آ
-
آزمون استروپ
بررسی سوگیری توجه، سبکهای خوردن، و نمایه توده بدنی در افراد رژیم گیرنده و عادی [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 57-67]
-
آموزش کنشهای اجرایی مبتنی بر رایانه
اثر آموزش کنشهای اجرایی مبتنی بر رایانه بر عملکرد اجرایی و نشانههای رفتاری کودکان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/ فزون کنشی [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 93-106]
ا
-
احتکار وسواسی
مقایسه ذهن آگاهی و حساسیت اضطرابی در دانشجویان دارای احتکار وسواسی و علائم اختلال بدشکلی بدن [دوره 5، شماره 3، 1392، صفحه 23-33]
-
اختلال بدشکلی بدن
مقایسه ذهن آگاهی و حساسیت اضطرابی در دانشجویان دارای احتکار وسواسی و علائم اختلال بدشکلی بدن [دوره 5، شماره 3، 1392، صفحه 23-33]
-
اختلال تنیدگی پس از سانحه
اثربخشی درمان فراشناختی در بیماران اختلالتنیدگی پساز سانحه: مورد پژوهی سه بیمار [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 99-108]
-
اختلال خوردن
مقایسه نقش تبیینی کمال گرایی در ویژگیهای وسواسی جبری و نگرشهای خوردن مرضی [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 69-79]
-
اختلال ریاضی
اثربخشی آموزش مهارتهای زندگی بر خودتوانمندسازی اجتماعی دانشآموزان پسر با اختلال ریاضی [دوره 5، شماره 2، 1392، صفحه 1-11]
-
اختلال سوء مصرف مواد
زیر گونههای اختلال شخصیت ضد اجتماعی، ارتباط آن با اضطراب و همبودی آن با سوء مصرف مواد [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 1-9]
-
اختلال شخصیت پارانوئید
مقایسه ناگویی خلقی، تکانشگری و فعال سازی و بازداری رفتاری در دانشجویان دارای نشانههای اختلال شخصیت وسواسی- جبری و پارانوئید و بهنجار [دوره 5، شماره 2، 1392، صفحه 55-65]
-
اختلال شخصیت وسواسی- جبری
اثربخشی طرحواره درمانی بر کاهش شذت علائم افسردگی و اختلال شخصیت وسواسی-جبری: پژوهش مورد منفرد [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 35-45]
-
اختلال شناختی
تأثیر آموزش مدیریت استرس به شیوه شناختی-رفتاری بر اضطراب، افسردگی و اختلال شناختی بیماران مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 43-53]
-
اختلال نافرمانی مقابلهای
اثربخشی درمان تعامل والد کودک بر کاهش نشانههای اختلال نافرمانی مقابلهای [دوره 5، شماره 3، 1392، صفحه 59-67]
-
اختلال نافرمانی مقابلهای
اثر بخشی آموزش کنترل تکانه بر تکانشگری و بهبود نشانههای مرضی دانشآموزان مبتلا به اختلال نافرمانی مقابلهای [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 29-41]
-
اختلالهای اضطرابی
نشانگان شناختی/ توجّهی و راهبردهای نظمجویی شناختی هیجان: فرآیندهای فراتشخیصی یا وابسته به تشخیص در اختلالهای خلقی و اضطرابی [دوره 5، شماره 3، 1392، صفحه 91-104]
-
اختلالهای خلقی
نشانگان شناختی/ توجّهی و راهبردهای نظمجویی شناختی هیجان: فرآیندهای فراتشخیصی یا وابسته به تشخیص در اختلالهای خلقی و اضطرابی [دوره 5، شماره 3، 1392، صفحه 91-104]
-
ایران
بررسی مشارکت علمی روان شناسان ایرانی در انتشار مقالات علمی در پایگاه مدلاین طی سال های 2010-2000 [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 107-116]
-
ارزیابیهای اولیه
مقایسه اثربخشی درمان مبتنی براصلاح ارزیابیهای ثانویه کنترل ودرمان مبتنی بر اصلاح مسئولیت پذیری افراطی در بیماران مبتلا به اختلال [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 21-34]
-
ارزیابیهای ثانویه کنترل
مقایسه اثربخشی درمان مبتنی براصلاح ارزیابیهای ثانویه کنترل ودرمان مبتنی بر اصلاح مسئولیت پذیری افراطی در بیماران مبتلا به اختلال [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 21-34]
-
استرس پس از سانحه
مقایسه اثربخشی زوج درمانی یکپارچه نگر و زوج درمانی هیجان مدار بر علائم افسردگی و استرس پس از سانحه ناشی از روابط فرازناشویی در زوجین [دوره 5، شماره 3، 1392، صفحه 35-46]
-
اضافه وزن
بررسی سوگیری توجه، سبکهای خوردن، و نمایه توده بدنی در افراد رژیم گیرنده و عادی [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 57-67]
-
اضطراب
زیر گونههای اختلال شخصیت ضد اجتماعی، ارتباط آن با اضطراب و همبودی آن با سوء مصرف مواد [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 1-9]
-
اضطراب
تأثیر آموزش مدیریت استرس به شیوه شناختی-رفتاری بر اضطراب، افسردگی و اختلال شناختی بیماران مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 43-53]
-
اضطراب
اثربخشی درمان فعال سازی رفتاری گروهی بر علائم افسردگی، اضطراب و نشخوار فکری در بیماران مبتلا به افسردگی و اضطراب [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 73-84]
-
اضطراب
اثربخشی درمان فراشناختی در بیماران اختلالتنیدگی پساز سانحه: مورد پژوهی سه بیمار [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 99-108]
-
اضطراب صفت- حالت
مقایسهی ناگویی خلقی، سبکهای دفاعی و اضطراب صفت- حالت در بیماران مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر، افسردگی اساسی و افراد عادی [دوره 5، شماره 2، 1392، صفحه 67-76]
-
اضطراب فراگیر
اثربخشی درمان فراشناختی گروهی بر باورهای فراشناختی، نگرانی و حوزههای نگرانی در بیماران مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 11-20]
-
اضطراب فراگیر
مقایسهی ناگویی خلقی، سبکهای دفاعی و اضطراب صفت- حالت در بیماران مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر، افسردگی اساسی و افراد عادی [دوره 5، شماره 2، 1392، صفحه 67-76]
-
اعتبار
بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامۀ شخصیتی آیووا [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 85-97]
-
افسردگی
اثربخشی طرحواره درمانی بر کاهش شذت علائم افسردگی و اختلال شخصیت وسواسی-جبری: پژوهش مورد منفرد [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 35-45]
-
افسردگی
کارکردهای اجرایی در افراد افسرده و غیر افسرده [دوره 5، شماره 2، 1392، صفحه 77-88]
-
افسردگی
مقایسه اثربخشی زوج درمانی یکپارچه نگر و زوج درمانی هیجان مدار بر علائم افسردگی و استرس پس از سانحه ناشی از روابط فرازناشویی در زوجین [دوره 5، شماره 3، 1392، صفحه 35-46]
-
افسردگی
اثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی بر نشانههای افسردگی و پذیرش کودکان دارای والدین مطلقه [دوره 5، شماره 3، 1392، صفحه 47-57]
-
افسردگی
تأثیر آموزش مدیریت استرس به شیوه شناختی-رفتاری بر اضطراب، افسردگی و اختلال شناختی بیماران مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 43-53]
-
افسردگی
اثربخشی درمان فعال سازی رفتاری گروهی بر علائم افسردگی، اضطراب و نشخوار فکری در بیماران مبتلا به افسردگی و اضطراب [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 73-84]
-
افسردگی
اثربخشی درمان فراشناختی در بیماران اختلالتنیدگی پساز سانحه: مورد پژوهی سه بیمار [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 99-108]
-
افسردگی اساسی
مقایسهی ناگویی خلقی، سبکهای دفاعی و اضطراب صفت- حالت در بیماران مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر، افسردگی اساسی و افراد عادی [دوره 5، شماره 2، 1392، صفحه 67-76]
ب
-
بازی درمانی
مقایسه اثربخشی آموزش کنشهای اجرایی و بازی درمانی در بهبود حافظه کاری، نگهداری توجه و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان مبتلا به نارسایی در حساب [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 1-16]
-
باورهای فراشناختی
اثربخشی درمان فراشناختی گروهی بر باورهای فراشناختی، نگرانی و حوزههای نگرانی در بیماران مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 11-20]
-
بهزیستی
اثربخشی مدیریت استرس به شیوه شناختی- رفتاری بر ارتقای بهزیستی روانشناختی، عاطفی و اجتماعی دانشجویان دارای احساس غربت [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 47-56]
پ
-
پرخاشگری
روایی و اعتبار پرسشنامه مشکلات بین فردی (IIP-32) [دوره 5، شماره 3، 1392، صفحه 69-80]
-
پژوهش مورد منفرد
اثربخشی طرحواره درمانی بر کاهش شذت علائم افسردگی و اختلال شخصیت وسواسی-جبری: پژوهش مورد منفرد [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 35-45]
-
پیشرفت تحصیلی
مقایسه اثربخشی آموزش کنشهای اجرایی و بازی درمانی در بهبود حافظه کاری، نگهداری توجه و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان مبتلا به نارسایی در حساب [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 1-16]
-
پنج عامل بزرگ شخصیت (نئو)
بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامۀ شخصیتی آیووا [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 85-97]
ت
-
تحلیل عاملی
بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامۀ شخصیتی آیووا [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 85-97]
-
تکانشگری
مقایسه ناگویی خلقی، تکانشگری و فعال سازی و بازداری رفتاری در دانشجویان دارای نشانههای اختلال شخصیت وسواسی- جبری و پارانوئید و بهنجار [دوره 5، شماره 2، 1392، صفحه 55-65]
-
تکانشگری
اثر بخشی آموزش کنترل تکانه بر تکانشگری و بهبود نشانههای مرضی دانشآموزان مبتلا به اختلال نافرمانی مقابلهای [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 29-41]
-
توجه انتخابی
کارکردهای اجرایی در افراد افسرده و غیر افسرده [دوره 5، شماره 2، 1392، صفحه 77-88]
-
توجه انتقالی
کارکردهای اجرایی در افراد افسرده و غیر افسرده [دوره 5، شماره 2، 1392، صفحه 77-88]
-
توجه پایدار
کارکردهای اجرایی در افراد افسرده و غیر افسرده [دوره 5، شماره 2، 1392، صفحه 77-88]
-
توجه متمرکز
مقایسهی توجه متمرکز در کودکان دچار ناتوانیهای یادگیری و عادی [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 17-27]
ح
-
حافظه کاری
مقایسه اثربخشی آموزش کنشهای اجرایی و بازی درمانی در بهبود حافظه کاری، نگهداری توجه و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان مبتلا به نارسایی در حساب [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 1-16]
-
حساسیت اضطرابی
مقایسه ذهن آگاهی و حساسیت اضطرابی در دانشجویان دارای احتکار وسواسی و علائم اختلال بدشکلی بدن [دوره 5، شماره 3، 1392، صفحه 23-33]
-
حمایت گری و مشارکت
روایی و اعتبار پرسشنامه مشکلات بین فردی (IIP-32) [دوره 5، شماره 3، 1392، صفحه 69-80]
-
حوزههای نگرانی
اثربخشی درمان فراشناختی گروهی بر باورهای فراشناختی، نگرانی و حوزههای نگرانی در بیماران مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 11-20]
خ
-
خانواده تک والدینی
اثربخشی برنامه بهبود بخشی ارتباط بر کیفیت رابطه والد- فرزندی در نوجوانان دختر خانوادههای تک والدینی مادر سرپرست [دوره 5، شماره 2، 1392، صفحه 14-24]
-
خودتوانمندسازی اجتماعی
اثربخشی آموزش مهارتهای زندگی بر خودتوانمندسازی اجتماعی دانشآموزان پسر با اختلال ریاضی [دوره 5، شماره 2، 1392، صفحه 1-11]
-
خود مدیریتی
تأثیر درمان گروهی پذیرش و تعهد بر خودمدیریتی دیابت نوع2 [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 55-62]
-
خود- مراقبتی
نقش ویژگیهای شخصیت و راهبردهای مقابلهای در خود- مراقبتی بیماران مبتلا به دیابت نوع 2 [دوره 5، شماره 2، 1392، صفحه 89-99]
د
-
دیابت نوع2
تأثیر درمان گروهی پذیرش و تعهد بر خودمدیریتی دیابت نوع2 [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 55-62]
-
دیابت نوع 2
نقش ویژگیهای شخصیت و راهبردهای مقابلهای در خود- مراقبتی بیماران مبتلا به دیابت نوع 2 [دوره 5، شماره 2، 1392، صفحه 89-99]
-
دانشآموزان
اثر بخشی آموزش کنترل تکانه بر تکانشگری و بهبود نشانههای مرضی دانشآموزان مبتلا به اختلال نافرمانی مقابلهای [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 29-41]
-
دانشجویان
اثربخشی مدیریت استرس به شیوه شناختی- رفتاری بر ارتقای بهزیستی روانشناختی، عاطفی و اجتماعی دانشجویان دارای احساس غربت [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 47-56]
-
دانشجویان
مقایسه ذهن آگاهی و حساسیت اضطرابی در دانشجویان دارای احتکار وسواسی و علائم اختلال بدشکلی بدن [دوره 5، شماره 3، 1392، صفحه 23-33]
-
دانشگاه سمنان
گزارش خبری: بررسی وضعیت همکاری نویسندگان مقالات چاپ شده در مجله روانشناسی بالینی دانشگاه سمنان در بازه زمانی 1388 تا 1391 [دوره 5، شماره 3، 1392، صفحه 105-111]
-
درمان شناختی- تحلیلی
اثربخشی درمان شناختی- تحلیلی بر سلامت روان بیماران مبتلا به اختلال وسواسی- اجباری [دوره 5، شماره 3، 1392، صفحه 1-12]
-
درمان شناختی- رفتاری
مقایسه اثربخشی درمان مبتنی براصلاح ارزیابیهای ثانویه کنترل ودرمان مبتنی بر اصلاح مسئولیت پذیری افراطی در بیماران مبتلا به اختلال [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 21-34]
-
در نظر گرفتن دیگران
روایی و اعتبار پرسشنامه مشکلات بین فردی (IIP-32) [دوره 5، شماره 3، 1392، صفحه 69-80]
ر
-
رابطه والد- فرزندی
اثربخشی برنامه بهبود بخشی ارتباط بر کیفیت رابطه والد- فرزندی در نوجوانان دختر خانوادههای تک والدینی مادر سرپرست [دوره 5، شماره 2، 1392، صفحه 14-24]
-
راهبردهای کنترل فکر
سیستم های مغزی-رفتاری، باورهای فراشناختی و راهبردهای کنترل فکر در بیماران مبتلا به اختلال وسواسی-اجباری [دوره 5، شماره 3، 1392، صفحه 11-21]
-
راهبردهای مقابلهای
نقش ویژگیهای شخصیت و راهبردهای مقابلهای در خود- مراقبتی بیماران مبتلا به دیابت نوع 2 [دوره 5، شماره 2، 1392، صفحه 89-99]
-
راهبردهای نظمجویی شناختی هیجان
نشانگان شناختی/ توجّهی و راهبردهای نظمجویی شناختی هیجان: فرآیندهای فراتشخیصی یا وابسته به تشخیص در اختلالهای خلقی و اضطرابی [دوره 5، شماره 3، 1392، صفحه 91-104]
-
رژیم درمانی
بررسی سوگیری توجه، سبکهای خوردن، و نمایه توده بدنی در افراد رژیم گیرنده و عادی [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 57-67]
-
روایی
بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامۀ شخصیتی آیووا [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 85-97]
-
روانشناسی
بررسی مشارکت علمی روان شناسان ایرانی در انتشار مقالات علمی در پایگاه مدلاین طی سال های 2010-2000 [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 107-116]
ز
-
زوجدرمانی یکپارچهنگر
مقایسه اثربخشی زوج درمانی یکپارچه نگر و زوج درمانی هیجان مدار بر علائم افسردگی و استرس پس از سانحه ناشی از روابط فرازناشویی در زوجین [دوره 5، شماره 3، 1392، صفحه 35-46]
-
زوجدرمانی هیجانمدار
مقایسه اثربخشی زوج درمانی یکپارچه نگر و زوج درمانی هیجان مدار بر علائم افسردگی و استرس پس از سانحه ناشی از روابط فرازناشویی در زوجین [دوره 5، شماره 3، 1392، صفحه 35-46]
س
-
سبک خوردن
بررسی سوگیری توجه، سبکهای خوردن، و نمایه توده بدنی در افراد رژیم گیرنده و عادی [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 57-67]
-
سبکهای دفاعی
مقایسهی ناگویی خلقی، سبکهای دفاعی و اضطراب صفت- حالت در بیماران مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر، افسردگی اساسی و افراد عادی [دوره 5، شماره 2، 1392، صفحه 67-76]
-
سیستم بازداری رفتاری
سیستم های مغزی-رفتاری، باورهای فراشناختی و راهبردهای کنترل فکر در بیماران مبتلا به اختلال وسواسی-اجباری [دوره 5، شماره 3، 1392، صفحه 11-21]
-
سیستم فعالساز رفتاری
سیستم های مغزی-رفتاری، باورهای فراشناختی و راهبردهای کنترل فکر در بیماران مبتلا به اختلال وسواسی-اجباری [دوره 5، شماره 3، 1392، صفحه 11-21]
-
سلامت روان
اثربخشی درمان شناختی- تحلیلی بر سلامت روان بیماران مبتلا به اختلال وسواسی- اجباری [دوره 5، شماره 3، 1392، صفحه 1-12]
-
سلامت عمومی
اثربخشی گروه درمانی پذیرش خویشتن به شیوه درایدن بر مؤلفههای سلامت عمومی معتادین مراکز ترک اعتیاد [دوره 5، شماره 2، 1392، صفحه 25-35]
-
سوگیری توجه
بررسی سوگیری توجه، سبکهای خوردن، و نمایه توده بدنی در افراد رژیم گیرنده و عادی [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 57-67]
ش
-
شناخت درمانی
اثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی بر نشانههای افسردگی و پذیرش کودکان دارای والدین مطلقه [دوره 5، شماره 3، 1392، صفحه 47-57]
ض
-
ضریب همکاری گروهی بین نویسندگان
گزارش خبری: بررسی وضعیت همکاری نویسندگان مقالات چاپ شده در مجله روانشناسی بالینی دانشگاه سمنان در بازه زمانی 1388 تا 1391 [دوره 5، شماره 3، 1392، صفحه 105-111]
ط
-
طلاق
اثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی بر نشانههای افسردگی و پذیرش کودکان دارای والدین مطلقه [دوره 5، شماره 3، 1392، صفحه 47-57]
ع
-
علم سنجی
گزارش خبری: بررسی وضعیت همکاری نویسندگان مقالات چاپ شده در مجله روانشناسی بالینی دانشگاه سمنان در بازه زمانی 1388 تا 1391 [دوره 5، شماره 3، 1392، صفحه 105-111]
ف
-
فراشناخت
سیستم های مغزی-رفتاری، باورهای فراشناختی و راهبردهای کنترل فکر در بیماران مبتلا به اختلال وسواسی-اجباری [دوره 5، شماره 3، 1392، صفحه 11-21]
-
فرآیندهای فراتشخیص
نشانگان شناختی/ توجّهی و راهبردهای نظمجویی شناختی هیجان: فرآیندهای فراتشخیصی یا وابسته به تشخیص در اختلالهای خلقی و اضطرابی [دوره 5، شماره 3، 1392، صفحه 91-104]
-
فعال سازی و بازداری رفتاری
مقایسه ناگویی خلقی، تکانشگری و فعال سازی و بازداری رفتاری در دانشجویان دارای نشانههای اختلال شخصیت وسواسی- جبری و پارانوئید و بهنجار [دوره 5، شماره 2، 1392، صفحه 55-65]
ک
-
کارکردهای اجرایی
مقایسه کارکردهای اجرایی بیماران مبتلا به اختلال وسواسی- جبری و افراد بهنجار [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 81-92]
-
کودک
اثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی بر نشانههای افسردگی و پذیرش کودکان دارای والدین مطلقه [دوره 5، شماره 3، 1392، صفحه 47-57]
-
کودکان پیش دبستانی
اثربخشی درمان تعامل والد کودک بر کاهش نشانههای اختلال نافرمانی مقابلهای [دوره 5، شماره 3، 1392، صفحه 59-67]
گ
-
گروه درمانی
اثربخشی گروه درمانی مبتنی بر مواجهه و جلوگیری از پاسخ، برشدت علائم اختلال وسواسی- جبری [دوره 5، شماره 2، 1392، صفحه 35-44]
-
گروه درمانی پذیرش خویشتن
اثربخشی گروه درمانی پذیرش خویشتن به شیوه درایدن بر مؤلفههای سلامت عمومی معتادین مراکز ترک اعتیاد [دوره 5، شماره 2، 1392، صفحه 25-35]
-
گشودگی
روایی و اعتبار پرسشنامه مشکلات بین فردی (IIP-32) [دوره 5، شماره 3، 1392، صفحه 69-80]
م
-
مادرهای سرپرست خانوار
اثربخشی برنامه بهبود بخشی ارتباط بر کیفیت رابطه والد- فرزندی در نوجوانان دختر خانوادههای تک والدینی مادر سرپرست [دوره 5، شماره 2، 1392، صفحه 14-24]
-
مدیریت استرس به شیوه شناختی- رفتاری
اثربخشی مدیریت استرس به شیوه شناختی- رفتاری بر ارتقای بهزیستی روانشناختی، عاطفی و اجتماعی دانشجویان دارای احساس غربت [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 47-56]
-
مدلاین
بررسی مشارکت علمی روان شناسان ایرانی در انتشار مقالات علمی در پایگاه مدلاین طی سال های 2010-2000 [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 107-116]
-
مدل فراشناختی
اثربخشی درمان فراشناختی در بیماران اختلالتنیدگی پساز سانحه: مورد پژوهی سه بیمار [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 99-108]
-
مسئولیت پذیری افراطی
مقایسه اثربخشی درمان مبتنی براصلاح ارزیابیهای ثانویه کنترل ودرمان مبتنی بر اصلاح مسئولیت پذیری افراطی در بیماران مبتلا به اختلال [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 21-34]
-
مشارکت علمی
بررسی مشارکت علمی روان شناسان ایرانی در انتشار مقالات علمی در پایگاه مدلاین طی سال های 2010-2000 [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 107-116]
-
مشارکت علمی
گزارش خبری: بررسی وضعیت همکاری نویسندگان مقالات چاپ شده در مجله روانشناسی بالینی دانشگاه سمنان در بازه زمانی 1388 تا 1391 [دوره 5، شماره 3، 1392، صفحه 105-111]
-
مواجهه و جلوگیری از پاسخ
اثربخشی گروه درمانی مبتنی بر مواجهه و جلوگیری از پاسخ، برشدت علائم اختلال وسواسی- جبری [دوره 5، شماره 2، 1392، صفحه 35-44]
-
مولتیپل اسکلروز
تأثیر آموزش مدیریت استرس به شیوه شناختی-رفتاری بر اضطراب، افسردگی و اختلال شناختی بیماران مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 43-53]
ن
-
ناتوانی یادگیری بیان نوشتاری
مقایسهی توجه متمرکز در کودکان دچار ناتوانیهای یادگیری و عادی [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 17-27]
-
ناتوانی یادگیری ریاضی
مقایسهی توجه متمرکز در کودکان دچار ناتوانیهای یادگیری و عادی [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 17-27]
-
نارسایی در حساب
مقایسه اثربخشی آموزش کنشهای اجرایی و بازی درمانی در بهبود حافظه کاری، نگهداری توجه و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان مبتلا به نارسایی در حساب [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 1-16]
-
ناگویی خلقی
مقایسه ناگویی خلقی، تکانشگری و فعال سازی و بازداری رفتاری در دانشجویان دارای نشانههای اختلال شخصیت وسواسی- جبری و پارانوئید و بهنجار [دوره 5، شماره 2، 1392، صفحه 55-65]
-
نشخوار فکری
اثربخشی درمان فعال سازی رفتاری گروهی بر علائم افسردگی، اضطراب و نشخوار فکری در بیماران مبتلا به افسردگی و اضطراب [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 73-84]
-
نظم جویی هیجان
مقایسه باورهای فراشناختی ودشواری درنظمجویی هیجان در افراد وابسته به مواد و بهنجار [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 63-71]
-
نگرانی
اثربخشی درمان فراشناختی گروهی بر باورهای فراشناختی، نگرانی و حوزههای نگرانی در بیماران مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 11-20]
-
نگهداری توجه
مقایسه اثربخشی آموزش کنشهای اجرایی و بازی درمانی در بهبود حافظه کاری، نگهداری توجه و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان مبتلا به نارسایی در حساب [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 1-16]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد