آ
-
آسیب سطحی شخصیت
تشخیص آسیبهای سطحی شخصیت از طریق روان درمانی پویشی کوتاه مدت [دوره 4، شماره 3، 1391، صفحه 75-85]
ا
-
اثر ارجاع به خود
مقایسهی اثر ارجاع به خود در حافظهی کاری عاطفی در دو گروه زنان افسرده و غیر افسرده [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 51-60]
-
اختلال بیش فعالی/ نارسایی توجه
اثربخشی برنامه گروهی والدگری مثبت بر رابطه مادر- کودک در کودکان با اختلال بیش فعالی/ نارسایی توجه [دوره 4، شماره 3، 1391، صفحه 63-73]
-
اختلالهای گوارشی
مقایسهی ویژگیهای شخصیتی بیماران مبتلا به نشانگان رودهی تحریکپذیر، بیماران مبتلا به سایر اختلالهای گوارشی و افراد بهنجار [دوره 4، شماره 3، 1391، صفحه 53-61]
-
اختلال هراس اجتماعی
اثربخشی درمان فراشناختی بر باورهای فراشناختی و اعتماد شناختی در بیماران مبتلا به اختلال هراس اجتماعی [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 33-41]
-
اختلال وسواس فکری- عملی
بررسی نقص بازداری و بازشناسی هیجانی در بیماران مبتلا به اختلال وسواس فکری- عملی [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 9-18]
-
اسکیزوفرنی
مقایسه باورهای فراشناختی در بیماران اسکیزوفرنی، اختلال افسرده و گروه بهنجار [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 79-88]
-
اضطراب
اثربخشی گروه درمانی بر کاهش علائم روانشناختی بیماران ام اس [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 13-22]
-
اضطراب
کیفیت زندگی در بیماران دچار خستگی مزمن: نقش پیش بین عوامل روانشناختی و جمعیت شناختی [دوره 4، شماره 3، 1391، صفحه 43-52]
-
اضطراب
اثربخشی درمان فراشناختی بر اضطراب و مؤلفههای فراشناختی مبتلایان به اختلال اضطراب فراگیر [دوره 4، شماره 4، 1391، صفحه 20-31]
-
اضطراب
بررسی اثربخشی آموزش گروهی مدیریت استرس به شیوهی شناختی- رفتاری بر اضطراب و افسردگی افراد مبتلا به سوء مصر ف مواد تحت درمان نگهدارنده با متادون [دوره 4، شماره 4، 1391، صفحه 41-50]
-
اضطراب امتحان
مقایسه اثربخشی روشهای درمانی حساسیت زدایی منظم، مهارتهای مطالعه و روش ترکیبی در کاهش اضطراب امتحان [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 55-64]
-
اضطراب امتحان
تأثیرآموزش راهبردهای مقابله با باورهای غیر منطقی با رویکرد شناختی بر اضطراب امتحان دانش آموزان [دوره 4، شماره 3، 1391، صفحه 13-20]
-
اضطراب فراگیر
اثربخشی درمان شناختی رفتاری بر اضطراب و نگرانی افراد مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 19-28]
-
اعتیاد
نقش تعدیل کننده خودتنظیم گری در رابطه بین سبکهای دلبستگی و شدت اختلالهای مصرف مواد [دوره 4، شماره 3، 1391، صفحه 21-32]
-
اعتماد شناختی پایین
اثربخشی درمان فراشناختی بر باورهای فراشناختی و اعتماد شناختی در بیماران مبتلا به اختلال هراس اجتماعی [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 33-41]
-
افسردگی
اثربخشی گروه درمانی بر کاهش علائم روانشناختی بیماران ام اس [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 13-22]
-
افسردگی
مقایسهی اثر ارجاع به خود در حافظهی کاری عاطفی در دو گروه زنان افسرده و غیر افسرده [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 51-60]
-
افسردگی
مقایسه باورهای فراشناختی در بیماران اسکیزوفرنی، اختلال افسرده و گروه بهنجار [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 79-88]
-
افسردگی
کیفیت زندگی در بیماران دچار خستگی مزمن: نقش پیش بین عوامل روانشناختی و جمعیت شناختی [دوره 4، شماره 3، 1391، صفحه 43-52]
-
افسردگی
بررسی اثربخشی آموزش گروهی مدیریت استرس به شیوهی شناختی- رفتاری بر اضطراب و افسردگی افراد مبتلا به سوء مصر ف مواد تحت درمان نگهدارنده با متادون [دوره 4، شماره 4، 1391، صفحه 41-50]
-
افسردگی
نقش خودکارآمدی و فاجعه آفرینی در پیش بینی افسردگی در بیماران درد مزمن [دوره 4، شماره 4، 1391، صفحه 74-83]
-
ام اس
اثربخشی گروه درمانی شناختی مبتنی بر حضور ذهن بر افزایش بهزیستی ذهنی و امید بیماران مبتلا به ام اس [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 23-31]
-
امید
اثربخشی گروه درمانی شناختی مبتنی بر حضور ذهن بر افزایش بهزیستی ذهنی و امید بیماران مبتلا به ام اس [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 23-31]
ب
-
بازداری
اثر توانبخشی شناختی به کمک رایانه و دارو درمانگری در بازداری پاسخ و زمان واکنش کودکان نارسا توجه/ فزون کنش [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 87-98]
-
بازداری هیجانی
بررسی نقص بازداری و بازشناسی هیجانی در بیماران مبتلا به اختلال وسواس فکری- عملی [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 9-18]
-
بازی درمانی
تأثیر بازی درمانی با رویکرد شناختی- رفتاری بر کاهش نشانههای اختلال نافرمانی مقابلهای در دانش آموزان [دوره 4، شماره 4، 1391، صفحه 1-11]
-
بازشناسی هیجانی
بررسی نقص بازداری و بازشناسی هیجانی در بیماران مبتلا به اختلال وسواس فکری- عملی [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 9-18]
-
باورهای غیر منطقی
تأثیرآموزش راهبردهای مقابله با باورهای غیر منطقی با رویکرد شناختی بر اضطراب امتحان دانش آموزان [دوره 4، شماره 3، 1391، صفحه 13-20]
-
باورهای فراشناختی
مقایسه باورهای فراشناختی در بیماران اسکیزوفرنی، اختلال افسرده و گروه بهنجار [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 79-88]
-
باورهای فراشناختی
اثربخشی درمان فراشناختی بر اضطراب و مؤلفههای فراشناختی مبتلایان به اختلال اضطراب فراگیر [دوره 4، شماره 4، 1391، صفحه 20-31]
-
باورهای فراشناختی مثبت در مورد نگرانی
اثربخشی درمان فراشناختی بر باورهای فراشناختی و اعتماد شناختی در بیماران مبتلا به اختلال هراس اجتماعی [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 33-41]
-
بخشودگی
بررسی تأثیر روایت درمانی بر میزان تمایل به بخشودگی در زنان [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 71-78]
-
بهزیستی ذهنی
اثربخشی گروه درمانی شناختی مبتنی بر حضور ذهن بر افزایش بهزیستی ذهنی و امید بیماران مبتلا به ام اس [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 23-31]
پ
-
پذیرش و تعهد درمانی
اثربخشی رویکرد پذیرش و تعهد درمانی در کاهش شدت تجربه درد در زنان مبتلا به اختلال سردرد مزمن [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 39-50]
-
پرخاشگری آشکار
اثربخشی گروه درمانی رابطه والد- کودک بر پرخاشگری کودکان پیش دبستانی [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 65-74]
-
پرخاشگری رابطهای
اثربخشی گروه درمانی رابطه والد- کودک بر پرخاشگری کودکان پیش دبستانی [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 65-74]
-
پرخوری عصبی
اثربخشی رفتار درمانی دیالکتیکی بر تصویر بدنی و خودکارآمدی در دختران مبتلا به پرخوری عصبی [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 29-38]
-
پیوند عاطفی
نقش تعدیل کننده خودتنظیم گری در رابطه بین سبکهای دلبستگی و شدت اختلالهای مصرف مواد [دوره 4، شماره 3، 1391، صفحه 21-32]
ت
-
تصویر بدنی
اثربخشی رفتار درمانی دیالکتیکی بر تصویر بدنی و خودکارآمدی در دختران مبتلا به پرخوری عصبی [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 29-38]
-
تک زبانه
مقایسه حافظه شرح حال در افراد تک زبانه و دو زبانه مبتلا به نشانگان نارسایی ایمنی اکتسابی [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 1-8]
-
تنظیم شناخت
نقش تعدیل کننده خودتنظیم گری در رابطه بین سبکهای دلبستگی و شدت اختلالهای مصرف مواد [دوره 4، شماره 3، 1391، صفحه 21-32]
-
توانبخشی
اثر توانبخشی شناختی به کمک رایانه و دارو درمانگری در بازداری پاسخ و زمان واکنش کودکان نارسا توجه/ فزون کنش [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 87-98]
ح
-
حافظه شرح حال
مقایسه حافظه شرح حال در افراد تک زبانه و دو زبانه مبتلا به نشانگان نارسایی ایمنی اکتسابی [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 1-8]
-
حافظهی کاری عاطفی
مقایسهی اثر ارجاع به خود در حافظهی کاری عاطفی در دو گروه زنان افسرده و غیر افسرده [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 51-60]
-
حساسیت زدایی منظم
مقایسه اثربخشی روشهای درمانی حساسیت زدایی منظم، مهارتهای مطالعه و روش ترکیبی در کاهش اضطراب امتحان [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 55-64]
خ
-
خستگی
اثربخشی گروه درمانی بر کاهش علائم روانشناختی بیماران ام اس [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 13-22]
-
خودکارآمدی
اثربخشی رفتار درمانی دیالکتیکی بر تصویر بدنی و خودکارآمدی در دختران مبتلا به پرخوری عصبی [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 29-38]
-
خودکارآمدی
نقش خودکارآمدی و فاجعه آفرینی در پیش بینی افسردگی در بیماران درد مزمن [دوره 4، شماره 4، 1391، صفحه 74-83]
د
-
دارو درمانگری
اثر توانبخشی شناختی به کمک رایانه و دارو درمانگری در بازداری پاسخ و زمان واکنش کودکان نارسا توجه/ فزون کنش [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 87-98]
-
درد مزمن
اثربخشی رویکرد پذیرش و تعهد درمانی در کاهش شدت تجربه درد در زنان مبتلا به اختلال سردرد مزمن [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 39-50]
-
درک روابط فضایی
اثر آموزش فراشناخت و روابط فضایی بر عملکرد ریاضی کودکان دچار ناتوانی یادگیری ریاضی [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 61-70]
-
درمان شناختی رفتاری
اثربخشی درمان شناختی رفتاری بر اضطراب و نگرانی افراد مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 19-28]
-
درمان شناختی- رفتاری
مقایسه اثربخشی درمان تحلیل رفتار متقابل با درمان شناختی- رفتاری در بهبـود علائم مرضی شکست عاطفی دانشجویان [دوره 4، شماره 3، 1391، صفحه 87-101]
-
درمان شناختی مبتنی بر حضور ذهن
اثربخشی گروه درمانی شناختی مبتنی بر حضور ذهن بر افزایش بهزیستی ذهنی و امید بیماران مبتلا به ام اس [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 23-31]
-
درمان فراشناختی
اثربخشی درمان فراشناختی بر اضطراب و مؤلفههای فراشناختی مبتلایان به اختلال اضطراب فراگیر [دوره 4، شماره 4، 1391، صفحه 20-31]
-
درمانگری چند وجهی
اثربخشی درمانگری چند وجهی لازاروس بر ارتقاء سلامت عمومی در بیماران ام اس [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 1-12]
-
درمان نگهدارنده با متادون
بررسی اثربخشی آموزش گروهی مدیریت استرس به شیوهی شناختی- رفتاری بر اضطراب و افسردگی افراد مبتلا به سوء مصر ف مواد تحت درمان نگهدارنده با متادون [دوره 4، شماره 4، 1391، صفحه 41-50]
-
دورهی ابتدایی
اثربخشی نمایش درمانی بر فراخنای توجه دانش آموزان پسر دارای ناتوانی هوشی تحولی [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 75-85]
-
دو زبانه
مقایسه حافظه شرح حال در افراد تک زبانه و دو زبانه مبتلا به نشانگان نارسایی ایمنی اکتسابی [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 1-8]
ذ
-
ذهن آگاهی
اثربخشی درمان شناختی مبتنی بر ذهن آگاهی بر اختلال وحشتزدگی: مطالعه موردی [دوره 4، شماره 4، 1391، صفحه 31-43]
ر
-
رابطه مادر- کودک
اثربخشی برنامه گروهی والدگری مثبت بر رابطه مادر- کودک در کودکان با اختلال بیش فعالی/ نارسایی توجه [دوره 4، شماره 3، 1391، صفحه 63-73]
-
رابطه والد-کودک
اثربخشی گروه درمانی رابطه والد- کودک بر پرخاشگری کودکان پیش دبستانی [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 65-74]
-
رفتار درمانی دیالکتیکی
اثربخشی رفتار درمانی دیالکتیکی بر تصویر بدنی و خودکارآمدی در دختران مبتلا به پرخوری عصبی [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 29-38]
-
روایت درمانی
بررسی تأثیر روایت درمانی بر میزان تمایل به بخشودگی در زنان [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 71-78]
-
روان درمانی پویشی
تشخیص آسیبهای سطحی شخصیت از طریق روان درمانی پویشی کوتاه مدت [دوره 4، شماره 3، 1391، صفحه 75-85]
-
رویدادهای خوشایند
شناسایی استرسورهای روانی اجتماعی مرتبط با محور چهار DSM-IV-TR در دانشجویان [دوره 4، شماره 3، 1391، صفحه 1-11]
-
روش ترکیبی
مقایسه اثربخشی روشهای درمانی حساسیت زدایی منظم، مهارتهای مطالعه و روش ترکیبی در کاهش اضطراب امتحان [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 55-64]
-
رویکرد شناختی- رفتاری
تأثیر بازی درمانی با رویکرد شناختی- رفتاری بر کاهش نشانههای اختلال نافرمانی مقابلهای در دانش آموزان [دوره 4، شماره 4، 1391، صفحه 1-11]
ز
-
زمان واکنش
اثر توانبخشی شناختی به کمک رایانه و دارو درمانگری در بازداری پاسخ و زمان واکنش کودکان نارسا توجه/ فزون کنش [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 87-98]
-
زنان
بررسی تأثیر روایت درمانی بر میزان تمایل به بخشودگی در زنان [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 71-78]
س
-
سردرد تنشی
اثربخشی رویکرد پذیرش و تعهد درمانی در کاهش شدت تجربه درد در زنان مبتلا به اختلال سردرد مزمن [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 39-50]
-
سیستم بازداری رفتاری
ارتباط سبکها و مکانیزمهای دفاعی با سیستمهای مغزی/ رفتاری [دوره 4، شماره 4، 1391، صفحه 63-73]
-
سیستم فعال ساز رفتاری
ارتباط سبکها و مکانیزمهای دفاعی با سیستمهای مغزی/ رفتاری [دوره 4، شماره 4، 1391، صفحه 63-73]
-
سیستمهای مغزی/ رفتاری
ارتباط سبکها و مکانیزمهای دفاعی با سیستمهای مغزی/ رفتاری [دوره 4، شماره 4، 1391، صفحه 63-73]
-
سلامت عمومی
اثربخشی درمانگری چند وجهی لازاروس بر ارتقاء سلامت عمومی در بیماران ام اس [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 1-12]
-
سوء مصرف مواد
تأثیر آموزش مهارت نظمجویی هیجان مبتنی بر رفتار درمانی دیالکتیک در وسوسهی افراد مبتلا به سوء مصرف مواد: مطالعهی تک آزمودنی [دوره 4، شماره 3، 1391، صفحه 33-41]
-
سوء مصر ف مواد
بررسی اثربخشی آموزش گروهی مدیریت استرس به شیوهی شناختی- رفتاری بر اضطراب و افسردگی افراد مبتلا به سوء مصر ف مواد تحت درمان نگهدارنده با متادون [دوره 4، شماره 4، 1391، صفحه 41-50]
ش
-
شاخصهای خطرساز و محافظت کننده
پیش بینی مصرف مواد در نوجوانان بر اساس شاخصهای خطرساز و محافظت کننده پیشگیری فردی، خانوادگی، همسالان و محل سکونت [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 43-54]
-
شکست عاطفی
مقایسه اثربخشی درمان تحلیل رفتار متقابل با درمان شناختی- رفتاری در بهبـود علائم مرضی شکست عاطفی دانشجویان [دوره 4، شماره 3، 1391، صفحه 87-101]
-
شناخت درمانی و مطالعه موردی
اثربخشی درمان شناختی مبتنی بر ذهن آگاهی بر اختلال وحشتزدگی: مطالعه موردی [دوره 4، شماره 4، 1391، صفحه 31-43]
ع
-
عدم تحمل بلاتکلیفی
رابطه بین عدم تحمل بلاتکلیفی و نشخوار فکری با نگرانی در جمعیت دانشجویی [دوره 4، شماره 4، 1391، صفحه 83-92]
-
علائم مرضی ضربه عشق
مقایسه اثربخشی درمان تحلیل رفتار متقابل با درمان شناختی- رفتاری در بهبـود علائم مرضی شکست عاطفی دانشجویان [دوره 4، شماره 3، 1391، صفحه 87-101]
-
عملکرد ریاضی
اثر آموزش فراشناخت و روابط فضایی بر عملکرد ریاضی کودکان دچار ناتوانی یادگیری ریاضی [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 61-70]
ف
-
فاجعه آفرینی
نقش خودکارآمدی و فاجعه آفرینی در پیش بینی افسردگی در بیماران درد مزمن [دوره 4، شماره 4، 1391، صفحه 74-83]
-
فراخنای توجه
اثربخشی نمایش درمانی بر فراخنای توجه دانش آموزان پسر دارای ناتوانی هوشی تحولی [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 75-85]
-
فراشناخت
اثر آموزش فراشناخت و روابط فضایی بر عملکرد ریاضی کودکان دچار ناتوانی یادگیری ریاضی [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 61-70]
-
فرانگرانی
اثربخشی درمان فراشناختی بر اضطراب و مؤلفههای فراشناختی مبتلایان به اختلال اضطراب فراگیر [دوره 4، شماره 4، 1391، صفحه 20-31]
-
فقدان
شناسایی استرسورهای روانی اجتماعی مرتبط با محور چهار DSM-IV-TR در دانشجویان [دوره 4، شماره 3، 1391، صفحه 1-11]
ک
-
کیفیت زندگی
کیفیت زندگی در بیماران دچار خستگی مزمن: نقش پیش بین عوامل روانشناختی و جمعیت شناختی [دوره 4، شماره 3، 1391، صفحه 43-52]
-
کودکان عادی
مقایسه عناصر [دوره 4، شماره 4، 1391، صفحه 12-19]
-
کودکان مبتلا به اختلال اوتیسم
مقایسه عناصر [دوره 4، شماره 4، 1391، صفحه 12-19]
گ
-
گروه درمانی
اثربخشی گروه درمانی بر کاهش علائم روانشناختی بیماران ام اس [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 13-22]
-
گروه درمانی
اثربخشی گروه درمانی رابطه والد- کودک بر پرخاشگری کودکان پیش دبستانی [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 65-74]
م
-
محور چهار متن بازنگری شده نسخه چهارم راهنمای تشخیصی و آماری اختلالهای روانی
شناسایی استرسورهای روانی اجتماعی مرتبط با محور چهار DSM-IV-TR در دانشجویان [دوره 4، شماره 3، 1391، صفحه 1-11]
-
مداخله فراشناختی
اثربخشی درمان فراشناختی بر باورهای فراشناختی و اعتماد شناختی در بیماران مبتلا به اختلال هراس اجتماعی [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 33-41]
-
مسائل انطباقی
شناسایی استرسورهای روانی اجتماعی مرتبط با محور چهار DSM-IV-TR در دانشجویان [دوره 4، شماره 3، 1391، صفحه 1-11]
-
مسائل تحصیلی شغلی
شناسایی استرسورهای روانی اجتماعی مرتبط با محور چهار DSM-IV-TR در دانشجویان [دوره 4، شماره 3، 1391، صفحه 1-11]
-
مصرف مواد
پیش بینی مصرف مواد در نوجوانان بر اساس شاخصهای خطرساز و محافظت کننده پیشگیری فردی، خانوادگی، همسالان و محل سکونت [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 43-54]
-
مقیاس پیشگیری
پیش بینی مصرف مواد در نوجوانان بر اساس شاخصهای خطرساز و محافظت کننده پیشگیری فردی، خانوادگی، همسالان و محل سکونت [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 43-54]
-
مکانیزمهای دفاعی
ارتباط سبکها و مکانیزمهای دفاعی با سیستمهای مغزی/ رفتاری [دوره 4، شماره 4، 1391، صفحه 63-73]
-
مهارتهای مطالعه
مقایسه اثربخشی روشهای درمانی حساسیت زدایی منظم، مهارتهای مطالعه و روش ترکیبی در کاهش اضطراب امتحان [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 55-64]
-
مولتیپل اسکلروزیس
اثربخشی درمانگری چند وجهی لازاروس بر ارتقاء سلامت عمومی در بیماران ام اس [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 1-12]
-
مولتیپل اسکلروزیس
اثربخشی گروه درمانی بر کاهش علائم روانشناختی بیماران ام اس [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 13-22]
ن
-
ناتوانی یادگیری ریاضی
اثر آموزش فراشناخت و روابط فضایی بر عملکرد ریاضی کودکان دچار ناتوانی یادگیری ریاضی [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 61-70]
-
ناتوانی هوشی تحولی
اثربخشی نمایش درمانی بر فراخنای توجه دانش آموزان پسر دارای ناتوانی هوشی تحولی [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 75-85]
-
نشانگان رودهی تحریکپذیر
مقایسهی ویژگیهای شخصیتی بیماران مبتلا به نشانگان رودهی تحریکپذیر، بیماران مبتلا به سایر اختلالهای گوارشی و افراد بهنجار [دوره 4، شماره 3، 1391، صفحه 53-61]
-
نشانگان نارسایی ایمنی اکتسابی
مقایسه حافظه شرح حال در افراد تک زبانه و دو زبانه مبتلا به نشانگان نارسایی ایمنی اکتسابی [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 1-8]
-
نشخوار فکری
رابطه بین عدم تحمل بلاتکلیفی و نشخوار فکری با نگرانی در جمعیت دانشجویی [دوره 4، شماره 4، 1391، صفحه 83-92]
-
نظمجویی هیجان
تأثیر آموزش مهارت نظمجویی هیجان مبتنی بر رفتار درمانی دیالکتیک در وسوسهی افراد مبتلا به سوء مصرف مواد: مطالعهی تک آزمودنی [دوره 4، شماره 3، 1391، صفحه 33-41]
-
نگرانی
اثربخشی درمان شناختی رفتاری بر اضطراب و نگرانی افراد مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 19-28]
-
نمایش درمانی
اثربخشی نمایش درمانی بر فراخنای توجه دانش آموزان پسر دارای ناتوانی هوشی تحولی [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 75-85]
-
نوجوانان
پیش بینی مصرف مواد در نوجوانان بر اساس شاخصهای خطرساز و محافظت کننده پیشگیری فردی، خانوادگی، همسالان و محل سکونت [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 43-54]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد