نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آزمون استروپ بررسی سوگیری توجه، سبک‌های خوردن، و نمایه توده بدنی در افراد رژیم گیرنده و عادی [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 57-67]
  • آموزش کنش‌های اجرایی مبتنی بر رایانه اثر آموزش کنش‌های اجرایی مبتنی بر رایانه بر عملکرد اجرایی و نشانه‌های رفتاری کودکان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/ فزون کنشی [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 93-106]

ا

  • احتکار وسواسی مقایسه ذهن آگاهی و حساسیت اضطرابی در دانشجویان دارای احتکار وسواسی و علائم اختلال بدشکلی بدن [دوره 5، شماره 3، 1392، صفحه 23-33]
  • اختلال بدشکلی بدن مقایسه ذهن آگاهی و حساسیت اضطرابی در دانشجویان دارای احتکار وسواسی و علائم اختلال بدشکلی بدن [دوره 5، شماره 3، 1392، صفحه 23-33]
  • اختلال تنیدگی پس از سانحه اثربخشی درمان فراشناختی در بیماران اختلال‌تنیدگی پس‌از سانحه: مورد پژوهی سه بیمار [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 99-108]
  • اختلال خوردن مقایسه نقش تبیینی کمال گرایی در ویژگی‌های وسواسی جبری و نگرش‌های خوردن مرضی [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 69-79]
  • اختلال ریاضی اثربخشی آموزش مهارت‌های زندگی بر خودتوانمند‌سازی اجتماعی دانش‌آموزان پسر با اختلال ریاضی [دوره 5، شماره 2، 1392، صفحه 1-11]
  • اختلال سوء مصرف مواد زیر گونه‌های اختلال شخصیت ضد اجتماعی، ارتباط آن با اضطراب و همبودی آن با سوء مصرف مواد [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 1-9]
  • اختلال شخصیت پارانوئید مقایسه ناگویی خلقی، تکانشگری و فعال سازی و بازداری رفتاری در دانشجویان دارای نشانه‌های اختلال شخصیت وسواسی- جبری و پارانوئید و بهنجار [دوره 5، شماره 2، 1392، صفحه 55-65]
  • اختلال شخصیت وسواسی- جبری اثربخشی طرحواره درمانی بر کاهش شذت علائم افسردگی و اختلال شخصیت وسواسی-جبری: پژوهش مورد منفرد [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 35-45]
  • اختلال شناختی تأثیر آموزش مدیریت استرس به شیوه شناختی-رفتاری بر اضطراب، افسردگی و اختلال شناختی بیماران مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 43-53]
  • اختلال نافرمانی مقابله‌ای اثربخشی درمان تعامل والد کودک بر کاهش نشانه‌های اختلال نافرمانی مقابله‌ای [دوره 5، شماره 3، 1392، صفحه 59-67]
  • اختلال نافرمانی مقابله‌ای اثر بخشی آموزش کنترل تکانه بر تکانشگری و بهبود نشانه‌های مرضی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال نافرمانی مقابله‌ای [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 29-41]
  • اختلال‌های اضطرابی نشانگان شناختی/ توجّهی و راهبردهای نظم‌جویی شناختی هیجان: فرآیندهای فراتشخیصی یا وابسته به تشخیص در اختلال‌های خلقی و اضطرابی [دوره 5، شماره 3، 1392، صفحه 91-104]
  • اختلال‌های خلقی نشانگان شناختی/ توجّهی و راهبردهای نظم‌جویی شناختی هیجان: فرآیندهای فراتشخیصی یا وابسته به تشخیص در اختلال‌های خلقی و اضطرابی [دوره 5، شماره 3، 1392، صفحه 91-104]
  • ایران بررسی مشارکت علمی روان شناسان ایرانی در انتشار مقالات علمی در پایگاه مدلاین طی سال های 2010-2000 [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 107-116]
  • ارزیابی‌های اولیه مقایسه اثربخشی درمان مبتنی براصلاح ارزیابی‌های ثانویه کنترل ودرمان مبتنی بر اصلاح مسئولیت پذیری افراطی در بیماران مبتلا به اختلال [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 21-34]
  • ارزیابی‌های ثانویه کنترل مقایسه اثربخشی درمان مبتنی براصلاح ارزیابی‌های ثانویه کنترل ودرمان مبتنی بر اصلاح مسئولیت پذیری افراطی در بیماران مبتلا به اختلال [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 21-34]
  • استرس پس از سانحه مقایسه اثربخشی زوج درمانی یکپارچه نگر و زوج درمانی هیجان مدار بر علائم افسردگی و استرس پس از سانحه ناشی از روابط فرازناشویی در زوجین [دوره 5، شماره 3، 1392، صفحه 35-46]
  • اضافه وزن بررسی سوگیری توجه، سبک‌های خوردن، و نمایه توده بدنی در افراد رژیم گیرنده و عادی [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 57-67]
  • اضطراب زیر گونه‌های اختلال شخصیت ضد اجتماعی، ارتباط آن با اضطراب و همبودی آن با سوء مصرف مواد [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 1-9]
  • اضطراب تأثیر آموزش مدیریت استرس به شیوه شناختی-رفتاری بر اضطراب، افسردگی و اختلال شناختی بیماران مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 43-53]
  • اضطراب اثربخشی درمان فعال سازی رفتاری گروهی بر علائم افسردگی، اضطراب و نشخوار فکری در بیماران مبتلا به افسردگی و اضطراب [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 73-84]
  • اضطراب اثربخشی درمان فراشناختی در بیماران اختلال‌تنیدگی پس‌از سانحه: مورد پژوهی سه بیمار [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 99-108]
  • اضطراب صفت- حالت مقایسه‌ی ناگویی خلقی، سبک‌های دفاعی و اضطراب صفت- حالت در بیماران مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر، افسردگی اساسی و افراد عادی [دوره 5، شماره 2، 1392، صفحه 67-76]
  • اضطراب فراگیر اثربخشی درمان فراشناختی گروهی بر باورهای فراشناختی، نگرانی و حوزه‌های نگرانی در بیماران مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 11-20]
  • اضطراب فراگیر مقایسه‌ی ناگویی خلقی، سبک‌های دفاعی و اضطراب صفت- حالت در بیماران مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر، افسردگی اساسی و افراد عادی [دوره 5، شماره 2، 1392، صفحه 67-76]
  • اعتبار بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامۀ شخصیتی آیووا [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 85-97]
  • افسردگی اثربخشی طرحواره درمانی بر کاهش شذت علائم افسردگی و اختلال شخصیت وسواسی-جبری: پژوهش مورد منفرد [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 35-45]
  • افسردگی کارکردهای اجرایی در افراد افسرده و غیر افسرده [دوره 5، شماره 2، 1392، صفحه 77-88]
  • افسردگی مقایسه اثربخشی زوج درمانی یکپارچه نگر و زوج درمانی هیجان مدار بر علائم افسردگی و استرس پس از سانحه ناشی از روابط فرازناشویی در زوجین [دوره 5، شماره 3، 1392، صفحه 35-46]
  • افسردگی اثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی بر نشانه‌های افسردگی و پذیرش کودکان دارای والدین مطلقه [دوره 5، شماره 3، 1392، صفحه 47-57]
  • افسردگی تأثیر آموزش مدیریت استرس به شیوه شناختی-رفتاری بر اضطراب، افسردگی و اختلال شناختی بیماران مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 43-53]
  • افسردگی اثربخشی درمان فعال سازی رفتاری گروهی بر علائم افسردگی، اضطراب و نشخوار فکری در بیماران مبتلا به افسردگی و اضطراب [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 73-84]
  • افسردگی اثربخشی درمان فراشناختی در بیماران اختلال‌تنیدگی پس‌از سانحه: مورد پژوهی سه بیمار [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 99-108]
  • افسردگی اساسی مقایسه‌ی ناگویی خلقی، سبک‌های دفاعی و اضطراب صفت- حالت در بیماران مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر، افسردگی اساسی و افراد عادی [دوره 5، شماره 2، 1392، صفحه 67-76]

ب

  • بازی درمانی مقایسه اثربخشی آموزش کنش‌های اجرایی و بازی درمانی در بهبود حافظه کاری، نگهداری توجه و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان مبتلا به نارسایی در حساب [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 1-16]
  • باورهای فراشناختی اثربخشی درمان فراشناختی گروهی بر باورهای فراشناختی، نگرانی و حوزه‌های نگرانی در بیماران مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 11-20]
  • بهزیستی اثربخشی مدیریت استرس به شیوه شناختی- رفتاری بر ارتقای بهزیستی روان‌شناختی، عاطفی و اجتماعی دانشجویان دارای احساس غربت [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 47-56]

پ

  • پرخاشگری روایی و اعتبار پرسشنامه مشکلات بین فردی (IIP-32) [دوره 5، شماره 3، 1392، صفحه 69-80]
  • پژوهش مورد منفرد اثربخشی طرحواره درمانی بر کاهش شذت علائم افسردگی و اختلال شخصیت وسواسی-جبری: پژوهش مورد منفرد [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 35-45]
  • پیشرفت تحصیلی مقایسه اثربخشی آموزش کنش‌های اجرایی و بازی درمانی در بهبود حافظه کاری، نگهداری توجه و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان مبتلا به نارسایی در حساب [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 1-16]
  • پنج عامل بزرگ شخصیت (نئو) بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامۀ شخصیتی آیووا [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 85-97]

ت

  • تحلیل عاملی بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامۀ شخصیتی آیووا [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 85-97]
  • تکانشگری مقایسه ناگویی خلقی، تکانشگری و فعال سازی و بازداری رفتاری در دانشجویان دارای نشانه‌های اختلال شخصیت وسواسی- جبری و پارانوئید و بهنجار [دوره 5، شماره 2، 1392، صفحه 55-65]
  • تکانشگری اثر بخشی آموزش کنترل تکانه بر تکانشگری و بهبود نشانه‌های مرضی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال نافرمانی مقابله‌ای [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 29-41]
  • توجه انتخابی کارکردهای اجرایی در افراد افسرده و غیر افسرده [دوره 5، شماره 2، 1392، صفحه 77-88]
  • توجه انتقالی کارکردهای اجرایی در افراد افسرده و غیر افسرده [دوره 5، شماره 2، 1392، صفحه 77-88]
  • توجه پایدار کارکردهای اجرایی در افراد افسرده و غیر افسرده [دوره 5، شماره 2، 1392، صفحه 77-88]
  • توجه متمرکز مقایسه‌ی توجه متمرکز در کودکان دچار ناتوانی‌های یادگیری و عادی [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 17-27]

ح

  • حافظه کاری مقایسه اثربخشی آموزش کنش‌های اجرایی و بازی درمانی در بهبود حافظه کاری، نگهداری توجه و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان مبتلا به نارسایی در حساب [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 1-16]
  • حساسیت اضطرابی مقایسه ذهن آگاهی و حساسیت اضطرابی در دانشجویان دارای احتکار وسواسی و علائم اختلال بدشکلی بدن [دوره 5، شماره 3، 1392، صفحه 23-33]
  • حمایت گری و مشارکت روایی و اعتبار پرسشنامه مشکلات بین فردی (IIP-32) [دوره 5، شماره 3، 1392، صفحه 69-80]
  • حوزه‌های نگرانی اثربخشی درمان فراشناختی گروهی بر باورهای فراشناختی، نگرانی و حوزه‌های نگرانی در بیماران مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 11-20]

خ

  • خانواده تک والدینی اثربخشی برنامه بهبود بخشی ارتباط بر کیفیت رابطه والد- فرزندی در نوجوانان دختر خانواده‌های تک والدینی مادر سرپرست [دوره 5، شماره 2، 1392، صفحه 14-24]
  • خودتوانمندسازی اجتماعی اثربخشی آموزش مهارت‌های زندگی بر خودتوانمند‌سازی اجتماعی دانش‌آموزان پسر با اختلال ریاضی [دوره 5، شماره 2، 1392، صفحه 1-11]
  • خود مدیریتی تأثیر درمان گروهی پذیرش و تعهد بر خودمدیریتی دیابت نوع2 [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 55-62]
  • خود- مراقبتی نقش ویژگی‌های شخصیت و راهبردهای مقابله‌ای در خود- مراقبتی بیماران مبتلا به دیابت نوع 2 [دوره 5، شماره 2، 1392، صفحه 89-99]

د

  • دیابت نوع2 تأثیر درمان گروهی پذیرش و تعهد بر خودمدیریتی دیابت نوع2 [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 55-62]
  • دیابت نوع 2 نقش ویژگی‌های شخصیت و راهبردهای مقابله‌ای در خود- مراقبتی بیماران مبتلا به دیابت نوع 2 [دوره 5، شماره 2، 1392، صفحه 89-99]
  • دانش‌آموزان اثر بخشی آموزش کنترل تکانه بر تکانشگری و بهبود نشانه‌های مرضی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال نافرمانی مقابله‌ای [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 29-41]
  • دانشجویان اثربخشی مدیریت استرس به شیوه شناختی- رفتاری بر ارتقای بهزیستی روان‌شناختی، عاطفی و اجتماعی دانشجویان دارای احساس غربت [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 47-56]
  • دانشجویان مقایسه ذهن آگاهی و حساسیت اضطرابی در دانشجویان دارای احتکار وسواسی و علائم اختلال بدشکلی بدن [دوره 5، شماره 3، 1392، صفحه 23-33]
  • دانشگاه سمنان گزارش خبری: بررسی وضعیت همکاری نویسندگان مقالات چاپ شده در مجله روان‌شناسی بالینی دانشگاه سمنان در بازه زمانی 1388 تا 1391 [دوره 5، شماره 3، 1392، صفحه 105-111]
  • درمان شناختی- تحلیلی اثربخشی درمان شناختی- تحلیلی بر سلامت روان بیماران مبتلا به اختلال وسواسی- اجباری [دوره 5، شماره 3، 1392، صفحه 1-12]
  • درمان شناختی- رفتاری مقایسه اثربخشی درمان مبتنی براصلاح ارزیابی‌های ثانویه کنترل ودرمان مبتنی بر اصلاح مسئولیت پذیری افراطی در بیماران مبتلا به اختلال [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 21-34]
  • در نظر گرفتن دیگران روایی و اعتبار پرسشنامه مشکلات بین فردی (IIP-32) [دوره 5، شماره 3، 1392، صفحه 69-80]

ر

  • رابطه والد- فرزندی اثربخشی برنامه بهبود بخشی ارتباط بر کیفیت رابطه والد- فرزندی در نوجوانان دختر خانواده‌های تک والدینی مادر سرپرست [دوره 5، شماره 2، 1392، صفحه 14-24]
  • راهبردهای کنترل فکر سیستم های مغزی-رفتاری، باورهای فراشناختی و راهبردهای کنترل فکر در بیماران مبتلا به اختلال وسواسی-اجباری [دوره 5، شماره 3، 1392، صفحه 11-21]
  • راهبردهای مقابله‌ای نقش ویژگی‌های شخصیت و راهبردهای مقابله‌ای در خود- مراقبتی بیماران مبتلا به دیابت نوع 2 [دوره 5، شماره 2، 1392، صفحه 89-99]
  • راهبردهای نظم‌جویی شناختی هیجان نشانگان شناختی/ توجّهی و راهبردهای نظم‌جویی شناختی هیجان: فرآیندهای فراتشخیصی یا وابسته به تشخیص در اختلال‌های خلقی و اضطرابی [دوره 5، شماره 3، 1392، صفحه 91-104]
  • رژیم درمانی بررسی سوگیری توجه، سبک‌های خوردن، و نمایه توده بدنی در افراد رژیم گیرنده و عادی [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 57-67]
  • روایی بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامۀ شخصیتی آیووا [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 85-97]
  • روان‌شناسی بررسی مشارکت علمی روان شناسان ایرانی در انتشار مقالات علمی در پایگاه مدلاین طی سال های 2010-2000 [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 107-116]

ز

  • زوج‌درمانی یکپارچه‌نگر مقایسه اثربخشی زوج درمانی یکپارچه نگر و زوج درمانی هیجان مدار بر علائم افسردگی و استرس پس از سانحه ناشی از روابط فرازناشویی در زوجین [دوره 5، شماره 3، 1392، صفحه 35-46]
  • زوج‌درمانی هیجان‌مدار مقایسه اثربخشی زوج درمانی یکپارچه نگر و زوج درمانی هیجان مدار بر علائم افسردگی و استرس پس از سانحه ناشی از روابط فرازناشویی در زوجین [دوره 5، شماره 3، 1392، صفحه 35-46]

س

  • سبک خوردن بررسی سوگیری توجه، سبک‌های خوردن، و نمایه توده بدنی در افراد رژیم گیرنده و عادی [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 57-67]
  • سبک‌های دفاعی مقایسه‌ی ناگویی خلقی، سبک‌های دفاعی و اضطراب صفت- حالت در بیماران مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر، افسردگی اساسی و افراد عادی [دوره 5، شماره 2، 1392، صفحه 67-76]
  • سیستم بازداری رفتاری سیستم های مغزی-رفتاری، باورهای فراشناختی و راهبردهای کنترل فکر در بیماران مبتلا به اختلال وسواسی-اجباری [دوره 5، شماره 3، 1392، صفحه 11-21]
  • سیستم فعال‌ساز رفتاری سیستم های مغزی-رفتاری، باورهای فراشناختی و راهبردهای کنترل فکر در بیماران مبتلا به اختلال وسواسی-اجباری [دوره 5، شماره 3، 1392، صفحه 11-21]
  • سلامت روان اثربخشی درمان شناختی- تحلیلی بر سلامت روان بیماران مبتلا به اختلال وسواسی- اجباری [دوره 5، شماره 3، 1392، صفحه 1-12]
  • سلامت عمومی اثربخشی گروه درمانی پذیرش خویشتن به شیوه درایدن بر مؤلفه‌های سلامت عمومی معتادین مراکز ترک اعتیاد [دوره 5، شماره 2، 1392، صفحه 25-35]
  • سوگیری توجه بررسی سوگیری توجه، سبک‌های خوردن، و نمایه توده بدنی در افراد رژیم گیرنده و عادی [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 57-67]

ش

  • شناخت درمانی اثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی بر نشانه‌های افسردگی و پذیرش کودکان دارای والدین مطلقه [دوره 5، شماره 3، 1392، صفحه 47-57]

ض

  • ضریب همکاری گروهی بین نویسندگان گزارش خبری: بررسی وضعیت همکاری نویسندگان مقالات چاپ شده در مجله روان‌شناسی بالینی دانشگاه سمنان در بازه زمانی 1388 تا 1391 [دوره 5، شماره 3، 1392، صفحه 105-111]

ط

  • طلاق اثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی بر نشانه‌های افسردگی و پذیرش کودکان دارای والدین مطلقه [دوره 5، شماره 3، 1392، صفحه 47-57]

ع

  • علم سنجی گزارش خبری: بررسی وضعیت همکاری نویسندگان مقالات چاپ شده در مجله روان‌شناسی بالینی دانشگاه سمنان در بازه زمانی 1388 تا 1391 [دوره 5، شماره 3، 1392، صفحه 105-111]

ف

  • فراشناخت سیستم های مغزی-رفتاری، باورهای فراشناختی و راهبردهای کنترل فکر در بیماران مبتلا به اختلال وسواسی-اجباری [دوره 5، شماره 3، 1392، صفحه 11-21]
  • فرآیندهای فراتشخیص نشانگان شناختی/ توجّهی و راهبردهای نظم‌جویی شناختی هیجان: فرآیندهای فراتشخیصی یا وابسته به تشخیص در اختلال‌های خلقی و اضطرابی [دوره 5، شماره 3، 1392، صفحه 91-104]
  • فعال سازی و بازداری رفتاری مقایسه ناگویی خلقی، تکانشگری و فعال سازی و بازداری رفتاری در دانشجویان دارای نشانه‌های اختلال شخصیت وسواسی- جبری و پارانوئید و بهنجار [دوره 5، شماره 2، 1392، صفحه 55-65]

ک

  • کارکردهای اجرایی مقایسه کارکردهای اجرایی بیماران مبتلا به اختلال وسواسی- جبری و افراد بهنجار [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 81-92]
  • کودک اثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی بر نشانه‌های افسردگی و پذیرش کودکان دارای والدین مطلقه [دوره 5، شماره 3، 1392، صفحه 47-57]
  • کودکان پیش دبستانی اثربخشی درمان تعامل والد کودک بر کاهش نشانه‌های اختلال نافرمانی مقابله‌ای [دوره 5، شماره 3، 1392، صفحه 59-67]

گ

  • گروه درمانی اثربخشی گروه درمانی مبتنی بر مواجهه و جلوگیری از پاسخ، برشدت علائم اختلال وسواسی- جبری [دوره 5، شماره 2، 1392، صفحه 35-44]
  • گروه درمانی پذیرش خویشتن اثربخشی گروه درمانی پذیرش خویشتن به شیوه درایدن بر مؤلفه‌های سلامت عمومی معتادین مراکز ترک اعتیاد [دوره 5، شماره 2، 1392، صفحه 25-35]
  • گشودگی روایی و اعتبار پرسشنامه مشکلات بین فردی (IIP-32) [دوره 5، شماره 3، 1392، صفحه 69-80]

م

  • مادرهای سرپرست خانوار اثربخشی برنامه بهبود بخشی ارتباط بر کیفیت رابطه والد- فرزندی در نوجوانان دختر خانواده‌های تک والدینی مادر سرپرست [دوره 5، شماره 2، 1392، صفحه 14-24]
  • مدیریت استرس به شیوه شناختی- رفتاری اثربخشی مدیریت استرس به شیوه شناختی- رفتاری بر ارتقای بهزیستی روان‌شناختی، عاطفی و اجتماعی دانشجویان دارای احساس غربت [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 47-56]
  • مدلاین بررسی مشارکت علمی روان شناسان ایرانی در انتشار مقالات علمی در پایگاه مدلاین طی سال های 2010-2000 [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 107-116]
  • مدل فراشناختی اثربخشی درمان فراشناختی در بیماران اختلال‌تنیدگی پس‌از سانحه: مورد پژوهی سه بیمار [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 99-108]
  • مسئولیت پذیری افراطی مقایسه اثربخشی درمان مبتنی براصلاح ارزیابی‌های ثانویه کنترل ودرمان مبتنی بر اصلاح مسئولیت پذیری افراطی در بیماران مبتلا به اختلال [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 21-34]
  • مشارکت علمی بررسی مشارکت علمی روان شناسان ایرانی در انتشار مقالات علمی در پایگاه مدلاین طی سال های 2010-2000 [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 107-116]
  • مشارکت علمی گزارش خبری: بررسی وضعیت همکاری نویسندگان مقالات چاپ شده در مجله روان‌شناسی بالینی دانشگاه سمنان در بازه زمانی 1388 تا 1391 [دوره 5، شماره 3، 1392، صفحه 105-111]
  • مواجهه و جلوگیری از پاسخ اثربخشی گروه درمانی مبتنی بر مواجهه و جلوگیری از پاسخ، برشدت علائم اختلال وسواسی- جبری [دوره 5، شماره 2، 1392، صفحه 35-44]
  • مولتیپل اسکلروز تأثیر آموزش مدیریت استرس به شیوه شناختی-رفتاری بر اضطراب، افسردگی و اختلال شناختی بیماران مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 43-53]

ن

  • ناتوانی یادگیری بیان نوشتاری مقایسه‌ی توجه متمرکز در کودکان دچار ناتوانی‌های یادگیری و عادی [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 17-27]
  • ناتوانی یادگیری ریاضی مقایسه‌ی توجه متمرکز در کودکان دچار ناتوانی‌های یادگیری و عادی [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 17-27]
  • نارسایی در حساب مقایسه اثربخشی آموزش کنش‌های اجرایی و بازی درمانی در بهبود حافظه کاری، نگهداری توجه و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان مبتلا به نارسایی در حساب [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 1-16]
  • ناگویی خلقی مقایسه ناگویی خلقی، تکانشگری و فعال سازی و بازداری رفتاری در دانشجویان دارای نشانه‌های اختلال شخصیت وسواسی- جبری و پارانوئید و بهنجار [دوره 5، شماره 2، 1392، صفحه 55-65]
  • نشخوار فکری اثربخشی درمان فعال سازی رفتاری گروهی بر علائم افسردگی، اضطراب و نشخوار فکری در بیماران مبتلا به افسردگی و اضطراب [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 73-84]
  • نظم جویی هیجان مقایسه باورهای فراشناختی ودشواری درنظم‌جویی هیجان در افراد وابسته به مواد و بهنجار [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 63-71]
  • نگرانی اثربخشی درمان فراشناختی گروهی بر باورهای فراشناختی، نگرانی و حوزه‌های نگرانی در بیماران مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 11-20]
  • نگهداری توجه مقایسه اثربخشی آموزش کنش‌های اجرایی و بازی درمانی در بهبود حافظه کاری، نگهداری توجه و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان مبتلا به نارسایی در حساب [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 1-16]

و