آرامش عضلانیاثربخشی روش آرامش عضلانی همراه با تجسم مثبت موفقیت بر اضطراب امتحان و ترس از ارزیابی منفی [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 41-50]
آموزشتأثیر آموزش خوشبینی به روش قصهگویی بر افزایش میزان خوشبینی دانشآموزان [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 103-112]
آموزش بازداریاثربخشی آموزش رایانهای بازداری و حافظه کاری بر نشانهها و اختلالهای همبود زندانیان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/فزونکنشی در بزرگسالان [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 1-13]
آموزش تن آرامی کاربردی مبتنی بر ذهن آگاهیاثربخشی آموزش تن آرامی کاربردی مبتنی بر ذهن آگاهی و درمان شناختی-رفتاری بر حساسیت اضطرابی زنان دارای اختلال اضطراب فراگیر [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 13-22]
آموزش حافظه کاریاثربخشی آموزش رایانهای بازداری و حافظه کاری بر نشانهها و اختلالهای همبود زندانیان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/فزونکنشی در بزرگسالان [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 1-13]
آموزش خود- دلسوزی شناختیاثر بخشی آموزش خود- دلسوزی شناختی و درمان متمرکز بر هیجان بر بهبود کیفیت زندگی دانش آموزان مبتلا به افسردگی [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 53-64]
آموزش رفتاردرمانی دیالکتیکیاثربخشی آموزش رفتاردرمانی دیالکتیکی گروهی بر کاهش نشانههای اختلال نقص توجه/بیشفعالی و بهبود کیفیت زندگی دانشآموزان [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 39-51]
آموزش مهارت هااثربخشی رفتار درمانی دیالکتیکی گروهی (مبتنی بر آموزش مهارت ها) بر پرخاشگری نوجوانان [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 23-32]
ا
اختلالات اضطرابیمقایسه سبک های دفاعی من در افراد مبتلا به اختلال جسمانی سازی، اضطرابی و افراد عادی [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 61-70]
اختلالات شخصیتبررسی شیوع اختلال استرس پس از سانحه و همبودی آن با اختلالات شخصیت در بین جانبازان شهر تهران [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 65-75]
اختلال استرس پس از سانحهبررسی شیوع اختلال استرس پس از سانحه و همبودی آن با اختلالات شخصیت در بین جانبازان شهر تهران [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 65-75]
اختلال اضطراب فراگیراثربخشی آموزش تن آرامی کاربردی مبتنی بر ذهن آگاهی و درمان شناختی-رفتاری بر حساسیت اضطرابی زنان دارای اختلال اضطراب فراگیر [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 13-22]
اختلال افسردگی اساسیاثربخشی درمان ترکیبی فعالسازی رفتاری کوتاه مدت و شناختدرمانی مبتنی بر ذهن آگاهی در بیماران مبتلا به اختلال افسردگی اساسی [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 15-27]
اختلال افسردگی اساسیمقایسه ی نشخوار فکری و مکانیسم های دفاعی در افراد مبتلا به اختلال افسردگی اساسی و اختلال وسواسی-جبری با افراد غیر مبتلا [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 53-63]
اختلال جسمانی سازیمقایسه سبک های دفاعی من در افراد مبتلا به اختلال جسمانی سازی، اضطرابی و افراد عادی [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 61-70]
اختلال روانیشیوع شناسی اختلالات روانی و عوامل جمعیت شناختی مؤثر بر آن در دانشجویان جدید الورود دانشگاه های علوم پزشکی شهر تهران [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 95-104]
اختلال شخصیت اسکیزوتایپالمقایسه حافظه در افراد مبتلابه اختلال شخصیت اسکیزوتایپال و افراد بهنجار [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 51-59]
اختلال شخصیت مرزیاثربخشی آموزش گروهی نظم جویی هیجان مبتنی بر الگوی گروس بر بازداری رفتاری و شناختی دختران نوجوان مبتلا به نشانگان اختلال شخصیت مرزی و اختلال نارسایی توجه/ فزون کنشی [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 9-19]
اختلال شخصیت مرزی و اختلال دوقطبیمقایسه مزاج های عاطفی و طرحوارههای ناسازگار اولیه در افراد مبتلا به اختلال شخصیت مرزی، اختلال دوقطبی و افراد بهنجار [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 13-28]
اختلال نارسایی توجه/ فزون کنشیاثربخشی آموزش گروهی نظم جویی هیجان مبتنی بر الگوی گروس بر بازداری رفتاری و شناختی دختران نوجوان مبتلا به نشانگان اختلال شخصیت مرزی و اختلال نارسایی توجه/ فزون کنشی [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 9-19]
اختلال نارسایی توجه/ فزونکنشیاثربخشی آموزش رایانهای بازداری و حافظه کاری بر نشانهها و اختلالهای همبود زندانیان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/فزونکنشی در بزرگسالان [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 1-13]
اختلال نقص توجهاثربخشی بازی های رایانه ای مبتنی بر راهبرد مهندسی معکوس بر میزان توجه کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 1-8]
اختلال نقصتوجه/ بیشفعالیاثربخشی آموزش رفتاردرمانی دیالکتیکی گروهی بر کاهش نشانههای اختلال نقص توجه/بیشفعالی و بهبود کیفیت زندگی دانشآموزان [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 39-51]
اختلالهای همبوداثربخشی آموزش رایانهای بازداری و حافظه کاری بر نشانهها و اختلالهای همبود زندانیان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/فزونکنشی در بزرگسالان [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 1-13]
اختلال وسواس-اجبارتأثیر درمان دیدگاه زمان بر شدت علائم وسواس و اجبار [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 33-40]
اختلال وسواسی- جبریمقایسه ی نشخوار فکری و مکانیسم های دفاعی در افراد مبتلا به اختلال افسردگی اساسی و اختلال وسواسی-جبری با افراد غیر مبتلا [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 53-63]
اختلال وسواس فکری-عملیمقایسه ی عدم تحمل بلاتکلیفی، تنظیم هیجان و رضامندی زناشویی در افراد مبتلا به اختلال وسواس فکری-عملی و عادی [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 21-32]
استعداد اعتیادرواسازی پرسشنامه استعداد اعتیاد برای نوجوانان ایران [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 81-93]
اسکیزوفرنیمقایسه نظریه ذهن و کنش های اجرایی در بیماران وسواسی -جبری، اسکیزوفرنی، دوقطبی و افراد بهنجار [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 29-40]
اصلاح سوگیری توجهاصلاح سوگیری توجه در مصرفکنندگان سیگار: بررسی اثر شرطیسازی عامل [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 43-53]
اضطراباثر بخشی درمان گروهی پذیرش و تعهد بر اضطراب و افسردگی زنان مبتلا به بیماری ام-اس [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 29-38]
اضطراباثربخشی ترکیب آموزش مدیریت استرس و معنویت درمانی بر فشارخون، اضطراب و کیفیت زندگی بیماران مبتلا به فشارخون بالا [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 1-11]
اضطراب امتحاناثربخشی روش آرامش عضلانی همراه با تجسم مثبت موفقیت بر اضطراب امتحان و ترس از ارزیابی منفی [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 41-50]
افسردگیاثر بخشی درمان گروهی پذیرش و تعهد بر اضطراب و افسردگی زنان مبتلا به بیماری ام-اس [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 29-38]
افسردگیاثر بخشی آموزش خود- دلسوزی شناختی و درمان متمرکز بر هیجان بر بهبود کیفیت زندگی دانش آموزان مبتلا به افسردگی [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 53-64]
الگوی فرآیندی گروساثربخشی آموزش گروهی نظم جویی هیجان مبتنی بر الگوی گروس بر بازداری رفتاری و شناختی دختران نوجوان مبتلا به نشانگان اختلال شخصیت مرزی و اختلال نارسایی توجه/ فزون کنشی [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 9-19]
ب
بازداری رفتاریاثربخشی آموزش گروهی نظم جویی هیجان مبتنی بر الگوی گروس بر بازداری رفتاری و شناختی دختران نوجوان مبتلا به نشانگان اختلال شخصیت مرزی و اختلال نارسایی توجه/ فزون کنشی [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 9-19]
بازی های رایانه ایاثربخشی بازی های رایانه ای مبتنی بر راهبرد مهندسی معکوس بر میزان توجه کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 1-8]
باورهای فراشناختیارتباط مهارتهای ذهن آگاهی و باورهای فراشناختی با واکنش پذیری بین فردی سوء مصرف کننده مواد [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 33-41]
بدسرپرستاثربخشی گروه درمانی شناختی متمرکز بر طرحواره بر تعدیل طرحواره های ناسازگار اولیه نوجوانان بی سرپرست و بدسرپرست [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 1-11]
بی سرپرستاثربخشی گروه درمانی شناختی متمرکز بر طرحواره بر تعدیل طرحواره های ناسازگار اولیه نوجوانان بی سرپرست و بدسرپرست [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 1-11]
بیماری ام اساثر بخشی درمان گروهی پذیرش و تعهد بر اضطراب و افسردگی زنان مبتلا به بیماری ام-اس [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 29-38]
پ
پایاییساخت و اعتباریابی مقیاس خودیابی (SDS) براساس نظریه های مختلف شخصیت در دانشجویان [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 55-68]
پرخاشگریاثربخشی رفتار درمانی دیالکتیکی گروهی (مبتنی بر آموزش مهارت ها) بر پرخاشگری نوجوانان [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 23-32]
پرسشنامهرواسازی پرسشنامه استعداد اعتیاد برای نوجوانان ایران [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 81-93]
ت
تجسم مثبت موفقیتاثربخشی روش آرامش عضلانی همراه با تجسم مثبت موفقیت بر اضطراب امتحان و ترس از ارزیابی منفی [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 41-50]
ترس از ارزیابی منفیاثربخشی روش آرامش عضلانی همراه با تجسم مثبت موفقیت بر اضطراب امتحان و ترس از ارزیابی منفی [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 41-50]
تکلیف پروب داتاصلاح سوگیری توجه در مصرفکنندگان سیگار: بررسی اثر شرطیسازی عامل [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 43-53]
تنیدگی والدینیتدوین برنامه ی مدیریت رفتار برای مادران کودکان ناشنوا و بررسی اثربخشی آن بر کاهش تنیدگی مادران [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 95-107]
تنظیم هیجانمقایسه ی عدم تحمل بلاتکلیفی، تنظیم هیجان و رضامندی زناشویی در افراد مبتلا به اختلال وسواس فکری-عملی و عادی [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 21-32]
توجهاثربخشی بازی های رایانه ای مبتنی بر راهبرد مهندسی معکوس بر میزان توجه کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 1-8]
توجه انتخابیمقایسه عملکرد توجه در افراد وابسته و غیر وابسته به مت آمفتامین [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 85-93]
توجه دیداریمقایسه عملکرد توجه در افراد وابسته و غیر وابسته به مت آمفتامین [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 85-93]
ج
جانبازبررسی شیوع اختلال استرس پس از سانحه و همبودی آن با اختلالات شخصیت در بین جانبازان شهر تهران [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 65-75]
ح
حافظهمقایسه حافظه در افراد مبتلابه اختلال شخصیت اسکیزوتایپال و افراد بهنجار [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 51-59]
حساسیت اضطرابیاثربخشی آموزش تن آرامی کاربردی مبتنی بر ذهن آگاهی و درمان شناختی-رفتاری بر حساسیت اضطرابی زنان دارای اختلال اضطراب فراگیر [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 13-22]
خ
خودیابیساخت و اعتباریابی مقیاس خودیابی (SDS) براساس نظریه های مختلف شخصیت در دانشجویان [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 55-68]
خوشبینیتأثیر آموزش خوشبینی به روش قصهگویی بر افزایش میزان خوشبینی دانشآموزان [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 103-112]
د
دانشآموزاناثربخشی آموزش رفتاردرمانی دیالکتیکی گروهی بر کاهش نشانههای اختلال نقص توجه/بیشفعالی و بهبود کیفیت زندگی دانشآموزان [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 39-51]
دانشآموزانتأثیر آموزش خوشبینی به روش قصهگویی بر افزایش میزان خوشبینی دانشآموزان [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 103-112]
دانشجویانشیوع شناسی اختلالات روانی و عوامل جمعیت شناختی مؤثر بر آن در دانشجویان جدید الورود دانشگاه های علوم پزشکی شهر تهران [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 95-104]
درمان دیدگاه زمانتأثیر درمان دیدگاه زمان بر شدت علائم وسواس و اجبار [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 33-40]
درمان شناختی رفتاریاثربخشی آموزش تن آرامی کاربردی مبتنی بر ذهن آگاهی و درمان شناختی-رفتاری بر حساسیت اضطرابی زنان دارای اختلال اضطراب فراگیر [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 13-22]
درمان مبتنی بر پذیرش و تعهداثر بخشی درمان گروهی پذیرش و تعهد بر اضطراب و افسردگی زنان مبتلا به بیماری ام-اس [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 29-38]
درمان مبتنی بر پذیرش و تعهدتأثیر درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر میزان شدت درد زنان مبتلا به کمردرد مزمن [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 75-84]
درمان متمرکز بر هیجاناثر بخشی آموزش خود- دلسوزی شناختی و درمان متمرکز بر هیجان بر بهبود کیفیت زندگی دانش آموزان مبتلا به افسردگی [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 53-64]
دشواری درخودنظم بخشی هیجانیاثربخشی روان درمانی گروهی مبتنی بر رفتاردرمانی دیالکتیکی بر میزان ولع مصرف و دشواری در خود نظم بخشی هیجانی مصرف کنندگان شیشه [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 85-101]
دشواری های تنظیم هیجانرابطه هم وابستگی با دشواری های تنظیم هیجان در زنان شهر اصفهان [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 77-89]
دوقطبیمقایسه نظریه ذهن و کنش های اجرایی در بیماران وسواسی -جبری، اسکیزوفرنی، دوقطبی و افراد بهنجار [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 29-40]
ر
راهبرد مهندسی معکوساثربخشی بازی های رایانه ای مبتنی بر راهبرد مهندسی معکوس بر میزان توجه کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 1-8]
رضامندی زناشوییمقایسه ی عدم تحمل بلاتکلیفی، تنظیم هیجان و رضامندی زناشویی در افراد مبتلا به اختلال وسواس فکری-عملی و عادی [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 21-32]
رفتار درمانی دیالکتیکیاثربخشی رفتار درمانی دیالکتیکی گروهی (مبتنی بر آموزش مهارت ها) بر پرخاشگری نوجوانان [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 23-32]
رفتاردرمانی دیالکتیکی (DBT)اثربخشی روان درمانی گروهی مبتنی بر رفتاردرمانی دیالکتیکی بر میزان ولع مصرف و دشواری در خود نظم بخشی هیجانی مصرف کنندگان شیشه [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 85-101]
رواییساخت و اعتباریابی مقیاس خودیابی (SDS) براساس نظریه های مختلف شخصیت در دانشجویان [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 55-68]
رواسازیرواسازی پرسشنامه استعداد اعتیاد برای نوجوانان ایران [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 81-93]
سبک های دفاعی منمقایسه سبک های دفاعی من در افراد مبتلا به اختلال جسمانی سازی، اضطرابی و افراد عادی [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 61-70]
سوء مصرف موادارتباط مهارتهای ذهن آگاهی و باورهای فراشناختی با واکنش پذیری بین فردی سوء مصرف کننده مواد [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 33-41]
ش
شادکامیاثربخشی مداخله ی مثبت نگر گروهی در کاهش نگرش های ناکارآمد و افزایش میزان شادکامی دختران نوجوان [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 65-74]
شدت دردتأثیر درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر میزان شدت درد زنان مبتلا به کمردرد مزمن [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 75-84]
شرطیسازی عاملاصلاح سوگیری توجه در مصرفکنندگان سیگار: بررسی اثر شرطیسازی عامل [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 43-53]
شیشهاثربخشی روان درمانی گروهی مبتنی بر رفتاردرمانی دیالکتیکی بر میزان ولع مصرف و دشواری در خود نظم بخشی هیجانی مصرف کنندگان شیشه [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 85-101]
شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهیاثربخشی درمان ترکیبی فعالسازی رفتاری کوتاه مدت و شناختدرمانی مبتنی بر ذهن آگاهی در بیماران مبتلا به اختلال افسردگی اساسی [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 15-27]
شیوع شناسیبررسی شیوع اختلال استرس پس از سانحه و همبودی آن با اختلالات شخصیت در بین جانبازان شهر تهران [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 65-75]
ط
طرحواره درمانیاثربخشی گروه درمانی شناختی متمرکز بر طرحواره بر تعدیل طرحواره های ناسازگار اولیه نوجوانان بی سرپرست و بدسرپرست [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 1-11]
طرحواره های ناسازگار اولیهاثربخشی گروه درمانی شناختی متمرکز بر طرحواره بر تعدیل طرحواره های ناسازگار اولیه نوجوانان بی سرپرست و بدسرپرست [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 1-11]
طرحوارههای ناسازگار اولیهمقایسه مزاج های عاطفی و طرحوارههای ناسازگار اولیه در افراد مبتلا به اختلال شخصیت مرزی، اختلال دوقطبی و افراد بهنجار [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 13-28]
طرحواره هیجانیمقایسه راهبردهای نظمجویی شناختی هیجان و طرحوارههای هیجانی در همسران افراد مبتلا به سوء مصرف مواد و افراد بهنجار [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 91-101]
ع
عدم تحمل بلاتکلیفیمقایسه ی عدم تحمل بلاتکلیفی، تنظیم هیجان و رضامندی زناشویی در افراد مبتلا به اختلال وسواس فکری-عملی و عادی [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 21-32]
علائم اجبارتأثیر درمان دیدگاه زمان بر شدت علائم وسواس و اجبار [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 33-40]
علائم وسواستأثیر درمان دیدگاه زمان بر شدت علائم وسواس و اجبار [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 33-40]
ف
فرم مصاحبه تشخیصی بین المللی جامعشیوع شناسی اختلالات روانی و عوامل جمعیت شناختی مؤثر بر آن در دانشجویان جدید الورود دانشگاه های علوم پزشکی شهر تهران [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 95-104]
فشار خوناثربخشی ترکیب آموزش مدیریت استرس و معنویت درمانی بر فشارخون، اضطراب و کیفیت زندگی بیماران مبتلا به فشارخون بالا [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 1-11]
فعال سازی رفتاری کوتاه مدتاثربخشی درمان ترکیبی فعالسازی رفتاری کوتاه مدت و شناختدرمانی مبتنی بر ذهن آگاهی در بیماران مبتلا به اختلال افسردگی اساسی [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 15-27]
ق
قصهگوییتأثیر آموزش خوشبینی به روش قصهگویی بر افزایش میزان خوشبینی دانشآموزان [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 103-112]
ک
کیفیت زندگیاثربخشی آموزش رفتاردرمانی دیالکتیکی گروهی بر کاهش نشانههای اختلال نقص توجه/بیشفعالی و بهبود کیفیت زندگی دانشآموزان [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 39-51]
کیفیت زندگیاثر بخشی آموزش خود- دلسوزی شناختی و درمان متمرکز بر هیجان بر بهبود کیفیت زندگی دانش آموزان مبتلا به افسردگی [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 53-64]
کیفیت زندگیاثربخشی ترکیب آموزش مدیریت استرس و معنویت درمانی بر فشارخون، اضطراب و کیفیت زندگی بیماران مبتلا به فشارخون بالا [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 1-11]
کمردرد مزمنتأثیر درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر میزان شدت درد زنان مبتلا به کمردرد مزمن [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 75-84]
کنش های اجراییمقایسه نظریه ذهن و کنش های اجرایی در بیماران وسواسی -جبری، اسکیزوفرنی، دوقطبی و افراد بهنجار [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 29-40]
کودکان ناشنواتدوین برنامه ی مدیریت رفتار برای مادران کودکان ناشنوا و بررسی اثربخشی آن بر کاهش تنیدگی مادران [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 95-107]
کودکان ناشنوااثربخشی برنامه مدیریت رفتاری برای مادران بر کاهش مشکلات رفتاری کودکان ناشنوا [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 71-83]
گ
گروه درمانی شناختیاثربخشی گروه درمانی شناختی متمرکز بر طرحواره بر تعدیل طرحواره های ناسازگار اولیه نوجوانان بی سرپرست و بدسرپرست [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 1-11]
م
مت آمفتامینمقایسه عملکرد توجه در افراد وابسته و غیر وابسته به مت آمفتامین [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 85-93]
مداخله ی مثبت نگراثربخشی مداخله ی مثبت نگر گروهی در کاهش نگرش های ناکارآمد و افزایش میزان شادکامی دختران نوجوان [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 65-74]
مدیریت استرساثربخشی ترکیب آموزش مدیریت استرس و معنویت درمانی بر فشارخون، اضطراب و کیفیت زندگی بیماران مبتلا به فشارخون بالا [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 1-11]
مدیریت رفتارتدوین برنامه ی مدیریت رفتار برای مادران کودکان ناشنوا و بررسی اثربخشی آن بر کاهش تنیدگی مادران [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 95-107]
مدیریت رفتاراثربخشی برنامه مدیریت رفتاری برای مادران بر کاهش مشکلات رفتاری کودکان ناشنوا [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 71-83]
مراکز شبه خانوادهاثربخشی هنر درمانی گروهی بیانگر بر افزایش مؤلفه های رفتاری و هیجانی خودپنداره ی کودکان مراکز شبه خانواده [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 41-51]
مزاج های عاطفیمقایسه مزاج های عاطفی و طرحوارههای ناسازگار اولیه در افراد مبتلا به اختلال شخصیت مرزی، اختلال دوقطبی و افراد بهنجار [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 13-28]
مشکلات رفتاریتدوین برنامه ی مدیریت رفتار برای مادران کودکان ناشنوا و بررسی اثربخشی آن بر کاهش تنیدگی مادران [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 95-107]
مشکلات رفتاریاثربخشی برنامه مدیریت رفتاری برای مادران بر کاهش مشکلات رفتاری کودکان ناشنوا [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 71-83]
مصرفکنندگان سیگاراصلاح سوگیری توجه در مصرفکنندگان سیگار: بررسی اثر شرطیسازی عامل [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 43-53]
معنویت درمانیاثربخشی ترکیب آموزش مدیریت استرس و معنویت درمانی بر فشارخون، اضطراب و کیفیت زندگی بیماران مبتلا به فشارخون بالا [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 1-11]
مکانیسمهای دفاعیمقایسه ی نشخوار فکری و مکانیسم های دفاعی در افراد مبتلا به اختلال افسردگی اساسی و اختلال وسواسی-جبری با افراد غیر مبتلا [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 53-63]
مهارتهای ذهن آگاهیارتباط مهارتهای ذهن آگاهی و باورهای فراشناختی با واکنش پذیری بین فردی سوء مصرف کننده مواد [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 33-41]
مؤلفه های رفتاری و هیجانی خودپندارهاثربخشی هنر درمانی گروهی بیانگر بر افزایش مؤلفه های رفتاری و هیجانی خودپنداره ی کودکان مراکز شبه خانواده [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 41-51]
ن
نشانه دهی فضاییمقایسه عملکرد توجه در افراد وابسته و غیر وابسته به مت آمفتامین [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 85-93]
نشخوار فکریاثربخشی درمان ترکیبی فعالسازی رفتاری کوتاه مدت و شناختدرمانی مبتنی بر ذهن آگاهی در بیماران مبتلا به اختلال افسردگی اساسی [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 15-27]
نشخوار فکریمقایسه ی نشخوار فکری و مکانیسم های دفاعی در افراد مبتلا به اختلال افسردگی اساسی و اختلال وسواسی-جبری با افراد غیر مبتلا [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 53-63]
نظریه ذهنمقایسه نظریه ذهن و کنش های اجرایی در بیماران وسواسی -جبری، اسکیزوفرنی، دوقطبی و افراد بهنجار [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 29-40]
نظمجویی شناختی هیجانمقایسه راهبردهای نظمجویی شناختی هیجان و طرحوارههای هیجانی در همسران افراد مبتلا به سوء مصرف مواد و افراد بهنجار [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 91-101]
نظم جویی هیجاناثربخشی آموزش گروهی نظم جویی هیجان مبتنی بر الگوی گروس بر بازداری رفتاری و شناختی دختران نوجوان مبتلا به نشانگان اختلال شخصیت مرزی و اختلال نارسایی توجه/ فزون کنشی [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 9-19]
نگرش های ناکارآمداثربخشی مداخله ی مثبت نگر گروهی در کاهش نگرش های ناکارآمد و افزایش میزان شادکامی دختران نوجوان [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 65-74]
نوجواناثربخشی مداخله ی مثبت نگر گروهی در کاهش نگرش های ناکارآمد و افزایش میزان شادکامی دختران نوجوان [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 65-74]
نوجواناناثربخشی رفتار درمانی دیالکتیکی گروهی (مبتنی بر آموزش مهارت ها) بر پرخاشگری نوجوانان [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 23-32]
نوجوانانرواسازی پرسشنامه استعداد اعتیاد برای نوجوانان ایران [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 81-93]
و
واکنش پذیری بین فردیارتباط مهارتهای ذهن آگاهی و باورهای فراشناختی با واکنش پذیری بین فردی سوء مصرف کننده مواد [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 33-41]
وسواسی –جبریمقایسه نظریه ذهن و کنش های اجرایی در بیماران وسواسی -جبری، اسکیزوفرنی، دوقطبی و افراد بهنجار [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 29-40]
ولع مصرفاثربخشی روان درمانی گروهی مبتنی بر رفتاردرمانی دیالکتیکی بر میزان ولع مصرف و دشواری در خود نظم بخشی هیجانی مصرف کنندگان شیشه [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 85-101]
ه
هیجانمقایسه راهبردهای نظمجویی شناختی هیجان و طرحوارههای هیجانی در همسران افراد مبتلا به سوء مصرف مواد و افراد بهنجار [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 91-101]
همسران مبتلا به سوء مصرف موادمقایسه راهبردهای نظمجویی شناختی هیجان و طرحوارههای هیجانی در همسران افراد مبتلا به سوء مصرف مواد و افراد بهنجار [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 91-101]
همه گیر شناسیشیوع شناسی اختلالات روانی و عوامل جمعیت شناختی مؤثر بر آن در دانشجویان جدید الورود دانشگاه های علوم پزشکی شهر تهران [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 95-104]
هم وابستگیرابطه هم وابستگی با دشواری های تنظیم هیجان در زنان شهر اصفهان [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 77-89]
هنر درمانی گروهی بیانگراثربخشی هنر درمانی گروهی بیانگر بر افزایش مؤلفه های رفتاری و هیجانی خودپنداره ی کودکان مراکز شبه خانواده [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 41-51]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد