبکاثربخشی درمان نوروفیدبک بر علائم کودکان مبتلا به اختلال نارسایی توجه /فزون کنش [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 1-10]
نوروفیدبکمقایسه اثربخشی درمان فراشناخت و نوروفیدبک بر کاهش علائم اضطراب در دانشجویان دختر دارای اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 21-36]
نوروفیدبکاثربخشی نوروفیدبک همراه با تکالیف شناختی بر علائم اختلال نقص توجه/بیش فعالی (ADHD) دوره بزرگسالی [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 59-70]
و
واقعیت درمانیمقایسهی اثر بخشی زوج درمانی گروهی مبتنی بر رویکرد هیجان- مدار و واقعیت درمانی بر رضایتمندی زناشویی زوجین [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 37-44]
ویژگی های نظارتی والدینعوامل موثر بر درک خطر ترافیکی کودک پیش دبستانی: ویژگی های نظارتی و شخصیت هیجان طلبی والدین [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 85-96]
ه
هیجان طلبی والدینعوامل موثر بر درک خطر ترافیکی کودک پیش دبستانی: ویژگی های نظارتی و شخصیت هیجان طلبی والدین [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 85-96]
هروئینمقایسه ی عملکرد تصمیم گیری در سوء مصرفکنندگان هروئین و افراد بهنجار [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 75-84]
همجوشی فکررابطه راهبردهای نظمجویی شناختی هیجان و همجوشی فکر با مشکلات بینفردی [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 49-60]
ی
یادگیری جانشینیاثر بخشی آموزش مهارتهای ارتباطی به والدین با الگوی یادگیری جانشینی بر بهبود روابط مادر – دختر در دانش آموزان دختر پایه سوم مقطع راهنمایی شهریار [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 27-36]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد