آزمونهای ترسیمیبررسی تأثیرات روانی ویروس کرونا و قرنطینه ی پس از آن برکودکان با استفاده از آزمون های ترسیمی : مطالعه موردی [دوره 13، شماره2، 1400، صفحه 121-132]
آسیب پذیری روانیپیشبینی رفتارهای انطباقی در برابر کووید 19 بر اساس نقش عواطف، خودشفقتی و آسیبپذیری روانی [دوره 13، شماره2، 1400، صفحه 65-74]
آسیب های روان شناختی نقشه علمیکووید 19 و آسیب های روان شناختی : ترسیم نقشه علمی پژوهش های بین المللی در پایگاه استنادی وب آوساینس [دوره 13، شماره2، 1400، صفحه 23-32]
آموزش تنظیم هیجاناثر بخشی آموزش تنظیم هیجان بر پردازش هیجان و علائم پانیک زنان مبتلا به اختلال پانیک [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 79-88]
آموزش مثبت نگریمقایسه اثربخشی آموزش مثبتنگری و درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر سرخوردگی زناشویی، اسنادهای ارتباطی و تمایزیافتگی خود در مراجعین به مراکز روانشناختی شهر بهبهان [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 35-46]
ا
اجتناب تجربهایاثربخشی درمان شناختی- تحلیلی بر بهبود تحمل بلاتکلیفی و کاهش نگرانی و اجتناب تجربهای بیماران مبتلا به اختلال وسواس فکری – عملی [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 65-76]
احساس تنهاییاعتیاد به گوشی هوشمند در نوجوانان: تدوین پروتکل روان درمانی مبتنی بر رویکرد شناختی-رفتاری و اثربخشی آن بر نظم جویی هیجانی و احساس تنهایی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 23-34]
احساس درماندگیاثربخشی شناخت درمانی مثبت نگر بر نشانگان افت روحیه زنان، با تجربه کووید-19 [دوره 13، شماره2، 1400، صفحه 159-168]
احساس ملالتاثربخشی شناخت درمانی مثبت نگر بر نشانگان افت روحیه زنان، با تجربه کووید-19 [دوره 13، شماره2، 1400، صفحه 159-168]
اختلال استرس پس از سانحهبررسی رابطه بین اضطراب ادراک شده ناشی از ویروس کرونا(کووید- 19) با اختلال استرس پس از سانحه و درد مزمن در پرستاران [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 89-102]
اختلال اضطراب اجتماعیمقایسه اثربخشی ماتریکس درمان پذیرش و پایبندی با درمان شناختی- رفتاری مبتنی بر الگوی هافمن بر اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 103-120]
اختلال اضطراب اجتماعیاثربخشی مداخله سوسیودرام بر بهبود مهارتهای اجتماعی کودکان دارای اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 53-64]
اختلال پانیکاثر بخشی آموزش تنظیم هیجان بر پردازش هیجان و علائم پانیک زنان مبتلا به اختلال پانیک [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 79-88]
اختلال شخصیتپناهگاههای روانی در افراد مبتلا به اختلال شخصیت خوشه C؛ یک مطالعه موردی [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 103-116]
اختلال وحشتزدگیاثربخشی گروهدرمانی مبتنی بر تنظیم هیجان بر بهبود علائم و کیفیت زندگی بیماران مبتلا به اختلال وحشتزدگی [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 19-32]
اختلال وسواساثربخشی درمان شناختی- تحلیلی بر بهبود تحمل بلاتکلیفی و کاهش نگرانی و اجتناب تجربهای بیماران مبتلا به اختلال وسواس فکری – عملی [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 65-76]
اختلال وسواس فکری عملی(OCD)رابطه اضطراب کرونا با بروز اختلال وسواس فکری عملی در زنان خانهدار [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 77-85]
ارزیابی مجددنقش واسطهای راهبردهای تنظیم هیجان در رابطه بین نشخوار فکری و پرخاشگری بیماران دوقطبی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 1-12]
استرسویژگی های روانشناختی بیماران ایرانی تحت عمل جراحی چاقی در دوران همه گیری و قرنطینه کووید-19 [دوره 13، شماره2، 1400، صفحه 1-14]
استرسنقش میانجیگر سبکهای مقابله با کرونا و استرس ادراکشده در رابطه بین حمایت اجتماعی و پرخاشگری در نوجوانان [دوره 13، شماره2، 1400، صفحه 133-146]
استرس ادراکشدهرابطه استرس ادراکشده و اضطراب اجتماعی با انسجام روانی در بحرانهای پاندومی، با تأکید بر بیماران کووید 19 ترخیصی از بیمارستان واسعی سبزوار [دوره 13، شماره2، 1400، صفحه 87-96]
اسنادهای ارتباطیمقایسه اثربخشی آموزش مثبتنگری و درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر سرخوردگی زناشویی، اسنادهای ارتباطی و تمایزیافتگی خود در مراجعین به مراکز روانشناختی شهر بهبهان [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 35-46]
اضطرابویژگی های روانشناختی بیماران ایرانی تحت عمل جراحی چاقی در دوران همه گیری و قرنطینه کووید-19 [دوره 13، شماره2، 1400، صفحه 1-14]
اضطرابنقش واسطهای راهبردهای تنظیم شناختی هیجان و نگرانی در رابطه بین تاب آوری و اضطراب ابتلاء به کووید- 19 [دوره 13، شماره2، 1400، صفحه 75-86]
اضطرابکوید-19 و اضطراب مادران مراقب کودکان مبتلا به کمتوانی عقلانی شدید و عمیق: اثربخشی آموزش تنظیم هیجان [دوره 13، شماره2، 1400، صفحه 55-64]
اضطرابرابطه اضطراب کرونا با بروز اختلال وسواس فکری عملی در زنان خانهدار [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 77-85]
اضطراب اجتماعیرابطه استرس ادراکشده و اضطراب اجتماعی با انسجام روانی در بحرانهای پاندومی، با تأکید بر بیماران کووید 19 ترخیصی از بیمارستان واسعی سبزوار [دوره 13، شماره2، 1400، صفحه 87-96]
اضطراب ادراک شدهبررسی رابطه بین اضطراب ادراک شده ناشی از ویروس کرونا(کووید- 19) با اختلال استرس پس از سانحه و درد مزمن در پرستاران [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 89-102]
اضطراب امتحانروابط ساختاری سرمایههای روانشناختی و خودتعیینگری با اضطراب امتحان: نقش واسطهای درگیری تحصیلی و سخترویی [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 33-48]
اضطراب پرستارانمقایسه اثربخشی آموزش مبتنی بر درمان فراشناختی و ذهن آگاهی مبتنی بر خود شفقت ورزی بر اضطراب پرستاران در همهگیری بیماری کووید-19 [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 87-101]
اضطراب سلامتاثربخشی مداخله شناختی-رفتاری ویدئویی بر اضطراب سلامت و حساسیت اضطرابی افراد با سطوح بالای اضطراب کووید-19 [دوره 13، شماره2، 1400، صفحه 33-44]
اضطراب سلامتیرابطه اضطراب کرونا با اضطراب سلامتی: نقش میانجیگری دشواری تنظیم هیجان [دوره 13، شماره2، 1400، صفحه 111-120]
اضطراب کرونارابطه اضطراب کرونا با اضطراب سلامتی: نقش میانجیگری دشواری تنظیم هیجان [دوره 13، شماره2، 1400، صفحه 111-120]
اضطراب کروناپیشبینی اضطراب کرونا براساس کیفیت خواب: تحلیل نقش تعدیلکنندگی جنسیت [دوره 13، شماره2، 1400، صفحه 15-22]
اضطراب کرونانقش پیشبینی کننده ذهنیتهای طرحوارهای و دشواری در تنظیم هیجان در اضطراب بیماری کرونا [دوره 13، شماره2، 1400، صفحه 181-190]
اعتیاد به گوشی هوشمنداعتیاد به گوشی هوشمند در نوجوانان: تدوین پروتکل روان درمانی مبتنی بر رویکرد شناختی-رفتاری و اثربخشی آن بر نظم جویی هیجانی و احساس تنهایی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 23-34]
اعتباریابیذهنی سازی والدینی و تنظیم هیجان: اعتباریابی و پایایی سنجی نسخه فارسی پرسشنامه کنش وری بازتابی والدین [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 89-100]
افسردگیویژگی های روانشناختی بیماران ایرانی تحت عمل جراحی چاقی در دوران همه گیری و قرنطینه کووید-19 [دوره 13، شماره2، 1400، صفحه 1-14]
افسردگیمقایسهی اثربخشی زوجدرمانی مبتنی بر پذیرش و تعهد و هیجانمدار بر افسردگی زوجین ناسازگار [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 47-64]
افسردگیاثربخشی رفتاردرمانی دیالکتیک بر بخشش خود و افسردگی دختران نوجوان دارای سابقه خودزنی شهر اصفهان [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 13-22]
افسردگیاعتباریابی و پایایی سنجی نسخه فارسی پرسشنامه نشخوار فکری مشترک [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 79-87]
افکار خودکشیمقایسه اثربخشی درمان شناختی- رفتاری و درمان ذهنآگاهی بر تحمل پریشانی و افکار خودکشی در نوجوانان دارای افکار خودکشی [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 41-52]
امید درمانیتدوین بسته امید درمانی با رویکرد اسلامی در مواجهه با پیامدهای روانشناختی همهگیری کرونا [دوره 13، شماره2، 1400، صفحه 201-211]
امید درمانی کلاسیکتدوین بسته امید درمانی با رویکرد اسلامی در مواجهه با پیامدهای روانشناختی همهگیری کرونا [دوره 13، شماره2، 1400، صفحه 201-211]
انسجام روانیرابطه استرس ادراکشده و اضطراب اجتماعی با انسجام روانی در بحرانهای پاندومی، با تأکید بر بیماران کووید 19 ترخیصی از بیمارستان واسعی سبزوار [دوره 13، شماره2، 1400، صفحه 87-96]
انعطاف پذیری روان شناختینقش انعطاف پذیری روان شناختی و دشواری در تنظیم هیجان در پیش بینی ترس از کرونا (کووید-19) در ساکنان شهر کرمانشاه [دوره 13، شماره2، 1400، صفحه 191-200]
ب
بیماری COVID-19پیشبینی اضطراب کرونا براساس کیفیت خواب: تحلیل نقش تعدیلکنندگی جنسیت [دوره 13، شماره2، 1400، صفحه 15-22]
بیماری COVID-19."اضطراب و رفتارهای خودمراقبتی مرتبط با 19-COVID در دانشجویان بر اساس ویژگیهای جمعیتشناختی: یک مطالعه مقطعی [دوره 13، شماره2، 1400، صفحه 169-180]
بیماران کووید 19رابطه استرس ادراکشده و اضطراب اجتماعی با انسجام روانی در بحرانهای پاندومی، با تأکید بر بیماران کووید 19 ترخیصی از بیمارستان واسعی سبزوار [دوره 13، شماره2، 1400، صفحه 87-96]
بیماری کرونابررسی تأثیرات روانی ویروس کرونا و قرنطینه ی پس از آن برکودکان با استفاده از آزمون های ترسیمی : مطالعه موردی [دوره 13، شماره2، 1400، صفحه 121-132]
بیماری کووید- 19بررسی رابطه بین اضطراب ادراک شده ناشی از ویروس کرونا(کووید- 19) با اختلال استرس پس از سانحه و درد مزمن در پرستاران [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 89-102]
پ
پایاییاعتباریابی و پایایی سنجی نسخه فارسی پرسشنامه نشخوار فکری مشترک [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 79-87]
پایایی سنجیذهنی سازی والدینی و تنظیم هیجان: اعتباریابی و پایایی سنجی نسخه فارسی پرسشنامه کنش وری بازتابی والدین [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 89-100]
پاسخ نشخواریاعتباریابی و پایایی سنجی نسخه فارسی پرسشنامه نشخوار فکری مشترک [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 79-87]
پذیرش و تعهدتدوین و بررسی اثربخشی بسته درمان گروهی مبتنی بر تحلیل رفتار متقابل و پذیرش و تعهد بر مؤلفههای خودشفقتی دختران با تجربه شکست عاطفی [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 1-18]
پرخاشگرینقش واسطهای راهبردهای تنظیم هیجان در رابطه بین نشخوار فکری و پرخاشگری بیماران دوقطبی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 1-12]
پرخاشگرینقش میانجیگر سبکهای مقابله با کرونا و استرس ادراکشده در رابطه بین حمایت اجتماعی و پرخاشگری در نوجوانان [دوره 13، شماره2، 1400، صفحه 133-146]
پرسشنامه کنشوری بازتابی والدینذهنی سازی والدینی و تنظیم هیجان: اعتباریابی و پایایی سنجی نسخه فارسی پرسشنامه کنش وری بازتابی والدین [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 89-100]
پناهگاه روانیپناهگاههای روانی در افراد مبتلا به اختلال شخصیت خوشه C؛ یک مطالعه موردی [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 103-116]
ت
تاب آورینقش واسطهای راهبردهای تنظیم شناختی هیجان و نگرانی در رابطه بین تاب آوری و اضطراب ابتلاء به کووید- 19 [دوره 13، شماره2، 1400، صفحه 75-86]
تجارب تجزیهایاثربخشی روان درمانی پویشی فشرده کوتاه مدت در تجارب تجزیهای، روابط موضوعی و نادیدهانگاری پاداش تأخیری درافراد مبتلا به اختلالات اعتیادی و مصرف مواد [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 65-78]
تجربه زیستهتجربه زیسته نوجوانان از شیوع بیماری کووید-19 و قرنطینه خانگی در پیک اول و دوم بیماری [دوره 13، شماره2، 1400، صفحه 147-158]
تحلیل روابط متقابلتدوین و بررسی اثربخشی بسته درمان گروهی مبتنی بر تحلیل رفتار متقابل و پذیرش و تعهد بر مؤلفههای خودشفقتی دختران با تجربه شکست عاطفی [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 1-18]
تحلیل محتواچالشهای روانشناختی و تحولی افراد در قرنطینه در پاندمی COVID-19: یک مطالعه کیفی [دوره 13، شماره2، 1400، صفحه 45-54]
تحلیل هم رخداد واژگانکووید 19 و آسیب های روان شناختی : ترسیم نقشه علمی پژوهش های بین المللی در پایگاه استنادی وب آوساینس [دوره 13، شماره2، 1400، صفحه 23-32]
تحمل پریشانیاثربخشی آموزش ذهنآگاهی بر تنظیم هیجان و تحمل پریشانی در نمونههای غیر بالینی وسواس فکری - عملی [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1-14]
تحمل پریشانیمقایسه اثربخشی درمان شناختی- رفتاری و درمان ذهنآگاهی بر تحمل پریشانی و افکار خودکشی در نوجوانان دارای افکار خودکشی [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 41-52]
ترس از کرونانقش انعطاف پذیری روان شناختی و دشواری در تنظیم هیجان در پیش بینی ترس از کرونا (کووید-19) در ساکنان شهر کرمانشاه [دوره 13، شماره2، 1400، صفحه 191-200]
تغذیه سالماثربخشی آموزش خوردن آگاهانه مبتنی بر ذهن آگاهی بر کاهش وزن ، خودکارآمدی ، تنظیم هیجان و تغذیه سالم در زنان مبتلا به چاقی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 101-113]
تمایزیافتگی خودمقایسه اثربخشی آموزش مثبتنگری و درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر سرخوردگی زناشویی، اسنادهای ارتباطی و تمایزیافتگی خود در مراجعین به مراکز روانشناختی شهر بهبهان [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 35-46]
تنظیم هیجاناثربخشی آموزش خوردن آگاهانه مبتنی بر ذهن آگاهی بر کاهش وزن ، خودکارآمدی ، تنظیم هیجان و تغذیه سالم در زنان مبتلا به چاقی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 101-113]
تنظیم هیجاننقش واسطهای راهبردهای تنظیم شناختی هیجان و نگرانی در رابطه بین تاب آوری و اضطراب ابتلاء به کووید- 19 [دوره 13، شماره2، 1400، صفحه 75-86]
تنظیم هیجانکوید-19 و اضطراب مادران مراقب کودکان مبتلا به کمتوانی عقلانی شدید و عمیق: اثربخشی آموزش تنظیم هیجان [دوره 13، شماره2، 1400، صفحه 55-64]
تنظیم هیجاناثربخشی گروهدرمانی مبتنی بر تنظیم هیجان بر بهبود علائم و کیفیت زندگی بیماران مبتلا به اختلال وحشتزدگی [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 19-32]
تنظیم هیجاناثربخشی آموزش ذهنآگاهی بر تنظیم هیجان و تحمل پریشانی در نمونههای غیر بالینی وسواس فکری - عملی [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1-14]
توکلتدوین بسته امید درمانی با رویکرد اسلامی در مواجهه با پیامدهای روانشناختی همهگیری کرونا [دوره 13، شماره2، 1400، صفحه 201-211]
ج
جراحی چاقیویژگی های روانشناختی بیماران ایرانی تحت عمل جراحی چاقی در دوران همه گیری و قرنطینه کووید-19 [دوره 13، شماره2، 1400، صفحه 1-14]
ح
حساسیت اضطرابیاثربخشی مداخله شناختی-رفتاری ویدئویی بر اضطراب سلامت و حساسیت اضطرابی افراد با سطوح بالای اضطراب کووید-19 [دوره 13، شماره2، 1400، صفحه 33-44]
حمایت اجتماعی ادراک شدهنقش میانجیگر سبکهای مقابله با کرونا و استرس ادراکشده در رابطه بین حمایت اجتماعی و پرخاشگری در نوجوانان [دوره 13، شماره2، 1400، صفحه 133-146]
خ
خودتعیینگریروابط ساختاری سرمایههای روانشناختی و خودتعیینگری با اضطراب امتحان: نقش واسطهای درگیری تحصیلی و سخترویی [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 33-48]
خودزنیاثربخشی رفتاردرمانی دیالکتیک بر بخشش خود و افسردگی دختران نوجوان دارای سابقه خودزنی شهر اصفهان [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 13-22]
خودشفقتیپیشبینی رفتارهای انطباقی در برابر کووید 19 بر اساس نقش عواطف، خودشفقتی و آسیبپذیری روانی [دوره 13، شماره2، 1400، صفحه 65-74]
خودشفقتیتدوین و بررسی اثربخشی بسته درمان گروهی مبتنی بر تحلیل رفتار متقابل و پذیرش و تعهد بر مؤلفههای خودشفقتی دختران با تجربه شکست عاطفی [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 1-18]
خود شفقت ورزیمقایسه اثربخشی ماتریکس درمان پذیرش و پایبندی با درمان شناختی- رفتاری مبتنی بر الگوی هافمن بر اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 103-120]
خودکارآمدیاثربخشی آموزش خوردن آگاهانه مبتنی بر ذهن آگاهی بر کاهش وزن ، خودکارآمدی ، تنظیم هیجان و تغذیه سالم در زنان مبتلا به چاقی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 101-113]
د
دانشجویاناضطراب و رفتارهای خودمراقبتی مرتبط با 19-COVID در دانشجویان بر اساس ویژگیهای جمعیتشناختی: یک مطالعه مقطعی [دوره 13، شماره2، 1400، صفحه 169-180]
درد مزمنبررسی رابطه بین اضطراب ادراک شده ناشی از ویروس کرونا(کووید- 19) با اختلال استرس پس از سانحه و درد مزمن در پرستاران [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 89-102]
درگیری تحصیلیروابط ساختاری سرمایههای روانشناختی و خودتعیینگری با اضطراب امتحان: نقش واسطهای درگیری تحصیلی و سخترویی [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 33-48]
درمان شناختی – تحلیلیاثربخشی درمان شناختی- تحلیلی بر بهبود تحمل بلاتکلیفی و کاهش نگرانی و اجتناب تجربهای بیماران مبتلا به اختلال وسواس فکری – عملی [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 65-76]
درمان شناختی- رفتاریمقایسه اثربخشی درمان شناختی- رفتاری و درمان ذهنآگاهی بر تحمل پریشانی و افکار خودکشی در نوجوانان دارای افکار خودکشی [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 41-52]
درمان شناختی-رفتاریاثربخشی مداخله شناختی-رفتاری ویدئویی بر اضطراب سلامت و حساسیت اضطرابی افراد با سطوح بالای اضطراب کووید-19 [دوره 13، شماره2، 1400، صفحه 33-44]
درمان شناختی-رفتاریمقایسه اثربخشی ماتریکس درمان پذیرش و پایبندی با درمان شناختی- رفتاری مبتنی بر الگوی هافمن بر اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 103-120]
درمان فراشناختیمقایسه اثربخشی آموزش مبتنی بر درمان فراشناختی و ذهن آگاهی مبتنی بر خود شفقت ورزی بر اضطراب پرستاران در همهگیری بیماری کووید-19 [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 87-101]
درمان مبتنی بر پذیرش و تعهدمقایسه اثربخشی آموزش مثبتنگری و درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر سرخوردگی زناشویی، اسنادهای ارتباطی و تمایزیافتگی خود در مراجعین به مراکز روانشناختی شهر بهبهان [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 35-46]
درمان مبتنی بر تنظیم هیجاناثربخشی گروهدرمانی مبتنی بر تنظیم هیجان بر بهبود علائم و کیفیت زندگی بیماران مبتلا به اختلال وحشتزدگی [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 19-32]
درمان مبتنی پذیرش و تعهدمقایسهی اثربخشی زوجدرمانی مبتنی بر پذیرش و تعهد و هیجانمدار بر افسردگی زوجین ناسازگار [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 47-64]
درمان هیجانمدارمقایسهی اثربخشی زوجدرمانی مبتنی بر پذیرش و تعهد و هیجانمدار بر افسردگی زوجین ناسازگار [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 47-64]
دشواری تنظیم هیجانرابطه اضطراب کرونا با اضطراب سلامتی: نقش میانجیگری دشواری تنظیم هیجان [دوره 13، شماره2، 1400، صفحه 111-120]
دشواری درتنظیم هیجاننقش انعطاف پذیری روان شناختی و دشواری در تنظیم هیجان در پیش بینی ترس از کرونا (کووید-19) در ساکنان شهر کرمانشاه [دوره 13، شماره2، 1400، صفحه 191-200]
دشواری در تنظیم هیجاننقش پیشبینی کننده ذهنیتهای طرحوارهای و دشواری در تنظیم هیجان در اضطراب بیماری کرونا [دوره 13، شماره2، 1400، صفحه 181-190]
دلبستگیاثربخشی آموزش شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی بر سبک های دلبستگی و راهبردهای مقابله ای مادران دارای کودکان معلولیت ذهنی حرکتی [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 69-78]
دوقطبینقش واسطهای راهبردهای تنظیم هیجان در رابطه بین نشخوار فکری و پرخاشگری بیماران دوقطبی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 1-12]
ذ
ذهن آگاهیاثربخشی آموزش خوردن آگاهانه مبتنی بر ذهن آگاهی بر کاهش وزن ، خودکارآمدی ، تنظیم هیجان و تغذیه سالم در زنان مبتلا به چاقی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 101-113]
ذهن آگاهیاثربخشی آموزش ذهنآگاهی بر تنظیم هیجان و تحمل پریشانی در نمونههای غیر بالینی وسواس فکری - عملی [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1-14]
ذهنآگاهیاثربخشی آموزش شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی بر سبک های دلبستگی و راهبردهای مقابله ای مادران دارای کودکان معلولیت ذهنی حرکتی [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 69-78]
ذهنآگاهیمقایسه اثربخشی درمان شناختی- رفتاری و درمان ذهنآگاهی بر تحمل پریشانی و افکار خودکشی در نوجوانان دارای افکار خودکشی [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 41-52]
ذهنآگاهی (MBCT)مقایسه اثربخشی ذهنآگاهی و معنویت درمانی بر نظامهای بازداری و فعالساز رفتاری در سوء مصرفکنندگان هروئین [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 27-39]
ذهناگاهی مبتنی بر خودشفقت-ورزیمقایسه اثربخشی آموزش مبتنی بر درمان فراشناختی و ذهن آگاهی مبتنی بر خود شفقت ورزی بر اضطراب پرستاران در همهگیری بیماری کووید-19 [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 87-101]
ذهنیت طرحوارهاینقش پیشبینی کننده ذهنیتهای طرحوارهای و دشواری در تنظیم هیجان در اضطراب بیماری کرونا [دوره 13، شماره2، 1400، صفحه 181-190]
ذهنی سازی والدینیذهنی سازی والدینی و تنظیم هیجان: اعتباریابی و پایایی سنجی نسخه فارسی پرسشنامه کنش وری بازتابی والدین [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 89-100]
ر
رفتار انطباقیپیشبینی رفتارهای انطباقی در برابر کووید 19 بر اساس نقش عواطف، خودشفقتی و آسیبپذیری روانی [دوره 13، شماره2، 1400، صفحه 65-74]
رفتاردرمانی دیالکتیکاثربخشی رفتاردرمانی دیالکتیک بر بخشش خود و افسردگی دختران نوجوان دارای سابقه خودزنی شهر اصفهان [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 13-22]
رفتارهای خودمراقبتیاضطراب و رفتارهای خودمراقبتی مرتبط با 19-COVID در دانشجویان بر اساس ویژگیهای جمعیتشناختی: یک مطالعه مقطعی [دوره 13، شماره2، 1400، صفحه 169-180]
رواییاعتباریابی و پایایی سنجی نسخه فارسی پرسشنامه نشخوار فکری مشترک [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 79-87]
روابط ابژهپناهگاههای روانی در افراد مبتلا به اختلال شخصیت خوشه C؛ یک مطالعه موردی [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 103-116]
روابط موضوعیاثربخشی روان درمانی پویشی فشرده کوتاه مدت در تجارب تجزیهای، روابط موضوعی و نادیدهانگاری پاداش تأخیری درافراد مبتلا به اختلالات اعتیادی و مصرف مواد [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 65-78]
رواندرمانی پویشی فشرده کوتاهمدتاثربخشی روان درمانی پویشی فشرده کوتاه مدت در تجارب تجزیهای، روابط موضوعی و نادیدهانگاری پاداش تأخیری درافراد مبتلا به اختلالات اعتیادی و مصرف مواد [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 65-78]
رویکرد اسلامیتدوین بسته امید درمانی با رویکرد اسلامی در مواجهه با پیامدهای روانشناختی همهگیری کرونا [دوره 13، شماره2، 1400، صفحه 201-211]
رویکرد شناختی-رفتاریاعتیاد به گوشی هوشمند در نوجوانان: تدوین پروتکل روان درمانی مبتنی بر رویکرد شناختی-رفتاری و اثربخشی آن بر نظم جویی هیجانی و احساس تنهایی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 23-34]
ز
زندگی ارزشمندانهمقایسه اثربخشی ماتریکس درمان پذیرش و پایبندی با درمان شناختی- رفتاری مبتنی بر الگوی هافمن بر اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 103-120]
زوجدرمانیمقایسهی اثربخشی زوجدرمانی مبتنی بر پذیرش و تعهد و هیجانمدار بر افسردگی زوجین ناسازگار [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 47-64]
زوجین ناسازگارمقایسهی اثربخشی زوجدرمانی مبتنی بر پذیرش و تعهد و هیجانمدار بر افسردگی زوجین ناسازگار [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 47-64]
س
سازمان آسیبشناختیپناهگاههای روانی در افراد مبتلا به اختلال شخصیت خوشه C؛ یک مطالعه موردی [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 103-116]
سبک های مقابله اینقش میانجیگر سبکهای مقابله با کرونا و استرس ادراکشده در رابطه بین حمایت اجتماعی و پرخاشگری در نوجوانان [دوره 13، شماره2، 1400، صفحه 133-146]
سختروییروابط ساختاری سرمایههای روانشناختی و خودتعیینگری با اضطراب امتحان: نقش واسطهای درگیری تحصیلی و سخترویی [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 33-48]
سرخوردگی زناشوییمقایسه اثربخشی آموزش مثبتنگری و درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر سرخوردگی زناشویی، اسنادهای ارتباطی و تمایزیافتگی خود در مراجعین به مراکز روانشناختی شهر بهبهان [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 35-46]
سرکوب فکرنقش واسطهای راهبردهای تنظیم هیجان در رابطه بین نشخوار فکری و پرخاشگری بیماران دوقطبی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 1-12]
سیستم بازداری مغز (BIS)مقایسه اثربخشی ذهنآگاهی و معنویت درمانی بر نظامهای بازداری و فعالساز رفتاری در سوء مصرفکنندگان هروئین [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 27-39]
سیستم فعالساز رفتاری مغز (BAS)مقایسه اثربخشی ذهنآگاهی و معنویت درمانی بر نظامهای بازداری و فعالساز رفتاری در سوء مصرفکنندگان هروئین [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 27-39]
سلامت روانبررسی تأثیرات روانی ویروس کرونا و قرنطینه ی پس از آن برکودکان با استفاده از آزمون های ترسیمی : مطالعه موردی [دوره 13، شماره2، 1400، صفحه 121-132]
شکست عاطفیتدوین و بررسی اثربخشی بسته درمان گروهی مبتنی بر تحلیل رفتار متقابل و پذیرش و تعهد بر مؤلفههای خودشفقتی دختران با تجربه شکست عاطفی [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 1-18]
شناختدرمانیاثربخشی آموزش شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی بر سبک های دلبستگی و راهبردهای مقابله ای مادران دارای کودکان معلولیت ذهنی حرکتی [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 69-78]
شناخت درمانی مثبت نگراثربخشی شناخت درمانی مثبت نگر بر نشانگان افت روحیه زنان، با تجربه کووید-19 [دوره 13، شماره2، 1400، صفحه 159-168]
ع
عدم تحمل بلاتکلیفیاثربخشی درمان شناختی- تحلیلی بر بهبود تحمل بلاتکلیفی و کاهش نگرانی و اجتناب تجربهای بیماران مبتلا به اختلال وسواس فکری – عملی [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 65-76]
علائم پانیکاثر بخشی آموزش تنظیم هیجان بر پردازش هیجان و علائم پانیک زنان مبتلا به اختلال پانیک [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 79-88]
علمسنجیکووید 19 و آسیب های روان شناختی : ترسیم نقشه علمی پژوهش های بین المللی در پایگاه استنادی وب آوساینس [دوره 13، شماره2، 1400، صفحه 23-32]
عواطفپیشبینی رفتارهای انطباقی در برابر کووید 19 بر اساس نقش عواطف، خودشفقتی و آسیبپذیری روانی [دوره 13، شماره2، 1400، صفحه 65-74]
قرنطینگیبررسی تأثیرات روانی ویروس کرونا و قرنطینه ی پس از آن برکودکان با استفاده از آزمون های ترسیمی : مطالعه موردی [دوره 13، شماره2، 1400، صفحه 121-132]
قرنطینهچالشهای روانشناختی و تحولی افراد در قرنطینه در پاندمی COVID-19: یک مطالعه کیفی [دوره 13، شماره2، 1400، صفحه 45-54]
قرنطینهتجربه زیسته نوجوانان از شیوع بیماری کووید-19 و قرنطینه خانگی در پیک اول و دوم بیماری [دوره 13، شماره2، 1400، صفحه 147-158]
ک
کاهش وزناثربخشی آموزش خوردن آگاهانه مبتنی بر ذهن آگاهی بر کاهش وزن ، خودکارآمدی ، تنظیم هیجان و تغذیه سالم در زنان مبتلا به چاقی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 101-113]
کرونا ویروسنقش انعطاف پذیری روان شناختی و دشواری در تنظیم هیجان در پیش بینی ترس از کرونا (کووید-19) در ساکنان شهر کرمانشاه [دوره 13، شماره2، 1400، صفحه 191-200]
کرونا ویروسبررسی رابطه بین اضطراب ادراک شده ناشی از ویروس کرونا(کووید- 19) با اختلال استرس پس از سانحه و درد مزمن در پرستاران [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 89-102]
کرونا ویروسرابطه اضطراب کرونا با بروز اختلال وسواس فکری عملی در زنان خانهدار [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 77-85]
کیفیت خوابپیشبینی اضطراب کرونا براساس کیفیت خواب: تحلیل نقش تعدیلکنندگی جنسیت [دوره 13، شماره2، 1400، صفحه 15-22]
کیفیت زندگیاثربخشی گروهدرمانی مبتنی بر تنظیم هیجان بر بهبود علائم و کیفیت زندگی بیماران مبتلا به اختلال وحشتزدگی [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 19-32]
کمتوانی عقلانیکوید-19 و اضطراب مادران مراقب کودکان مبتلا به کمتوانی عقلانی شدید و عمیق: اثربخشی آموزش تنظیم هیجان [دوره 13، شماره2، 1400، صفحه 55-64]
کوید-19کوید-19 و اضطراب مادران مراقب کودکان مبتلا به کمتوانی عقلانی شدید و عمیق: اثربخشی آموزش تنظیم هیجان [دوره 13، شماره2، 1400، صفحه 55-64]
کودکانبررسی تأثیرات روانی ویروس کرونا و قرنطینه ی پس از آن برکودکان با استفاده از آزمون های ترسیمی : مطالعه موردی [دوره 13، شماره2، 1400، صفحه 121-132]
کووید 19پیشبینی رفتارهای انطباقی در برابر کووید 19 بر اساس نقش عواطف، خودشفقتی و آسیبپذیری روانی [دوره 13، شماره2، 1400، صفحه 65-74]
کووید 19کووید 19 و آسیب های روان شناختی : ترسیم نقشه علمی پژوهش های بین المللی در پایگاه استنادی وب آوساینس [دوره 13، شماره2، 1400، صفحه 23-32]
کووید-19اثربخشی مداخله شناختی-رفتاری ویدئویی بر اضطراب سلامت و حساسیت اضطرابی افراد با سطوح بالای اضطراب کووید-19 [دوره 13، شماره2، 1400، صفحه 33-44]
کووید-19ویژگی های روانشناختی بیماران ایرانی تحت عمل جراحی چاقی در دوران همه گیری و قرنطینه کووید-19 [دوره 13، شماره2، 1400، صفحه 1-14]
کووید-19نقش واسطهای راهبردهای تنظیم شناختی هیجان و نگرانی در رابطه بین تاب آوری و اضطراب ابتلاء به کووید- 19 [دوره 13، شماره2، 1400، صفحه 75-86]
کووید-19تجربه زیسته نوجوانان از شیوع بیماری کووید-19 و قرنطینه خانگی در پیک اول و دوم بیماری [دوره 13، شماره2، 1400، صفحه 147-158]
کووید-19مقایسه اثربخشی آموزش مبتنی بر درمان فراشناختی و ذهن آگاهی مبتنی بر خود شفقت ورزی بر اضطراب پرستاران در همهگیری بیماری کووید-19 [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 87-101]
کووید-۱۹چالشهای روانشناختی و تحولی افراد در قرنطینه در پاندمی COVID-19: یک مطالعه کیفی [دوره 13، شماره2، 1400، صفحه 45-54]
گ
گذشتاثربخشی رفتاردرمانی دیالکتیک بر بخشش خود و افسردگی دختران نوجوان دارای سابقه خودزنی شهر اصفهان [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 13-22]
ل
لذت بردن از درد و رنج دیگرانارزیابی ساختار درونی مقیاس شدت شادنفرود: یک مطالعه ی تحلیل عاملی [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 49-58]
م
ماتریکس درمان پذیرش و پایبندیمقایسه اثربخشی ماتریکس درمان پذیرش و پایبندی با درمان شناختی- رفتاری مبتنی بر الگوی هافمن بر اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 103-120]
مادران مراقبکوید-19 و اضطراب مادران مراقب کودکان مبتلا به کمتوانی عقلانی شدید و عمیق: اثربخشی آموزش تنظیم هیجان [دوره 13، شماره2، 1400، صفحه 55-64]
مداخله سوسیودراماثربخشی مداخله سوسیودرام بر بهبود مهارتهای اجتماعی کودکان دارای اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 53-64]
مداخله ویدئوییاثربخشی مداخله شناختی-رفتاری ویدئویی بر اضطراب سلامت و حساسیت اضطرابی افراد با سطوح بالای اضطراب کووید-19 [دوره 13، شماره2، 1400، صفحه 33-44]
مصرف مواداثربخشی روان درمانی پویشی فشرده کوتاه مدت در تجارب تجزیهای، روابط موضوعی و نادیدهانگاری پاداش تأخیری درافراد مبتلا به اختلالات اعتیادی و مصرف مواد [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 65-78]
معلول ذهنی حرکتیاثربخشی آموزش شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی بر سبک های دلبستگی و راهبردهای مقابله ای مادران دارای کودکان معلولیت ذهنی حرکتی [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 69-78]
معنویتدرمانیمقایسه اثربخشی ذهنآگاهی و معنویت درمانی بر نظامهای بازداری و فعالساز رفتاری در سوء مصرفکنندگان هروئین [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 27-39]
مکانیزم دفاعیپناهگاههای روانی در افراد مبتلا به اختلال شخصیت خوشه C؛ یک مطالعه موردی [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 103-116]
مکانیسمهای دفاعیچالشهای روانشناختی و تحولی افراد در قرنطینه در پاندمی COVID-19: یک مطالعه کیفی [دوره 13، شماره2، 1400، صفحه 45-54]
مهارتهای اجتماعیاثربخشی مداخله سوسیودرام بر بهبود مهارتهای اجتماعی کودکان دارای اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 53-64]
مواجههچالشهای روانشناختی و تحولی افراد در قرنطینه در پاندمی COVID-19: یک مطالعه کیفی [دوره 13، شماره2، 1400، صفحه 45-54]
نادیدهانگاری پاداش تأخیریاثربخشی روان درمانی پویشی فشرده کوتاه مدت در تجارب تجزیهای، روابط موضوعی و نادیدهانگاری پاداش تأخیری درافراد مبتلا به اختلالات اعتیادی و مصرف مواد [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 65-78]
نسخه فارسیذهنی سازی والدینی و تنظیم هیجان: اعتباریابی و پایایی سنجی نسخه فارسی پرسشنامه کنش وری بازتابی والدین [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 89-100]
نشانگان افت روحیه زناناثربخشی شناخت درمانی مثبت نگر بر نشانگان افت روحیه زنان، با تجربه کووید-19 [دوره 13، شماره2، 1400، صفحه 159-168]
نشخوار فکرینقش واسطهای راهبردهای تنظیم هیجان در رابطه بین نشخوار فکری و پرخاشگری بیماران دوقطبی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 1-12]
نشخوار فکری مشترکاعتباریابی و پایایی سنجی نسخه فارسی پرسشنامه نشخوار فکری مشترک [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 79-87]
نظم جویی هیجانیاعتیاد به گوشی هوشمند در نوجوانان: تدوین پروتکل روان درمانی مبتنی بر رویکرد شناختی-رفتاری و اثربخشی آن بر نظم جویی هیجانی و احساس تنهایی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 23-34]
نگرانینقش واسطهای راهبردهای تنظیم شناختی هیجان و نگرانی در رابطه بین تاب آوری و اضطراب ابتلاء به کووید- 19 [دوره 13، شماره2، 1400، صفحه 75-86]
نگرانیاثربخشی گروهدرمانی مبتنی بر تنظیم هیجان بر بهبود علائم و کیفیت زندگی بیماران مبتلا به اختلال وحشتزدگی [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 19-32]
نگرانیاثربخشی درمان شناختی- تحلیلی بر بهبود تحمل بلاتکلیفی و کاهش نگرانی و اجتناب تجربهای بیماران مبتلا به اختلال وسواس فکری – عملی [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 65-76]
نوجوانتجربه زیسته نوجوانان از شیوع بیماری کووید-19 و قرنطینه خانگی در پیک اول و دوم بیماری [دوره 13، شماره2، 1400، صفحه 147-158]
نوجوانیمقایسه اثربخشی درمان شناختی- رفتاری و درمان ذهنآگاهی بر تحمل پریشانی و افکار خودکشی در نوجوانان دارای افکار خودکشی [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 41-52]
و
واژههای کلیدی: سرمایههای روانشناختیروابط ساختاری سرمایههای روانشناختی و خودتعیینگری با اضطراب امتحان: نقش واسطهای درگیری تحصیلی و سخترویی [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 33-48]
ویروس کرونانقش میانجیگر سبکهای مقابله با کرونا و استرس ادراکشده در رابطه بین حمایت اجتماعی و پرخاشگری در نوجوانان [دوره 13، شماره2، 1400، صفحه 133-146]
ویروس کووید- 19اثربخشی شناخت درمانی مثبت نگر بر نشانگان افت روحیه زنان، با تجربه کووید-19 [دوره 13، شماره2، 1400، صفحه 159-168]
وسواس فکری- عملیاثربخشی آموزش ذهنآگاهی بر تنظیم هیجان و تحمل پریشانی در نمونههای غیر بالینی وسواس فکری - عملی [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1-14]