نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آسیب سطحی شخصیت تشخیص آسیب‌های سطحی شخصیت از طریق روان درمانی پویشی کوتاه مدت [دوره 4، شماره 3، 1391، صفحه 75-85]

ا

  • اثر ارجاع به خود مقایسه‌ی اثر ارجاع به خود در حافظه‌ی کاری عاطفی در دو گروه زنان افسرده و غیر افسرده [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 51-60]
  • اختلال بیش فعالی/ نارسایی توجه اثربخشی برنامه گروهی والدگری مثبت بر رابطه مادر- کودک در کودکان با اختلال بیش فعالی/ نارسایی توجه [دوره 4، شماره 3، 1391، صفحه 63-73]
  • اختلال‌های گوارشی مقایسه‌ی ویژگی‌های شخصیتی بیماران مبتلا به نشانگان روده‌ی تحریک‌پذیر، بیماران مبتلا به سایر اختلال‌های گوارشی و افراد بهنجار [دوره 4، شماره 3، 1391، صفحه 53-61]
  • اختلال هراس اجتماعی اثربخشی درمان فراشناختی بر باورهای فراشناختی و اعتماد شناختی در بیماران مبتلا به اختلال هراس اجتماعی [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 33-41]
  • اختلال وسواس فکری- عملی بررسی نقص بازداری و بازشناسی هیجانی در بیماران مبتلا به اختلال وسواس فکری- عملی [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 9-18]
  • اسکیزوفرنی مقایسه باورهای فراشناختی در بیماران اسکیزوفرنی، اختلال افسرده و گروه بهنجار [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 79-88]
  • اضطراب اثربخشی گروه درمانی بر کاهش علائم روان‌شناختی بیماران ام اس [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 13-22]
  • اضطراب کیفیت زندگی در بیماران دچار خستگی مزمن: نقش پیش بین عوامل روان‌شناختی و جمعیت شناختی [دوره 4، شماره 3، 1391، صفحه 43-52]
  • اضطراب اثربخشی درمان فراشناختی بر اضطراب و مؤلفه‌های فراشناختی مبتلایان به اختلال اضطراب فراگیر [دوره 4، شماره 4، 1391، صفحه 20-31]
  • اضطراب بررسی اثربخشی آموزش گروهی مدیریت استرس به شیوه‌ی شناختی- رفتاری بر اضطراب و افسردگی افراد مبتلا به سوء مصر ف مواد تحت درمان نگهدارنده با متادون [دوره 4، شماره 4، 1391، صفحه 41-50]
  • اضطراب امتحان مقایسه اثربخشی روش‌های درمانی حساسیت زدایی منظم، مهارت‌های مطالعه و روش ترکیبی در کاهش اضطراب امتحان [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 55-64]
  • اضطراب امتحان تأثیرآموزش راهبردهای مقابله با باورهای غیر منطقی با رویکرد شناختی بر اضطراب امتحان دانش آموزان [دوره 4، شماره 3، 1391، صفحه 13-20]
  • اضطراب فراگیر اثربخشی درمان شناختی رفتاری بر اضطراب و نگرانی افراد مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 19-28]
  • اعتیاد نقش تعدیل کننده خودتنظیم گری در رابطه بین سبک‌های دلبستگی و شدت اختلال‌های مصرف مواد [دوره 4، شماره 3، 1391، صفحه 21-32]
  • اعتماد شناختی پایین اثربخشی درمان فراشناختی بر باورهای فراشناختی و اعتماد شناختی در بیماران مبتلا به اختلال هراس اجتماعی [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 33-41]
  • افسردگی اثربخشی گروه درمانی بر کاهش علائم روان‌شناختی بیماران ام اس [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 13-22]
  • افسردگی مقایسه‌ی اثر ارجاع به خود در حافظه‌ی کاری عاطفی در دو گروه زنان افسرده و غیر افسرده [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 51-60]
  • افسردگی مقایسه باورهای فراشناختی در بیماران اسکیزوفرنی، اختلال افسرده و گروه بهنجار [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 79-88]
  • افسردگی کیفیت زندگی در بیماران دچار خستگی مزمن: نقش پیش بین عوامل روان‌شناختی و جمعیت شناختی [دوره 4، شماره 3، 1391، صفحه 43-52]
  • افسردگی بررسی اثربخشی آموزش گروهی مدیریت استرس به شیوه‌ی شناختی- رفتاری بر اضطراب و افسردگی افراد مبتلا به سوء مصر ف مواد تحت درمان نگهدارنده با متادون [دوره 4، شماره 4، 1391، صفحه 41-50]
  • افسردگی نقش خودکارآمدی و فاجعه آفرینی در پیش بینی افسردگی در بیماران درد مزمن [دوره 4، شماره 4، 1391، صفحه 74-83]
  • ام اس اثربخشی گروه درمانی شناختی مبتنی بر حضور ذهن بر افزایش بهزیستی ذهنی و امید بیماران مبتلا به ام اس [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 23-31]
  • امید اثربخشی گروه درمانی شناختی مبتنی بر حضور ذهن بر افزایش بهزیستی ذهنی و امید بیماران مبتلا به ام اس [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 23-31]

ب

  • بازداری اثر توانبخشی شناختی به کمک رایانه و دارو درمانگری در بازداری پاسخ و زمان واکنش کودکان نارسا توجه/ فزون کنش [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 87-98]
  • بازداری هیجانی بررسی نقص بازداری و بازشناسی هیجانی در بیماران مبتلا به اختلال وسواس فکری- عملی [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 9-18]
  • بازی درمانی تأثیر بازی درمانی با رویکرد شناختی- رفتاری بر کاهش نشانه‌های اختلال نافرمانی مقابله‌ای در دانش آموزان [دوره 4، شماره 4، 1391، صفحه 1-11]
  • بازشناسی هیجانی بررسی نقص بازداری و بازشناسی هیجانی در بیماران مبتلا به اختلال وسواس فکری- عملی [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 9-18]
  • باورهای غیر منطقی تأثیرآموزش راهبردهای مقابله با باورهای غیر منطقی با رویکرد شناختی بر اضطراب امتحان دانش آموزان [دوره 4، شماره 3، 1391، صفحه 13-20]
  • باورهای فراشناختی مقایسه باورهای فراشناختی در بیماران اسکیزوفرنی، اختلال افسرده و گروه بهنجار [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 79-88]
  • باورهای فراشناختی اثربخشی درمان فراشناختی بر اضطراب و مؤلفه‌های فراشناختی مبتلایان به اختلال اضطراب فراگیر [دوره 4، شماره 4، 1391، صفحه 20-31]
  • باورهای فراشناختی مثبت در مورد نگرانی اثربخشی درمان فراشناختی بر باورهای فراشناختی و اعتماد شناختی در بیماران مبتلا به اختلال هراس اجتماعی [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 33-41]
  • بخشودگی بررسی تأثیر روایت درمانی بر میزان تمایل به بخشودگی در زنان [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 71-78]
  • بهزیستی ذهنی اثربخشی گروه درمانی شناختی مبتنی بر حضور ذهن بر افزایش بهزیستی ذهنی و امید بیماران مبتلا به ام اس [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 23-31]

پ

  • پذیرش و تعهد درمانی اثربخشی رویکرد پذیرش و تعهد درمانی در کاهش شدت تجربه درد در زنان مبتلا به اختلال سردرد مزمن [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 39-50]
  • پرخاشگری آشکار اثربخشی گروه درمانی رابطه والد- کودک بر پرخاشگری کودکان پیش دبستانی [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 65-74]
  • پرخاشگری رابطه‌ای اثربخشی گروه درمانی رابطه والد- کودک بر پرخاشگری کودکان پیش دبستانی [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 65-74]
  • پرخوری عصبی اثربخشی رفتار درمانی دیالکتیکی بر تصویر بدنی و خودکارآمدی در دختران مبتلا به پرخوری عصبی [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 29-38]
  • پیوند عاطفی نقش تعدیل کننده خودتنظیم گری در رابطه بین سبک‌های دلبستگی و شدت اختلال‌های مصرف مواد [دوره 4، شماره 3، 1391، صفحه 21-32]

ت

  • تصویر بدنی اثربخشی رفتار درمانی دیالکتیکی بر تصویر بدنی و خودکارآمدی در دختران مبتلا به پرخوری عصبی [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 29-38]
  • تک زبانه مقایسه حافظه شرح حال در افراد تک زبانه و دو زبانه مبتلا به نشانگان نارسایی ایمنی اکتسابی [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 1-8]
  • تنظیم شناخت نقش تعدیل کننده خودتنظیم گری در رابطه بین سبک‌های دلبستگی و شدت اختلال‌های مصرف مواد [دوره 4، شماره 3، 1391، صفحه 21-32]
  • توانبخشی اثر توانبخشی شناختی به کمک رایانه و دارو درمانگری در بازداری پاسخ و زمان واکنش کودکان نارسا توجه/ فزون کنش [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 87-98]

ح

  • حافظه شرح حال مقایسه حافظه شرح حال در افراد تک زبانه و دو زبانه مبتلا به نشانگان نارسایی ایمنی اکتسابی [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 1-8]
  • حافظه‌ی کاری عاطفی مقایسه‌ی اثر ارجاع به خود در حافظه‌ی کاری عاطفی در دو گروه زنان افسرده و غیر افسرده [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 51-60]
  • حساسیت زدایی منظم مقایسه اثربخشی روش‌های درمانی حساسیت زدایی منظم، مهارت‌های مطالعه و روش ترکیبی در کاهش اضطراب امتحان [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 55-64]

خ

  • خستگی اثربخشی گروه درمانی بر کاهش علائم روان‌شناختی بیماران ام اس [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 13-22]
  • خودکارآمدی اثربخشی رفتار درمانی دیالکتیکی بر تصویر بدنی و خودکارآمدی در دختران مبتلا به پرخوری عصبی [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 29-38]
  • خودکارآمدی نقش خودکارآمدی و فاجعه آفرینی در پیش بینی افسردگی در بیماران درد مزمن [دوره 4، شماره 4، 1391، صفحه 74-83]

د

  • دارو درمانگری اثر توانبخشی شناختی به کمک رایانه و دارو درمانگری در بازداری پاسخ و زمان واکنش کودکان نارسا توجه/ فزون کنش [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 87-98]
  • درد مزمن اثربخشی رویکرد پذیرش و تعهد درمانی در کاهش شدت تجربه درد در زنان مبتلا به اختلال سردرد مزمن [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 39-50]
  • درک روابط فضایی اثر آموزش فراشناخت و روابط فضایی بر عملکرد ریاضی کودکان دچار ناتوانی یادگیری ریاضی [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 61-70]
  • درمان شناختی رفتاری اثربخشی درمان شناختی رفتاری بر اضطراب و نگرانی افراد مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 19-28]
  • درمان شناختی- رفتاری مقایسه اثربخشی درمان تحلیل رفتار متقابل با درمان شناختی- رفتاری در بهبـود علائم مرضی شکست عاطفی دانشجویان [دوره 4، شماره 3، 1391، صفحه 87-101]
  • درمان شناختی مبتنی بر حضور ذهن اثربخشی گروه درمانی شناختی مبتنی بر حضور ذهن بر افزایش بهزیستی ذهنی و امید بیماران مبتلا به ام اس [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 23-31]
  • درمان فراشناختی اثربخشی درمان فراشناختی بر اضطراب و مؤلفه‌های فراشناختی مبتلایان به اختلال اضطراب فراگیر [دوره 4، شماره 4، 1391، صفحه 20-31]
  • درمانگری چند وجهی اثربخشی درمانگری چند وجهی لازاروس بر ارتقاء سلامت عمومی در بیماران ام اس [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 1-12]
  • درمان نگهدارنده با متادون بررسی اثربخشی آموزش گروهی مدیریت استرس به شیوه‌ی شناختی- رفتاری بر اضطراب و افسردگی افراد مبتلا به سوء مصر ف مواد تحت درمان نگهدارنده با متادون [دوره 4، شماره 4، 1391، صفحه 41-50]
  • دوره‌ی ابتدایی اثربخشی نمایش درمانی بر فراخنای توجه دانش آموزان پسر دارای ناتوانی هوشی تحولی [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 75-85]
  • دو زبانه مقایسه حافظه شرح حال در افراد تک زبانه و دو زبانه مبتلا به نشانگان نارسایی ایمنی اکتسابی [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 1-8]

ذ

  • ذهن آگاهی اثربخشی درمان شناختی مبتنی بر ذهن آگاهی بر اختلال وحشتزدگی: مطالعه موردی [دوره 4، شماره 4، 1391، صفحه 31-43]

ر

  • رابطه مادر- کودک اثربخشی برنامه گروهی والدگری مثبت بر رابطه مادر- کودک در کودکان با اختلال بیش فعالی/ نارسایی توجه [دوره 4، شماره 3، 1391، صفحه 63-73]
  • رابطه والد-کودک اثربخشی گروه درمانی رابطه والد- کودک بر پرخاشگری کودکان پیش دبستانی [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 65-74]
  • رفتار درمانی دیالکتیکی اثربخشی رفتار درمانی دیالکتیکی بر تصویر بدنی و خودکارآمدی در دختران مبتلا به پرخوری عصبی [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 29-38]
  • روایت درمانی بررسی تأثیر روایت درمانی بر میزان تمایل به بخشودگی در زنان [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 71-78]
  • روان درمانی پویشی تشخیص آسیب‌های سطحی شخصیت از طریق روان درمانی پویشی کوتاه مدت [دوره 4، شماره 3، 1391، صفحه 75-85]
  • رویدادهای خوشایند شناسایی استرسورهای روانی اجتماعی مرتبط با محور چهار DSM-IV-TR در دانشجویان [دوره 4، شماره 3، 1391، صفحه 1-11]
  • روش ترکیبی مقایسه اثربخشی روش‌های درمانی حساسیت زدایی منظم، مهارت‌های مطالعه و روش ترکیبی در کاهش اضطراب امتحان [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 55-64]
  • رویکرد شناختی- رفتاری تأثیر بازی درمانی با رویکرد شناختی- رفتاری بر کاهش نشانه‌های اختلال نافرمانی مقابله‌ای در دانش آموزان [دوره 4، شماره 4، 1391، صفحه 1-11]

ز

  • زمان واکنش اثر توانبخشی شناختی به کمک رایانه و دارو درمانگری در بازداری پاسخ و زمان واکنش کودکان نارسا توجه/ فزون کنش [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 87-98]
  • زنان بررسی تأثیر روایت درمانی بر میزان تمایل به بخشودگی در زنان [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 71-78]

س

  • سردرد تنشی اثربخشی رویکرد پذیرش و تعهد درمانی در کاهش شدت تجربه درد در زنان مبتلا به اختلال سردرد مزمن [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 39-50]
  • سیستم بازداری رفتاری ارتباط سبک‌ها و مکانیزم‌های دفاعی با سیستم‌های مغزی/ رفتاری [دوره 4، شماره 4، 1391، صفحه 63-73]
  • سیستم فعال ساز رفتاری ارتباط سبک‌ها و مکانیزم‌های دفاعی با سیستم‌های مغزی/ رفتاری [دوره 4، شماره 4، 1391، صفحه 63-73]
  • سیستم‌های مغزی/ رفتاری ارتباط سبک‌ها و مکانیزم‌های دفاعی با سیستم‌های مغزی/ رفتاری [دوره 4، شماره 4، 1391، صفحه 63-73]
  • سلامت عمومی اثربخشی درمانگری چند وجهی لازاروس بر ارتقاء سلامت عمومی در بیماران ام اس [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 1-12]
  • سوء مصرف مواد تأثیر آموزش مهارت نظم‌جویی هیجان مبتنی بر رفتار درمانی دیالکتیک در وسوسه‌ی افراد مبتلا به سوء مصرف مواد: مطالعه‌ی تک آزمودنی [دوره 4، شماره 3، 1391، صفحه 33-41]
  • سوء مصر ف مواد بررسی اثربخشی آموزش گروهی مدیریت استرس به شیوه‌ی شناختی- رفتاری بر اضطراب و افسردگی افراد مبتلا به سوء مصر ف مواد تحت درمان نگهدارنده با متادون [دوره 4، شماره 4، 1391، صفحه 41-50]

ش

  • شاخص‌های خطرساز و محافظت کننده پیش بینی مصرف مواد در نوجوانان بر اساس شاخص‌های خطرساز و محافظت کننده پیشگیری فردی، خانوادگی، همسالان و محل سکونت [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 43-54]
  • شکست عاطفی مقایسه اثربخشی درمان تحلیل رفتار متقابل با درمان شناختی- رفتاری در بهبـود علائم مرضی شکست عاطفی دانشجویان [دوره 4، شماره 3، 1391، صفحه 87-101]
  • شناخت درمانی و مطالعه موردی اثربخشی درمان شناختی مبتنی بر ذهن آگاهی بر اختلال وحشتزدگی: مطالعه موردی [دوره 4، شماره 4، 1391، صفحه 31-43]

ع

  • عدم تحمل بلاتکلیفی رابطه بین عدم تحمل بلاتکلیفی و نشخوار فکری با نگرانی در جمعیت دانشجویی [دوره 4، شماره 4، 1391، صفحه 83-92]
  • علائم مرضی ضربه عشق مقایسه اثربخشی درمان تحلیل رفتار متقابل با درمان شناختی- رفتاری در بهبـود علائم مرضی شکست عاطفی دانشجویان [دوره 4، شماره 3، 1391، صفحه 87-101]
  • عملکرد ریاضی اثر آموزش فراشناخت و روابط فضایی بر عملکرد ریاضی کودکان دچار ناتوانی یادگیری ریاضی [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 61-70]

ف

  • فاجعه آفرینی نقش خودکارآمدی و فاجعه آفرینی در پیش بینی افسردگی در بیماران درد مزمن [دوره 4، شماره 4، 1391، صفحه 74-83]
  • فراخنای توجه اثربخشی نمایش درمانی بر فراخنای توجه دانش آموزان پسر دارای ناتوانی هوشی تحولی [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 75-85]
  • فراشناخت اثر آموزش فراشناخت و روابط فضایی بر عملکرد ریاضی کودکان دچار ناتوانی یادگیری ریاضی [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 61-70]
  • فرانگرانی اثربخشی درمان فراشناختی بر اضطراب و مؤلفه‌های فراشناختی مبتلایان به اختلال اضطراب فراگیر [دوره 4، شماره 4، 1391، صفحه 20-31]
  • فقدان شناسایی استرسورهای روانی اجتماعی مرتبط با محور چهار DSM-IV-TR در دانشجویان [دوره 4، شماره 3، 1391، صفحه 1-11]

ک

گ

  • گروه درمانی اثربخشی گروه درمانی بر کاهش علائم روان‌شناختی بیماران ام اس [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 13-22]
  • گروه درمانی اثربخشی گروه درمانی رابطه والد- کودک بر پرخاشگری کودکان پیش دبستانی [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 65-74]

م

  • محور چهار متن بازنگری شده نسخه چهارم راهنمای تشخیصی و آماری اختلال‌های روانی شناسایی استرسورهای روانی اجتماعی مرتبط با محور چهار DSM-IV-TR در دانشجویان [دوره 4، شماره 3، 1391، صفحه 1-11]
  • مداخله فراشناختی اثربخشی درمان فراشناختی بر باورهای فراشناختی و اعتماد شناختی در بیماران مبتلا به اختلال هراس اجتماعی [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 33-41]
  • مسائل انطباقی شناسایی استرسورهای روانی اجتماعی مرتبط با محور چهار DSM-IV-TR در دانشجویان [دوره 4، شماره 3، 1391، صفحه 1-11]
  • مسائل تحصیلی شغلی شناسایی استرسورهای روانی اجتماعی مرتبط با محور چهار DSM-IV-TR در دانشجویان [دوره 4، شماره 3، 1391، صفحه 1-11]
  • مصرف مواد پیش بینی مصرف مواد در نوجوانان بر اساس شاخص‌های خطرساز و محافظت کننده پیشگیری فردی، خانوادگی، همسالان و محل سکونت [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 43-54]
  • مقیاس پیشگیری پیش بینی مصرف مواد در نوجوانان بر اساس شاخص‌های خطرساز و محافظت کننده پیشگیری فردی، خانوادگی، همسالان و محل سکونت [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 43-54]
  • مکانیزم‌های دفاعی ارتباط سبک‌ها و مکانیزم‌های دفاعی با سیستم‌های مغزی/ رفتاری [دوره 4، شماره 4، 1391، صفحه 63-73]
  • مهارت‌های مطالعه مقایسه اثربخشی روش‌های درمانی حساسیت زدایی منظم، مهارت‌های مطالعه و روش ترکیبی در کاهش اضطراب امتحان [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 55-64]
  • مولتیپل اسکلروزیس اثربخشی درمانگری چند وجهی لازاروس بر ارتقاء سلامت عمومی در بیماران ام اس [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 1-12]
  • مولتیپل اسکلروزیس اثربخشی گروه درمانی بر کاهش علائم روان‌شناختی بیماران ام اس [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 13-22]

ن

  • ناتوانی یادگیری ریاضی اثر آموزش فراشناخت و روابط فضایی بر عملکرد ریاضی کودکان دچار ناتوانی یادگیری ریاضی [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 61-70]
  • ناتوانی هوشی تحولی اثربخشی نمایش درمانی بر فراخنای توجه دانش آموزان پسر دارای ناتوانی هوشی تحولی [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 75-85]
  • نشانگان روده‌ی تحریک‌پذیر مقایسه‌ی ویژگی‌های شخصیتی بیماران مبتلا به نشانگان روده‌ی تحریک‌پذیر، بیماران مبتلا به سایر اختلال‌های گوارشی و افراد بهنجار [دوره 4، شماره 3، 1391، صفحه 53-61]
  • نشانگان نارسایی ایمنی اکتسابی مقایسه حافظه شرح حال در افراد تک زبانه و دو زبانه مبتلا به نشانگان نارسایی ایمنی اکتسابی [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 1-8]
  • نشخوار فکری رابطه بین عدم تحمل بلاتکلیفی و نشخوار فکری با نگرانی در جمعیت دانشجویی [دوره 4، شماره 4، 1391، صفحه 83-92]
  • نظم‌جویی هیجان تأثیر آموزش مهارت نظم‌جویی هیجان مبتنی بر رفتار درمانی دیالکتیک در وسوسه‌ی افراد مبتلا به سوء مصرف مواد: مطالعه‌ی تک آزمودنی [دوره 4، شماره 3، 1391، صفحه 33-41]
  • نگرانی اثربخشی درمان شناختی رفتاری بر اضطراب و نگرانی افراد مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 19-28]
  • نمایش درمانی اثربخشی نمایش درمانی بر فراخنای توجه دانش آموزان پسر دارای ناتوانی هوشی تحولی [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 75-85]
  • نوجوانان پیش بینی مصرف مواد در نوجوانان بر اساس شاخص‌های خطرساز و محافظت کننده پیشگیری فردی، خانوادگی، همسالان و محل سکونت [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 43-54]

و